Minette Skrevet 10. februar 2004 #1 Del Skrevet 10. februar 2004 Han stakkars mannen fra Filippinene som mistet kona si under Rocknes ulykken som ble intervjuet etterpå, er skutt og drept tenk de tre barnene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. februar 2004 #2 Del Skrevet 10. februar 2004 Så det på nyhetene nettopp, grusomt... Husker innslaget med ham for noen uker siden, han var så tapper og optimistisk, mente at det fremdeles var håp om at hun var i live fordi hun var en så sterk person. Stakkars små barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 10. februar 2004 ja helt enig med deg. Det var et av de intervjuene som gjorde sterkt inntrykk. Han var så sjarmerende og tapper ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 10. februar 2004 #4 Del Skrevet 10. februar 2004 Skutt og drept???? Hvor og når skjedde det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 10. februar 2004 Der han bodde, i går eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. februar 2004 #6 Del Skrevet 10. februar 2004 Han ble skutt og drept fredag kveld i Manilla. VG skriver om saken her. Det spekuleres i at gjerningsmennene trodde at Gerry Cave hadde fått utbetalt forsikringsbeløpet etter sin kone Marifes bortgang, og at han hadde med seg pengene i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #7 Del Skrevet 10. februar 2004 Han ble skutt og drept fredag kveld i Manilla. Ja, er ikke et menneskeliv mye verdt!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 11. februar 2004 #8 Del Skrevet 11. februar 2004 Dette har det blitt mer og mer av på Filippinene. Etter at president Marcos ble styrtet, har landet blitt mer og mer korrupt. Det er fryktelig trist. Forskjellen mellom fattig og rik blir større og større. Filippinene har flere av verdens største shoppingsenter, men også verdens største slumområder. Er det noen som hører at en person har fått litt ekstra penger, er det best å gjemme seg. Folk er så desperate at de gjerne skyter en familiefar for å overleve selv. Jeg er selv halvt filippinsk og er der ca 1 gang i året, jeg gråter hver gang jeg ser hvordan de fattige lider, spesielt barna. Faren min som bor der, kan ikke gå fra huset sitt mer enn to timer om gangen. Innbruddstyver har forsøkt å bryte seg inne flere ganger selv om ha bor i et strengt bevoktet boligfelt og har høye gjerder rundt huset. Filippinere er et vakkert folkeslag, men mange har desverre blitt ødelagt av korrupte mennesker og fattigdom. Ble så lei meg da jeg leste om Gerry Cave og familien hans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 11. februar 2004 #9 Del Skrevet 11. februar 2004 uffa...av og til kan en bli så utrolig irritert over hvordan enkelte behandler andre mennesker!!! Fy f***...nei jeg har ikke ord! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 11. februar 2004 #10 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er helt forferdelig. Nei, ett menneskeliv er ikke noe verdt. Man kan jo se det på mentaliteten ellers der ,med tanke på hvordan dyr blir behandlet. Ett liv er ingenting verdt. Stakkars små barn som har mistet så mye. Håper det er hjelpeapparat tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. februar 2004 #11 Del Skrevet 11. februar 2004 GRUSOMT- stakkars stakkars unger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 11. februar 2004 #12 Del Skrevet 11. februar 2004 Heldigvis er barna vant til å forholde seg til bestemor i det daglige, og ikke foreldrene, så det vil "heldigvis" berøre dem minimalt... En stor tragedie er det uansett, men dette beviser jo bare at det er en egen historie bak ethvert tilfelle.. Det som gjør dette tilfellet unikt, er at vi kjenner denne historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. februar 2004 #13 Del Skrevet 12. februar 2004 :o Det sjokkerer stadig når jeg ser hvor langt enkelte går i jakt på penger! Tenk å ta et annet liv for noen kroner?!!! Tenk å ta et liv i det hele tatt.... Stakkars barn....og stakkars bestemor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå