AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Jeg er på mange måter en ganske kul fyr, Jeg har en god del venner og er generelt godt likt blant folk. Jeg er langt over gjennomsnittlig intelligent (om man skal tro på IQtester) har en mørk sarkastisk humor som de aller fleste ler av og de fleste av vennene mine ville beskrevet meg som en kjernekar Jeg er også veldig empatisk av meg og gir ofte råd til venner som sliter, med det resultatet at deres situasjon ofte bedrer seg iallefall litt etter en samtale med meg. Har opplevd litt av hvert igjennom oppveksten og har derfor utviklet en veldig sterk psyke og mange taktikker som hjelper folk til å se litt mer positivt på livet deres, er også blitt fortalt at jeg er veldig energisk, spontan og at det lett å se at jeg er glad i livet. Jeg er også veldig positivt innstilt til ting, selv når alt går til helvete å klarer som oftest og holde meg rolig når ting er på sitt verste Ambisjoner å stå på vilje har jeg mer enn nok av, når det er noe jeg vil så jobber jeg hardt til jeg har fått det slik og dette har fått meg ut av mer enn 1 knipe oppigjennom livet Har mange sunne interesser (noen usunne også) Ellers er jeg relativt kjekk (iallefall ikke stygg) og jeg har også en viss badboy look over meg (iallefall det Ex'ene mine har fortalt meg) Jeg kler meg ganske ok og holder en sunn vekt. Jeg er heller ikke en skrytepave og holder meg som oftest ydmyk, lar handlingene mine stå for skrytingen (skryter jo litt her for å fremheve et poeng) Har også blitt fortalt av de få jeg har "lurt" til sengs at jeg er dritgod i senga (om dette var løgn eller ikke vet jeg ikke) Kort oppsummert, jeg er awesome! Så var det problemet da, til tross for hva jeg vil tro er gode kvaliteter så kommer jeg absolutt ingen vei med kvinner lengre, hvorfor? vel fordi jeg mangler de to tingene som jeg etterhvert har skjønt er viktigst for dere kvinner, Høyde og penisstørrelse. Lillemann er virkelig liten (14.5cm lang og 11cm rundt) og resten av meg er heller ikke noe å skryte av (58kilo og 165cm på strømpelesten) Det at jeg ikke er høy nok er som oftest dealbreakeren, men når jeg en sjelden gang greier å finne en jente som overser dette så klarer jeg ikke å ta skrittet videre i frykt for hva hun vil synes om størrelsen på pikken min, men dette er ikke så rart egentlig, bare her på KG florerer det med penistråder Hva er en god størrelse? hvor stor penis foretrekker kvinner? er jeg stor nok? er den feit nok? har dere noengang dumpa noen pga penisstørrelse? kunne fortsette i evigheter men dere skjønner hvor jeg vil hen, og på alle disse trådene er det samme svaret som gjentar seg, kvinner foretrekker en stor en, en feit en, en som kan fylle dem opp. Joda sure, dere kan være sammen med en fyr som har en gjennomsnittlig eller under gjennomsnittlig stor penis men dere drømmer alltid om noe større og jeg vet ikke med dere, men jeg takler dårlig å gå rundt med det der i bakhodet. Det kjipe er at man ikke kan gjøre noe med dette, Operasjon på penisen er kostbart å veldig risikofylt, det samme er kirurgi som gjør deg høyere. So wtf am i supposed to do really? nei trur jeg gir opp dere kvinner dere har alle preferanser jeg ikke lever opp til og dette gjør meg til en ubrukelig unnskyldning av en mann. At jeg er kul, morsom, intelligent, ambisiøs, empatisk og alt det tullet mange av dere påstår er viktig spiller åpenbart ingen rolle. Ohwell var godt å få lufta seg litt, regner med at tråden kommer til å bli nedspylt med kommentarer om at jeg mangler selvtillit å er bitter, dere får nå tru hva dere vil jeg holder meg på mitt, en kort mann med en liten penis er noe av det mest uattraktive som finnes og vi har ingen plass her i verden, det eneste vi duger til er som samtale emne blandt venninnegjengen, noe dere kan le av etter en bytur hvor dere har vært så "uheldige" å møte på en kar som meg Fuck it, life sucks sometimes. Anonym poster: 1152750543cf660a30b21661da910517 1
Pene sko... Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Du er fryktelig opphengt i penisen din ser jeg. Et tankekors er at lesbepar kan ha fantastisk sex, og der er det ingen penis innblandet i det hele tatt. 9
Silfen Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Hvordan kan du være god i sengen og samtidig skal størrelsen spille en rolle. Ingen logikk her. 5
Gjest Katten. Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Awwww, har du ikke høyde eller gigapenis. Dakar niten. Jesus mann, det du har er en patetisk innstilling til kvinner. 11
Gjest norah Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Menne....du sier jo selv at du får veldig positiv tilbakemelding både utseendemessig og seksuelt? Hva er da problemet? At noen nek sitter på et forum og påstår at penisstørrelse X er patetisk - eller at alle kvinner som veier mer enn 50 kg er støgge er jo ikke noe du kan ta til deg. De folka gjør det av en grunn - nemlig: De er retarderte nek. Med mindre du har videre planer om å bli sammen med et retardert nek så kan du slappe helt av. Jeg kan ingenting om omkrets - aner ikke hva de jeg har ligget med har, men 14,5 cm i lengde er da ikke lite? Er ikke det gjennomsnittlig da= det menn flest har? Gjennomsnittlig penis = deilig. Ferdig snakka. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Er det ikke BM2 som er lav og har liten tiss? Har vi flere sånne her inne, eller? Anonym poster: b5c97e1e363ad59c55b66ef1639d66fb
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Du er fryktelig opphengt i penisen din ser jeg. Et tankekors er at lesbepar kan ha fantastisk sex, og der er det ingen penis innblandet i det hele tatt. Sant nok, men de aller fleste heterofile kvinner ser ut til å være opphengt i å bli kjørt av noe på størrelsen med et balltre, Hvordan kan du være god i sengen og samtidig skal størrelsen spille en rolle. Ingen logikk her. Som nevnt over, dette er det jeg har hørt av et par ex'er og noen få ons. Hvorvidt det er sant aner jeg faktisk ikke, men jeg har alltid vært flink på forspill og oralsex så det er kanskje derfor? Anonym poster: 1152750543cf660a30b21661da910517
Gjest Nanna87 Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Hei kjære du :D Du høres ut som en kjempe bra fyr. Jeg forstår at du blir usikker på hva som er normalt og ikke. Men til syvende og sist, så er ikke lengde og tykkelse på penis så veldig viktig. Jeg var sammens med en fyr i 4 år, han hadde verdens største penis. Ja vi hadde god sex, men han hadde ingen sosiale antenner, så det tok heldigvis slutt. I dag har jeg drevet på med menn med langt mindre penis en din, og vet du hva.. DET HAR INGENTING Å SI HVILKEN STØRRELSE PÅ PENIS MAN HAR:P Jeg ble sykt forelsket i en som hadde verdens minste penis:P Litt søtt egentlig, han hadde ingen problemer med størrelsen, han oste av selvtillit og han viste hvordan han skulle bruke den i sengen Dere menn må ikke være usikre på dere selv. Dere er bra uansett. Alle kvinner liker ikke høy og mørk. Om du ikke er så høy, noe jeg har opplevd som langt mer sårbart for menn en for kvinner' så finner du uansett en kvinne som vil elske deg høyt Man kan ikke gjøre noe med høyden sin, men mange kvinner liker menn som ikke er så høye også. "Man vil ha det man ikke har" Sånn er det alltid. Jeg har møtt høye menn som ønsket de var langt mer lavere. Ikke gi opp. Husk, så lenge du beholder selvtilliten og fortsetter jakten' en dag finner du lykken ! Du høres ut som en kjempe bra fyr. Hilsen jente 22 år
Lucid Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Trodde gjennomsnittet i norge var rundt 10 - 12 cm jeg.. Problemet ditt kan være det at du er så usikker på din egen penisstørrelse. Jenter merker dette, og blir automatisk usikker på deg. Hvis du har fått positiv tilbakemelding så er det jo ikke noe å lure på. Edit: Forresten så er det faktisk ganske vondt å bli pult av et "balltre". Med mindre du har en såkalt flagrefitte. Vit også at jenters vagina tilpasser seg veldig godt. Vi skal kunne ha nytelse av en penis med samme omkrets som en flaskekork, og samtidig presse ut en hel baby. 'nuff said. Endret 6. juli 2012 av Lucidmoon 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 Ok, så er du ikke perfekt TS. Hva slags damer er det du prøver deg på da? Nå skal jeg ikke være frekk med deg, men kanskje du skulle se litt til siden av de jentene alle andre menn henger etter? Ettersom manglede høyde gjør det litt mindre attraktiv (men absolutt ikke stygg eller taperaktig), så kanskje du burde finne deg en dame som har likelydende "minus", altså ei litt tyngre ei? Eller en "grå mus"? Nå skal ikke jeg være ufin, men jeg syns en del menn skal liksom ha de peneste jentene uansett hvordan de ser ut selv, og det henger bare ikke på greip. Jeg er sikker på at dersom du er realistisk med dine krav i forhold til hva du kan tilby selv, kommer ting til å løse seg for deg. Anonym poster: 314ba14ce28392ead41314b0668c2368 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. juli 2012 #11 Skrevet 6. juli 2012 Hvis du virkelig har lest alle disse idiotiske penistrådene på KG så må du jo også ha fått med deg at i alle disse trådene så er det opp til flere kvinner sm skriver at størrelsen ikke betyr noe. At du i det hele tatt har tenkt på kirurgi sier jo mer om deg og ditt forhold til egen kropp, enn kvinnene du møter. 2
Gjest Minpin Skrevet 6. juli 2012 #13 Skrevet 6. juli 2012 Du, unnskyld meg. For det første er kvinner individer. Noen bryr seg for mye om overfladiske ting som høyde og penisstørrelse, men ikke alle, og for det andre så finnes det minst like mange overfladiske menn som kvinner. Cry me a river, altså.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juli 2012 #14 Skrevet 6. juli 2012 Du har helt normal penis, og høyden burde ikke være noe problem. Ser ikke problemet. Jeg og mange andre jenter bryr oss ikke om sånne ting
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #15 Skrevet 6. juli 2012 Ok, så er du ikke perfekt TS. Hva slags damer er det du prøver deg på da? Nå skal jeg ikke være frekk med deg, men kanskje du skulle se litt til siden av de jentene alle andre menn henger etter? Ettersom manglede høyde gjør det litt mindre attraktiv (men absolutt ikke stygg eller taperaktig), så kanskje du burde finne deg en dame som har likelydende "minus", altså ei litt tyngre ei? Eller en "grå mus"? Nå skal ikke jeg være ufin, men jeg syns en del menn skal liksom ha de peneste jentene uansett hvordan de ser ut selv, og det henger bare ikke på greip. Jeg er sikker på at dersom du er realistisk med dine krav i forhold til hva du kan tilby selv, kommer ting til å løse seg for deg. Anonym poster: 314ba14ce28392ead41314b0668c2368 TS her, Tja, jeg er egentlig ikke så alt for overfladisk av meg når det kommer til kvinner, bryr meg verken om rumpe eller små pupper (liker dem faktisk bedre når de er litt mindre), ei overvektig dame klarer jeg dessverre ikke, har prøvd men tenningen er ikke der overhode + at pikken min blir jo bare enda mindre i forhold -.- snakk om å skyte segselv i foten. dessuten så tviler jeg på at kvinner liker å veie mer enn typen sin så yeah, jeg gjør alle en tjeneste med å holde meg unna de med noen kilo ekstra. De jeg har vært sammen med har omtrent hatt samme attraktivitets nivå som meg selv, 6-7 på skalaen om du vil bruke den. Meh, kanskje jeg skal slenge på meg en stor strapon og platåsko xD Anonym poster: 1152750543cf660a30b21661da910517
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #16 Skrevet 6. juli 2012 Selv har jeg ikke noe spesielt større utstyr enn hva du her oppgir - og jeg har aldri opplevd å føle at jeg manglet noe der for å si det sånn. Hun siste jeg holdt på med måtte jeg ta det rolig siden den tydeligvis var lengre enn hu var vant med og dessuten hva hu hadde plass til kan du si. Hun og ei anna ei var også av de som kommer uten annen type stimulering da de fikk såpass god gpunktstimulering utav det - og de var dødsfornøyde. Jeg har faktisk fått advarsel en gang om at jeg kom til å bli kasta ut av soverommet om jeg var veldig stor siden det visstnok sugde balle. Jeg ser den at høyde kan være et problem - jeg er over 180 og selv der kan man oppleve at jentene vil ha noen som er betraktelig høyere enn seg, og da gjerne mens de står i skyhøye hæler. Men jeg har nå datet jenter som har vært bare få cm lavere enn meg selv også og det funka jo fint. Hvis du mener du er liten kan jeg jo fortelle at venninner og jenter jeg har vært bortpå har fortalt historier om gutter de har møtt med under halvparten av det du har å rutte med - da kan man heller begynne å snakke om liten. Anonym poster: 56f02afe1a6581e2e35880b5d58909e9
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juli 2012 #17 Skrevet 6. juli 2012 TS her, Tja, jeg er egentlig ikke så alt for overfladisk av meg når det kommer til kvinner, bryr meg verken om rumpe eller små pupper (liker dem faktisk bedre når de er litt mindre), ei overvektig dame klarer jeg dessverre ikke, har prøvd men tenningen er ikke der overhode + at pikken min blir jo bare enda mindre i forhold -.- snakk om å skyte segselv i foten. dessuten så tviler jeg på at kvinner liker å veie mer enn typen sin så yeah, jeg gjør alle en tjeneste med å holde meg unna de med noen kilo ekstra. De jeg har vært sammen med har omtrent hatt samme attraktivitets nivå som meg selv, 6-7 på skalaen om du vil bruke den. Meh, kanskje jeg skal slenge på meg en stor strapon og platåsko xD Anonym poster: 1152750543cf660a30b21661da910517 Jeg er liten, slank og om du er alt det du sier kunne jeg lett falt for deg. Det som trekker ned er at du er veldig fokusert på din egen penis. At du er slank er bare en fordel, passer seg liksom ikke å veie 100 kg når man er 165 høy. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #18 Skrevet 6. juli 2012 Du, unnskyld meg. For det første er kvinner individer. Noen bryr seg for mye om overfladiske ting som høyde og penisstørrelse, men ikke alle, og for det andre så finnes det minst like mange overfladiske menn som kvinner. Cry me a river, altså. Skal grine deg en elv jeg, bare kom hit. Anyway, har da aldri påstått at menn ikke er overfladiske, om jeg hadde lista opp mine preferanser hadde du antageligvis sagt at jeg var overfladisk. Men dere kvinner kan iallefall som oftest gjøre noe med problemet, er du feit? THEN PUT THE GODDAMN FORK DOWN AND START RUNNING!, jeg har selv veid 110kilo en gang i tiden (tenk deg det fordelt på 165cm) jeg var en ball. Men jeg tok tak i problemet å kvitta meg med disse kiloene, og dette kan andre kvinner flest også greie. Ellers er det plastisk kirurgi, sminke, Bh'er som gjør puppene større, ja gud vet hva egentlig. Høyde og penis er det nada og gjøre med, untatt platåsko og en gigantisk strapon, men noe sier meg at dette er minst like usexy som lav høyde å liten penis, er du ikke enig? Anonym poster: 1152750543cf660a30b21661da910517
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juli 2012 #19 Skrevet 6. juli 2012 Virker som du er mer opptatt av å provosere enn å høre kvinners mening. Hvem er du? BM2? 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #20 Skrevet 6. juli 2012 Virker som du er mer opptatt av å provosere enn å høre kvinners mening. Hvem er du? BM2? Aner ikke hvem BM2 er, men om han er en fyr i samme situasjon som meg så har min fulle sympati, Prøver egentlig ikke å provosere (unnskyld om det ble oppfattet slik) Prøver egentlig bare å få høre forskjellige meninger om temaet, at det finnes kvinner som deg er jo flott gir folk som meg og BM2 et håp, men dessverre er det min oppfatning at dere er i mindretall, blir litt som å lete etter en nål i en høystakk. Og etter skuffelse oppå skuffelse så blir man litt lei av å lete, men hey kanskje jeg en dag er heldig nok til å snuble over en som tenker som deg? Anonym poster: 1152750543cf660a30b21661da910517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå