Gå til innhold

Trur jeg gir opp kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ledd av et par stykker med liten kuk. Men da er det snakk om størrelser lik en liten flaske nesespray. DET er liten kuk, det.

Anonym poster: 0315dcea81de6fe5bf47ff1bf39c1c0c

Kanskje det var meningen at den skulle brukes i nesen din da...? Uff for en pervers tanke :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du er ung? Dvs under 30? Når både du og damene blir mer modne så er nok dette "problemet" en saga blott :)

Også lurer jeg på hvorfor er det "greit" å le av en liten penis? Som TS skriver, så er det faktisk ikke så lett å gjøre noe med akkurat det. Kvinner som ler av penisstørrelse er etter min mening temmelig umodne og overfladiske! Det er akkurat like greit å le av en liten penis som å le av at noen har et blått og et grønt øye..Om ikke verre, det er tydeligvis et sårt punkt for en del menn dette med penisstørrelse.

Tro meg, jeg har levd en stund - størrelsen teller ikke,personlighet, følelser, kjemi og hvordan du bruker verktøyet ditt er det som i virkeligheten teller :)

• Liker 2
Skrevet

Regner med at du er ung? Dvs under 30? Når både du og damene blir mer modne så er nok dette "problemet" en saga blott :)

Også lurer jeg på hvorfor er det "greit" å le av en liten penis? Som TS skriver, så er det faktisk ikke så lett å gjøre noe med akkurat det. Kvinner som ler av penisstørrelse er etter min mening temmelig umodne og overfladiske! Det er akkurat like greit å le av en liten penis som å le av at noen har et blått og et grønt øye..Om ikke verre, det er tydeligvis et sårt punkt for en del menn dette med penisstørrelse.

Tro meg, jeg har levd en stund - størrelsen teller ikke,personlighet, følelser, kjemi og hvordan du bruker verktøyet ditt er det som i virkeligheten teller :)

Jeg hører dere sier det :filer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere, dere, dere. Du er klar over at kvinner er forskjellige?! Det er ingen grunn til å betvile de i disse trådene som sier størrelsen ikke betyr noe. For de du møter ute på byen sitter gjerne ikke her inne, som f.eks nå på en fredagskveld. De som er mye ute på byen er gjerne litt mer opptatt av utseende en folk flest, mens de rolige jentene som ikke liker å feste sitter gjerne her inne. Fordomsfull som jeg er mener jeg at de jenter og gutter som liker seg ute på fylla hver helg passer bedre sammen enn geeksa som sitter på nettet på en fredagskveld (som meg selv). Ser også at du glatt overser de svarene som sier det ikke betyr noe. Og så finnes det helt klart jenter som mener det betyr noe. Og du må selvfølgelig kun fokusere på de og hevde det er ALLE kvinner. Gees.

Anonym poster: 1d78a02dae4c66a98a258534bf24e415

Skrevet

Jeg har aldri møtt noen som har vært for liten, men jeg har vært borti (bokstavelig talt) noen som var for store. Fryktelig ubehagelig, uten at han kan noe for det stakkars mann. Men for smått? Man kjenner jo en finger eller to jo, hvordan kan noe bli for smått da?

Og når det kommer til høyde, jeg er bitte liten selv så jeg har ikke opplev det heller. Menn er gjerne litt for høye faktisk, selv om jeg liker lange tynne slamper ;)

AnonymBruker
Skrevet

AB #40 her.

Jeg lo ikke mens jeg var sammen med de to mennene da. Så slem er jeg ikke. Men jeg har ledd av de sammen med venninner. Joda, sikkert slemt gjort det også. Men for meg så må jeg kjenne kuken. En finger er ikke nok.

Gjennomsnittskuken er perfekt for min del.

Anonym poster: 0315dcea81de6fe5bf47ff1bf39c1c0c

Gjest "gjest"
Skrevet

Tror ikke det er kuken som er TS største problem.

AnonymBruker
Skrevet

typen min er 170 og har ca samme penis størrelse som deg. Han er verdens beste, på alle måter. Jeg er selv attraktig og vakker utfra oppmerksomheten jeg får å dømme. Ene eksen hans er også kjempe pen.

Gjør det beste utav det du har.

Anonym poster: e56af256a31c584bf2d7ae5c8b70e618

Skrevet (endret)

Gjør det beste utav det du har.

Anonym poster: e56af256a31c584bf2d7ae5c8b70e618

Man har ikke noe annhet valg.

Vi er alle et slags produkt som skal selges. For at dette produktet skal selge må man først jobbe nøye med varen for å gjøre det mest mulig attraktivt. Der etter gjør man en markedsundersøkelse for å teste hvor markedet svarer best. Så bruker du alle salgstriks og sørger for at varen er godt eksponert i det gjeldende markedet. Det er om å gjøre bli lagt merke til av flest mulig for at tilbudene skal komme. Veldig få vil kjøpe Cola om bruskassene står gjemt i et hjørne i butikken. Fornemt tilbaketrukket, dels eksklusivt vil noen kalle det, men i mine øyne er det heller dårlig markedsført. Plasser produktet der alle får muligheten til å slenge et blikk på det. ;)

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Det finnes elskverdige og snille damer der ute. Ikke gi opp alle fordi du har noen dårlige erfaringer, men du kan jo heller ta og finne på ting du liker, og aller viktigst: gi kjærlighet (av kjærlighet) til vennene og familien din. Det vil kommer tilbake til deg i forskjellige former ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...