Gå til innhold

Forlate mannen nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nå gravid i 8. måned, står på fra morgen til kveld. Drar på jobb, kommer hjem og lager middag. Vasker klær, rydder, handler mat på butikken, vasker huset. Ja, jeg gjør alt sammen. Sover dårlig om natten også. Mannen min kommer hjem fra jobb, setter seg på pcn sin. Sitter der resten av kvelden og forventer massasje, blow job og sex når han skal legge seg. Han skjønner ikke at jeg blir sliten og ikke orker hele tiden. Ikke gidder han hjelpe med husarbeidet heller (vil ikke gå inn på grunnene til det akkurat her). Skikkelig raserianfall får han innimellom også. I går var det fordi jeg hadde glemt å kjøpe nytt brød, så han måtte kjøpe noe i kantinen på jobben. Jeg har holdt ut lenge nå fordi vi skal ha barn sammen, men nå vet jeg ærlig talt ikke om jeg orker lenger. Samtidig er det ikke bare bare å forlate han nå. Jeg tenker vi må prøve, men samtidig vet jeg hvor hardt jeg har prøvd. Ikke vil han høre på meg, og nå med et barn i tillegg føler jeg ikke at jeg bare kan stikke av. Har vært sammen i litt over 5 år nå.

Er det noen her som har noe som helst råd eller som har vært i en lignende situasjon? Hva har dere gjort? Jeg er virkelig helt hjelpesløs her.

Anonym poster: 833a65e00215ee58281f2cf05bd8a4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette noe som akkurat har begynt? Hvis ja, så kan det være at han er sjalu og føler seg tilsidesatt fordi du er gravid.

Har denne oppførselen vært over lengre tid, så beklager jeg å måtte si det, men da forstår jeg ikke hvorfor du valgte å bli gravid med han. Da burde du gått fra han før du ble gravid. Før du velger å gå prøv å ordne opp i forholdet.

Dere bør snakke med noen sammen, en part som er helt nøytral, hvor både du og han får snakket ut om det som plager deg og han. Et familievern kontor el lign.

Anonym poster: f6fb0ede5ae700a972ba673f335b7660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvil deg! Du trenger det nå. Slutt å rydde og vaske for en stund. Bare la det flyte. Handle det nødvendigste av matvarer til deg selv og spis noe enkelt, eller kjøp takeaway noen dager.

Anonym poster: 762451a263c30ba535e2bdb5e5b878a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe som akkurat har begynt? Hvis ja, så kan det være at han er sjalu og føler seg tilsidesatt fordi du er gravid.

Har denne oppførselen vært over lengre tid, så beklager jeg å måtte si det, men da forstår jeg ikke hvorfor du valgte å bli gravid med han. Da burde du gått fra han før du ble gravid. Før du velger å gå prøv å ordne opp i forholdet.

Dere bør snakke med noen sammen, en part som er helt nøytral, hvor både du og han får snakket ut om det som plager deg og han. Et familievern kontor el lign.

Anonym poster: f6fb0ede5ae700a972ba673f335b7660

Signerer denne!

Hvil deg! Du trenger det nå. Slutt å rydde og vaske for en stund. Bare la det flyte. Handle det nødvendigste av matvarer til deg selv og spis noe enkelt, eller kjøp takeaway noen dager.

Huff!!

Anonym poster: 762451a263c30ba535e2bdb5e5b878a3

Anonym poster: 200336b822ce98ed4c0179b96c280d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

I og med at dere skal ha barn, bør dere i alle fall prøve ut denne muligheten. Kanskje det fungerer og han får øynene opp for hvordan han oppfører seg?

Hvis det ikke hjelper- eller hvis han nekter for at det er noe galt og ikke vil bli med til rådgivning- ville jeg faktisk revurdert hele forholdet. Når barnet kommer og vokser til blir det tjue ganger mer å holde orden på, og å da ha en mann som ikke ser sitt ansvar vil i lengden bli veldig tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsøk et familievern kontor. Å få et barn sammen kan gi mange utfordringer i et forhold, og det virker som det forholdet dere har står på ganske skjøre ben. Det blir ikke bedre når barnet er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Bare å flytte før ungen kommer. Han der kommer til å lage helvete for nattevåk og mangel på sex. Han kommer ikke til å endre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...