Gå til innhold

Hvordan ser hjemet dit ut ?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne se hvordan folk har det i hjemet sitnår det gjelder stil, farge valg og ikke minst hva dere liker i hjemmet...

:hjerte:

Endret av jessica90
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker hvit :sjenert: *Bombe* Og pastellfarger (rødt og hvit til jul, svar og orange til halloween osv)

Men til vanlig er det hvit.

Elsker masse bilder, og pynteting, antikk og shabby chic *Bombe*

Hvis du er interissert i bilder har jeg det på bloggen min :)

• Liker 1
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Jeg er glad i retro, bohem og litt industri. Nettopp pusset opp stue og kjøkken og er knallfornøyd.

Og glade farger - kom til meg!! Liker litt humor i interiøret.

Er plagsomt lei shabby chic og føler at dett er er noe alle har fordi det er in (enn så lenge). Men men. Smaken er som baken og jeg har ikke veto på å disse andres smak :)

Endret av Sobril
Skrevet

Jeg kjører fin, matt finish på så og si alt :fnise:

Er ikke akkurat den mest huslige dama i verden...

Skrevet

Her går det mye i svart stil. Svarte utskjærte møbler i tree. Veggene er hvitt. Når det kommer til pynt så går det mye i unike gjenstander som jeg har tatt med meg hjem fra reise i Egypt og India. Har også mye grønnplanter,eller er det veldig preget av alternativ stil og pynt. Mye duftlyst, oljebrennere, røkelseholdere osv..

• Liker 1
Skrevet

Har absolutt ingen stil. Vi kjøper det vi liker, og prøve å få ting til å passe noenlunde sammen.

Vi har ganske varme mørke farger i stua. Jeg liker ikke at hele hjemmet skal pusses opp annenhvert år for liksom å måtte følge trender til enhver tid. Oppe på TV-rommet har vi valgt å ha motsatt med lyseblå-grå vegger og hvite møbler. ele huset trenger ikke være i samme stil :)

Skrevet

Hos oss er det skandinavisk design som går igjen. Vi har noe naturmaterialer, rene linjer, ulike teksturer og tydelig inspirasjon hentet fra naturelementer. Fargene går i hvit, lyst treverk (gulv i hvitbeiset furu), lyseblått, grått og beige.

Har også små morsomme elementer og detaljer som viser hvem vi er. Er veldig fornøyd :)

Skrevet

Liker mørke møbler og lyse (ikke hvite) vegger. De fleste møblene våre er i svart eller brunsvart. Skinnsofa og skinnstol. Blander gjerne litt retro, rockabilly tendenser inn med enkelte rustikke og industrielle innslag. Svarthvitt-bilder som gjenspeiler mine og mannens interesser. Myker opp inntrykket med puter, pledd og gulvteppe, og noen planter har dukket opp etterhvert. :)

AnonymBruker
Skrevet

Her er det egghvite vegger og hvite gardiner, brunsvart sofa / sofabord / spisebord. Hvite spisebordstoler/ bokhyller / tv benk/ lampeskjermer, beige tepper under spisebord og sofabord.

Farge endres når jeg får lyst, har tepper og puter i hvit, beige og brunt, men sper på med andre farger puter / tepper/ lys, blomster osv. I vinter / vår har jeg hatt en kul grønnfarge. Nå er grønnfagen pakket bort, og nå er det orange som er blandet inn i det øvrige.

Får mye skryt av folk, og føler selv jeg har klart å skape en helhet og harmoni i stua. Er meget fornøyd selv.

Anonym poster: 2206c9eefbfbb41d6912724dbfe10b98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker industristil og skandinavisk stil, men har dessverre ikke penger til noen av delene :( Jeg syns det oser klasse og akademikerånd over slikt interiør, men gikk dessverre i hvitthvitt/shabby chic fellen.. Men den har jeg i det minste råd til :sjenert:

Anonym poster: 170495cf55172113f55363b42baa3bd9

AnonymBruker
Skrevet

Beige, lilla, blå og grønn er hovedfargene hjemme. Kontrastvegg i stuen, eik møbler, mikrofiber sofa, noen få store malerier på veggene. Kjøkkenet er også eik med lysgrønne vegger. Soverommene er i blå og i grønt. Hvite bad og do.

Anonym poster: 75afb047edae81e0f71c801c54763541

Skrevet (endret)

Det ser ut som et bomba horehus. Jeg har influensa.

Oida, er jeg partybremser? :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Skrevet

Her var det mange som hadde det fint i hjemmet, og mange av dere er veldig flinke og bevist over hva dere likker av stil messig, indreningen og ikke minst hva dere vil ha i hjemet.

