Wonders Skrevet 11. juli 2012 #21 Skrevet 11. juli 2012 her er en søt liten krok ved de franske dørene...
Gjest Nikki09 Skrevet 11. juli 2012 #22 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Wonders: er det et bilde eller er det faktisk sånne som henger? Endret 11. juli 2012 av nikki09
Gjest pærecider Skrevet 14. juli 2012 #23 Skrevet 14. juli 2012 Er ikke typen med mye dilldall, har stua full av bøker, kunstmateriell og hundesaker. For meg er det viktig at jeg har god skapplass/hylleplass og at det er lett å holde ryddig og rent. Så her er det en salig mix; en grusom, men akk så komfortabel sofa, mexicansk klaffebord, billyhyller, et gammalt hvitt skap og bokhylle i furu. Og staffeli, samt hundebur. Tror at interiørfolk hadde gått på badet og grått stille i fosterstilling etter å ha sett stua mi. Men har og veggen full av retroreklameplakater, så en viss stil har man da...
Wonders Skrevet 17. juli 2012 #24 Skrevet 17. juli 2012 det er faktisk slik de henger Kjøpte hos Finn Viggo Schjøll, også kjent som Blomster-Finn. Jeg byttet ut den grelle tråen de hang i og puttet i silkesnor i stedet. Går i hagen hver uke å finner blomster til vasene. rundt 100 kr den store.
Gjest Sobril Skrevet 17. juli 2012 #26 Skrevet 17. juli 2012 Ser fancy ut, Wonders. Kjempetøff parkett og fine detaljer Er rimelig stolt av heimen her nå, men er redd det er så gjenkjennelig at jeg ikke tør legge ut bilder.
Gjest Nikki09 Skrevet 17. juli 2012 #27 Skrevet 17. juli 2012 det er faktisk slik de henger Kjøpte hos Finn Viggo Schjøll, også kjent som Blomster-Finn. Jeg byttet ut den grelle tråen de hang i og puttet i silkesnor i stedet. Går i hagen hver uke å finner blomster til vasene. rundt 100 kr den store. Jeg tror nemlig jeg ble forelsket når jeg så de! :-D nå vet jeg hva jeg skal si til mamma når hun gnåler om hva jeg ønsker meg til bursdagen :-) 1
Gjest norah Skrevet 17. juli 2012 #28 Skrevet 17. juli 2012 Har flyttet litt rundt, men jeg har samme greie uansett hvor jeg bor: Alle vegger hvite, henger grafikk i stort og smått med sorte rammer på de fleste vegger, samt et par malerier. Har en salig blanding av Bolia, teakmøbler, designklassikere og loppemarked. Har planer om å kjøpe meg to av disse veldig snart: http://i-cdn.apartmenttherapy.com/uimages/sf/joker112008.jpg Kjøkkenskapet mitt er det totale kaos med retro servisedeler jeg har funnet på loppemarked i 70talls stil, ting i rosemønster jeg har fra min bestemor, noen slitte Ikeatallerkner, kopper fra Wik og Walsøe/sånne porselenskopper som likner på skrukkete plastkopper, klassisk bestikk jeg har samlet på etter jeg fikk fra besteforeldre, og masse annet tull jeg bare stapper inn etter beste evne. Kjøper aldri fulle serier eller servise. Misliker nips, og tørker aldri støv, og klarer ikke holde en eneste plante skikkelig i live = null blomster og pynteting.
Lillah Skrevet 17. juli 2012 #29 Skrevet 17. juli 2012 (endret) Bildet er bilde av spisestua:) Ellers har vi lyse vegger i hele huset. I fargene hvitt og/eller beige Endret 17. juli 2012 av Lillah
Wonders Skrevet 18. juli 2012 #30 Skrevet 18. juli 2012 Nydelig Lillah. Liker spes belysningen så klart. Min venninde har det slik... og jeg elsker å stirre opp på denne når vi er der på middager...
Rosenrød Skrevet 18. juli 2012 #31 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har vegger som er helt lyyyys grå i hele leiligheten min. Utrolig fornøyd med det! Leiligheten min er en del av et gmmelt murhus fra 1910, så takhøyden er ekstra høy, pluss at vinduene er store og gammeldagse. Jeg har derfor kjørt den litt gammeldagse stilen (IKKE shabby chic, mine møbler ER gamle!) med arvede møbler, litt gammeldags utseende Boliasofa og lysekroner. Dette er blandet med enkelte møbler som er hvitmalte, nye hvite Tolix-stoler til det gamle spisebordet, hvite, gjennomsiktige blondegardiner og kopier av gamle Vogueforsider på veggene. Får masse skryt av hjemmet mitt, og synes jeg har fått til blandingen av gammelt og nytt på en god måte. Gulvene er tregulv, hvor noen er hvitmalte og andre beiset i en mørk farge.
~Amygdala~ Skrevet 18. juli 2012 #32 Skrevet 18. juli 2012 Eggehvitt, lys grått og svart på kjøkkenet. Stua er malt i fargen sand, med hvite detaljer. Sølvfargede gardiner i stua, med en blanding av gamle, malte møbler (lyse), 1 hvitt og 1 sort stuebord, 3 sofaer, og mørk/aluminium spisestue. Vitrineskap med sølvfargede vegger. Badet er sort/hvitt, ellers er gangen malt i eggehvitt. 1 ferskenfarget soverom, 1 lys,lys grønt soverom, og et med hvite vegger, med mørk panel under. Det som finnes av bilder, er personlige motiv/arvegods, diverse visdomsord, mye nips og blomster i vinduene og på bordene, lykter og lamper, lysekrone og akvarium. Helt lyst,lyst gulv i stua, sort gulv på kjøkkenet og badet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå