Lumê Skrevet 5. juli 2012 #1 Del Skrevet 5. juli 2012 Vi drar til Åre i morgen og Østersund på lørdag, og lurer på hva man "må" kjøpe når man er der? Hva lønner det seg å kjøpe, og hvor kjøper man det? Severdigheter vi må få med oss? (nei, Frösö Zoo skal vi ikke på, den anmeldte jeg til Jordbruksverket sist vi var der ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. juli 2012 #2 Del Skrevet 5. juli 2012 Følger denne her jeg, vi skal til samme steder mandag, og skal være der til torsdag. Mener å ha lest at det er noe slags glassblåseverked i Østersund... Og en sjokoladefabrikk i Åre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. juli 2012 #3 Del Skrevet 5. juli 2012 Moose garden i Östersund kan være morro, spesielt om du har med barn. Vet ikke helt hvilke 'må ha' varer som finnes innover der, men... Litt avhengig av om det er noe du trenger, så kan du finne varene billigere i Östersund. Husk kronekursen i tillegg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. juli 2012 #4 Del Skrevet 5. juli 2012 Dere kjører også forbi et Lundhags-utsalg, som også har en outlet, som kan være greit å svippe innom om du har slike interesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #5 Del Skrevet 7. juli 2012 Jamtli er supert! Ellers er det Storsjøbadet og multichallenge.se Jeg kom hjem etter en uke i Østersund i dag og ungene er kjempefornøyde Anonym poster: 9e42080cb7700df3a390efba670f5cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå