Gjest snoopy_93 Skrevet 4. juli 2012 #1 Del Skrevet 4. juli 2012 Det er egentlig bare en bagatell, men det irriterer meg litt til tider siden vi er sammen stort sett hver dag nå. Når vi er alene bare jeg og kjæresten er han verdens søteste gutt som gir oppmerksomhet til en hver tid. Det er ikke for mye eller for lite. Han sier hvor mye eg betyr for han osv. Når vi er med kompiser, altså meg, han og andre gutter er han nesten lik som når vi er alene, bort sett fra at han ikke gir meg like mye oppmerksomhet. Væremåten hans er heller ikke forandret. MEN med en gang vi er med flere jenter blir han en gutt jeg ikke vet om jeg kjenner. Han tar avstand fra meg, dytter meg bort når jeg prøver å kysse han og snakke med han osv. Føler at han overser meg litt og de eneste gangene han snakker til meg er for å spørre "går det bra?" Når jeg prøver å være med i samtalene mellom guttene og jentene er det ingen som hører på det jeg sier Oh om kvelden når vi legger oss får jeg spørsmålet "hvorfor er du ikke mer med når vi er med dem?" Jeg har sagt at jeg prøver, men gir opp siden det ikke er noen som virker interessert i å høre på det jeg sier. Da får jeg "det er bare å kaste seg ut i det. De hører, men det er ikke alltid vi svarer." Er så lei av å føle meg oversett med en gang det tripper ei jente med oss. What to do? Nå vil jeg bare gå hjem og rydde hybelen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juli 2012 #2 Del Skrevet 4. juli 2012 Hvis ingen hadde lagt merke til meg, så hadde jeg faktisk gått min vei og gjort andre nyttige ting. Har gjort det før og det gikk hele 20 min før noen merket at jeg var borte Hva er vitsen med å sitte der når de ikke gidder å høre på en dritt du sier? Det at han dytter deg vekk hadde jeg ikke godtatt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #3 Del Skrevet 4. juli 2012 Det er ikke sikkert han legger merke til at han forandrer seg. Men spør han hvorfor han gjør det? Det er ikke riktig av han å dytte deg vekk når dere er med venner, forså og kose med deg når dere er alene? Hørest bare helt teit ut. Anonym poster: 9e1bddcf47f62191fa556137c79bb208 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. juli 2012 #4 Del Skrevet 4. juli 2012 Skal snakke med han om dette, må bare gidde å ta på meg klærne å komme Meg ut av dusjen først. Gruer meg til å møte dette nye kvinnemennsket. Skulle egentlig kommet hjem til han i dag, men han hentet meg i går istede fordi han savnet meg sånn. Dagen etter blir han care fordi han og kompisen har ei annen kjerring på besøk. -plugg i øreproppene og hør på noe beroligende som stenger verden ute- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. juli 2012 #5 Del Skrevet 4. juli 2012 Må også nevne at han fyllekjørte sammen med kompisen fot å hente denne jenta. (hun har smurfestemme og er ikke spesielt vanskelig å høre når hun kniser som en fjortis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 4. juli 2012 #6 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg skjønner godt at du reagerer på den endrede oppførselen hans. Hva slags forhold har han til jenter? Er han en pågående flørt, eller er han sjenert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lei Skrevet 4. juli 2012 #7 Del Skrevet 4. juli 2012 Typisk oppførsel av en gutt som egentlig er på jakt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. juli 2012 #8 Del Skrevet 4. juli 2012 Testo; han er som han er med guttevenner, han tar bare avstand fra meg. Skulle tro jeg hadde blitt angrepet av et stinkdyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #9 Del Skrevet 4. juli 2012 Uffda Du må bare spørre han rett ut hvorfor han gjør dette. Anonym poster: 9e1bddcf47f62191fa556137c79bb208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. juli 2012 #10 Del Skrevet 4. juli 2012 Greit når begge kjemper om å få henne til å le. Kan jeg få gå å legge meg? Vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 4. juli 2012 #11 Del Skrevet 4. juli 2012 Ser han ikke selv hvordan han behandler deg? Eller gir han blaffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 4. juli 2012 #12 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg hadde tatt det veldig tungt om typen min dreiv på sånn. Jeg hadde ikke godtatt det. Kjæresten min behandler meg akkurat likt når vi er sammen med andre som alene, og jeg kan ikke tenke meg noe annet. Jeg har ei venninne som blir behandlet som dritt når hun har med seg typen sin til oss (venninnegjengen). Jeg tror nok det er fordi at han skal "tøffe" seg for oss andre jentene, men vi ser bare på han som en douche. Og venninna mi bare finner seg i det. Jeg skjønner ikke at hun gidder... Han har tidligere vært utro også, så han er virkelig ikke noe å samle på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 5. juli 2012 #13 Del Skrevet 5. juli 2012 Er ikke dette samme fyr som var utro mot deg da om jeg ikke husker helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. juli 2012 #14 Del Skrevet 5. juli 2012 For over 4år siden ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. juli 2012 #15 Del Skrevet 5. juli 2012 Har du prøvd å flørte hardt med andre gutter når han har dyttet deg vekk? Det hadde vært interessant å visst hvvordan han hadde reagert på det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #16 Del Skrevet 5. juli 2012 Hvorfor skal du prøve å kysse ham når dere er sammen med andre folk? Det er veldig klengete og unødvendig. Anonym poster: 73a6cf445c82577d7884625e69cf70cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. juli 2012 #17 Del Skrevet 6. juli 2012 Fordi han pleier å gjøre det ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #18 Del Skrevet 7. juli 2012 DUMP HAN,HAN ER IKKE VERDT EI KRONE. HAN VIL HA ANDRE JENTER ETTER SEG, VIL IKKE VISE AT HAN ER FORELSKA I DEG. KAN VÆRE UTRO IGJEN OGSÅ. DUMP HAN DUMP HAN HILSEN TROLL BILLIMI Anonym poster: 246d775a1398b4c42d16e68f4baa6d4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 7. juli 2012 #19 Del Skrevet 7. juli 2012 Typisk oppførsel av en gutt som egentlig er på jakt.. Jeg tenkte det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #20 Del Skrevet 7. juli 2012 Må også nevne at han fyllekjørte sammen med kompisen fot å hente denne jenta. Bare jeg som reagerer på denne? Du burde jo anmeldt hele fyren, før han tar livet av seg selv og andre. Anonym poster: 181c2052e1dc1860931851348602c643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå