Gå til innhold

Trur jeg gir opp kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS her,

Tja, jeg er egentlig ikke så alt for overfladisk av meg når det kommer til kvinner, bryr meg verken om rumpe eller små pupper (liker dem faktisk bedre når de er litt mindre), ei overvektig dame klarer jeg dessverre ikke, har prøvd men tenningen er ikke der overhode + at pikken min blir jo bare enda mindre i forhold -.- snakk om å skyte segselv i foten. dessuten så tviler jeg på at kvinner liker å veie mer enn typen sin så yeah, jeg gjør alle en tjeneste med å holde meg unna de med noen kilo ekstra.

De jeg har vært sammen med har omtrent hatt samme attraktivitets nivå som meg selv, 6-7 på skalaen om du vil bruke den.

Meh, kanskje jeg skal slenge på meg en stor strapon og platåsko xD

Anonym poster: 1152750543cf660a30b21661da910517

Sorry mac, men du er overfladisk. Sannsynligvis mer enn du har "råd" til.

Anonym poster: 314ba14ce28392ead41314b0668c2368

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg synes du høres ut som alt jeg likte ved eksen :)

Om jeg trives godt sammen med en mann, så kan nok ikke størrelsen på penis gjøre noe med den gode kjemien. Man får det alltids til å funke, om man vil!

Jeg synes ikke du skal gi opp, men vær kresen på damene du prøver deg på. Ikke gå for den første og beste når du først skal kaste deg ut i det, sats på en som er verdt det, så skal du se at det ordner seg!

:klemmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke hvorfor du starter en tråd og ikke tar til deg noenting av det folk sier. Seriøst, penisstørrelsen har ingenting å si. End of story.

Anonym poster: 4aeca6f6feaff23bba19b33a143113eb

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er liten, slank og om du er alt det du sier kunne jeg lett falt for deg. Det som trekker ned er at du er veldig fokusert på din egen penis. At du er slank er bare en fordel, passer seg liksom ikke å veie 100 kg når man er 165 høy.

100 kilo er vel ikke særlig attraktivt uansett høyde.

(unnskyld, kunne ikke dy meg)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde datet deg gladelig hadde det ikke vært for peniskomplekset ditt.

Anonym poster: c00ea296febd111744aa881f1297ecb4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 191 og veier 100 kg og han er lekker!

Anonym poster: b5c97e1e363ad59c55b66ef1639d66fb

• Liker 3
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Vet ikke jeg, men en veltrent mann på 200 cm veier sikkert fort 100 kg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt rart hvis du har vært attraktiv nok til å få kjærester før, men ikke nå lenger? Ytre ting pleier å bety mindre etter hvert som vi blir eldre, det er i hvert fall min erfaring. Og når viser du fram penisen? Før dere blir kjent? Den høres ellers helt normalt stor ut og er garantert ikke årsaken til at du ikke har draget lenger. Din egen fokus på penisen og din egen utilstrekkelighet kan derimot være med på å trekke ned...

Anonym poster: 6a13ca9606a5c12f52b5db2056855378

• Liker 2
Skrevet

Nja. Min tvillingbror veide over 90 kg da han var topptrent (cirka 1,84 m). Feit var han absolutt ikke, han var bare nøye gjennomtrent fra topp til tå. Muskler er tyngre enn fett.

Men til topic:

Prøv å bli kjent med personene du omgås. Se også på de du ikke tror er din type. Utseende er ikke alt om du ønsker et forhold som varer. De peneste bertene jeg har vært borti har vært kav råtne på innsiden. Pene å se på, men der stoppet det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt rart hvis du har vært attraktiv nok til å få kjærester før, men ikke nå lenger? Ytre ting pleier å bety mindre etter hvert som vi blir eldre, det er i hvert fall min erfaring. Og når viser du fram penisen? Før dere blir kjent? Den høres ellers helt normalt stor ut og er garantert ikke årsaken til at du ikke har draget lenger. Din egen fokus på penisen og din egen utilstrekkelighet kan derimot være med på å trekke ned...

Innstillingen min har garantert mye å si, det har du rett i.

Men det er ikke så lett å holde selvtilliten ang utstyret på topp når jeg stadig hører venninner klage over en eller annen Ons de har hatt hvor fyren hadde en liten penis, de ler, de klager, de jatter, jeg stikker å finner på noe annet :P.

Kanskje du har noen tips til hvordan forbedre selvtilliten? :) ville blitt satt stor pris på

Gjest Eurodice
Skrevet

Mannen min er 191 og veier 100 kg og han er lekker!

Anonym poster: b5c97e1e363ad59c55b66ef1639d66fb

Ok. Jeg tar ordene mine tilbake. Var kanskje ikke helt gjennomtenkt :).

Skrevet

Jeg kjenner en vakker dame med langt nydelig hår, som er sammen med en mann som er tre hoder lavere enn henne. ;) Det kan skje.

Ellers så finnes det jo mange lave damer også, om det er så viktig for deg å være høyere enn dama :)

AnonymBruker
Skrevet

Innstillingen min har garantert mye å si, det har du rett i.

Men det er ikke så lett å holde selvtilliten ang utstyret på topp når jeg stadig hører venninner klage over en eller annen Ons de har hatt hvor fyren hadde en liten penis, de ler, de klager, de jatter, jeg stikker å finner på noe annet :P.

Kanskje du har noen tips til hvordan forbedre selvtilliten? :) ville blitt satt stor pris på

jeg har ikke verdens beste selvtillit selv, men det hjelper å bare ikke tillegge sånne negative tanker noe vekt. Meditasjon er mitt verktøy... ellers er det jo litt forskjell på hva man ser etter hos en ons og en potensiell kjæreste. Og det kan hende venninnene dine mener langt mindre og rarere peniser enn det du har - dessuten tror jeg kanskje noen har behov for å rakke litt med på den de har hatt sex med for å unngå følelser/å bli såret (hvor barnslig det enn er).

Og igjen, penisen din er da innenfor normalen, og gjennomsnittlig i størrelse. Med tanke på at du ikke er så høy er du sikkert mer velproporsjonert enn du tror. De erfaringene jeg har er at det meste duger... litt kjedelig når den er så kort at mange vanlige stillinger blir umulige, men da kan en jo bruke fantasi og hjelpemidler.

Gjest Minpin
Skrevet

Skal grine deg en elv jeg, bare kom hit.

Anyway, har da aldri påstått at menn ikke er overfladiske, om jeg hadde lista opp mine preferanser hadde du antageligvis sagt at jeg var overfladisk.

Men dere kvinner kan iallefall som oftest gjøre noe med problemet, er du feit? THEN PUT THE GODDAMN FORK DOWN AND START RUNNING!, jeg har selv veid 110kilo en gang i tiden (tenk deg det fordelt på 165cm) jeg var en ball. Men jeg tok tak i problemet å kvitta meg med disse kiloene, og dette kan andre kvinner flest også greie.

Ellers er det plastisk kirurgi, sminke, Bh'er som gjør puppene større, ja gud vet hva egentlig.

Høyde og penis er det nada og gjøre med, untatt platåsko og en gigantisk strapon, men noe sier meg at dette er minst like usexy som lav høyde å liten penis, er du ikke enig? :)

Så med andre ord, hvis du kunne sminket på deg noen centimeter både her og der så hadde det ikke vært noe galt med kvinner, men siden du ikke kan det så er det det?

Herregud, mann. Hva slags kvinner er det egentlig du er ute etter uansett? Hvis de er så overfladiske som du skriver i denne tråden så ligger kanskje problemet hos deg. Tenkt på det?

AnonymBruker
Skrevet

Lett for meg å si, men ikke tenk på det.

Den rette jenta vil ikke ofre hverken høyde eller penisstørrelse en negativ tanke. For det første, mange jenter som er ca samme størrelse som deg. Jeg er 166, hadde nok ikke hatt problemer må å ha en 165 cm høy kjæreste, men mindre han hadde sett på det som problematisk.

Ang. penisstørrelsen tror jeg du har et litt urealistisk syn på hva en liten penis er. Jeg har vært borti liten penis. VELDIG liten. Eneste problemet med den sexen var at han bare lå der....

Ikke tenk på det. Men jeg synes du bør la alle jenter få en sjanse til å gi et inntrykk utenom utseende. Min erfaring er at tenning øker proporsjonalt med følelsene for personen, og uteseende er mindre viktig. De færreste er "perfekte" :)

Anonym poster: bf266b79f4b7ed59f77d4b5a2cfd735e

Skrevet

Penger kompenserer lett for manglende høyde og for liten pikk .

Skrevet

Ja penger skviser alt... alle kvinner kjøpes hele tiden, om det er et kortvarig på én time eller langvarig på flere år spiller ingen trille. Den som betaler best får henne.

Skrevet

Penger kan kanskje kjøpe noen, men ikke den rette :)

AnonymBruker
Skrevet

Du virker overfladisk så det holder.

Og kuken din er ikke liten. Det er heller hodet ditt som er lite.

Jeg har ledd av et par stykker med liten kuk. Men da er det snakk om størrelser lik en liten flaske nesespray. DET er liten kuk, det.

Anonym poster: 0315dcea81de6fe5bf47ff1bf39c1c0c

AnonymBruker
Skrevet

Du virker overfladisk så det holder.

Og kuken din er ikke liten. Det er heller hodet ditt som er lite.

Jeg har ledd av et par stykker med liten kuk. Men da er det snakk om størrelser lik en liten flaske nesespray. DET er liten kuk, det.

Anonym poster: 0315dcea81de6fe5bf47ff1bf39c1c0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...