(Dere er fline med interiør ser jeg, og det liker jeg masse) :)

AnonymBruker som Skrevet i går, 21:35: ja,det er klasse når det gjelder interiør designe i huset. Hvis du føler godt med på de kjente designe møbler, kan man av og til være heldig å få det på tilbud.

:hjerte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det egghvite vegger og hvite gardiner, brunsvart sofa / sofabord / spisebord. Hvite spisebordstoler/ bokhyller / tv benk/ lampeskjermer, beige tepper under spisebord og sofabord.

Farge endres når jeg får lyst, har tepper og puter i hvit, beige og brunt, men sper på med andre farger puter / tepper/ lys, blomster osv. I vinter / vår har jeg hatt en kul grønnfarge. Nå er grønnfagen pakket bort, og nå er det orange som er blandet inn i det øvrige.

Får mye skryt av folk, og føler selv jeg har klart å skape en helhet og harmoni i stua. Er meget fornøyd selv.

Anonym poster: 2206c9eefbfbb41d6912724dbfe10b98

Dette høres veldig fint ut, vil du legge ut bilde?

Anonym poster: 5b810858f0e91727f884df2ca98fcaac

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Liker enkle linjer og lette møbler. Ikke for mye dilldall. Ikke shabby chic. Ikke minimalistisk. Lyse farger på gulv, kjøkken og vegger. Noen sable fargeklatter på gardiner mm. Farger som jeg liker og som kanskje ikke er trendy. Samtidig så har jeg en del ting etter et langt liv som betyr noe for meg og som gjør at det aldri kan bli en rendyrket stil her. Jeg har ting som unger har lagd, ting jeg har arvet, ting kjøpt igjennom et langt liv og ting jeg er glad i. Alt som er meg synes. Alt dette er framme og gjør mitt hjem personlig.

Skrevet

Jeg har et interiør med en del designklassikere, fargene er begrenset til hvitt, grått og svart med innslag av eik og grønt. Noen synes det er i overkant ryddig og stramt, selv får jeg vondt i hodet av mange farger og rot (men har barn og får min dose av det likevel ;)).

Skrevet

så og si alle møblene er hvite, uten om sofan som er mørkgrå stoff sofa! Veggene er malt med en farge som heter "kalk", en lys grå farge! Utrolig fin, syns jeg :)

Er ekstremt glad i alt som har med interiør å gjør, å henter mye tips fra "Tips & Inspirasjon Til Hjemmet" siden på facebook :)

Har lenge hatt lyst på pallebord, men så falt jeg for "york" serien de selger på bohus (og sikkert andre plasser) Det er veldig gode møbler! Har stuebord, sjenk, spisebord og vetrineskap i york serien foreløpig og er kjempe fornøyd!

Får mye skryt for hvordan jeg har innredet leilgheten min og må si jeg er meget fornøyd selv :)

Skrevet

Har ett rom ,med 2 forskjellige senger ,en hylle og ett par høytalere.

Heldivis endrer det seg snart,kan ikke leve sånn lenger

Skrevet

Vi har akkurat flyttet inn i et 50-tallshus, og innser at vi har mye interiør som passer huset. Uten at det føles som om man havner flere tiår tilbake når man kommer inn i huset av den grunn. En del retroelementer kombinert med mer moderne ting (kan ikke så mye interiør-begreper, men siden jeg liker nesten alt på Bolia, er vel stilen vår ganske skandinavisk). Og jeg er egentlig veldig glad i farger på interiør (er opptatt av farger generelt), mens mannen min liker det mer nøytralt. Men nå har jeg etter flere år fått ham til å innse at farger kan gjøre seg. Men jeg er ikke glad i matching à la samme farger på puter, gardiner og lys f.eks. Syns det er morsommere med en palett med innslag av flere farger som er morsomme sammen. Fargene som går igjen akkurat nå, er gult i ulike nyanser, turkise nyanser og rosa (men som sagt er fargeinnslagene diskrete enn så lenge). Jobber med å bearbeide mannen slik at jeg kan få strikke en oransje puff som sønnen vår kan se på barnetv på når han blir stor nok til det. :fnise:

Jeg er for øvrig ikke glad i masse ting over alt, og vi har ikke veldig mye nips. Har heller framme noen utvalgte ting om gangen, og bytter på innimellom. Men jeg er for lite strukturert til å klare å ha et veldig minimalistisk hjem. Ikke vil jeg det heller, egentlig.

Skrevet

Hos oss er det innredet med masse bilder, fotografier, malerier og annet på veggene som vi liker. Ikke spesielt opptatt av at alt skal matche, men vi må få følelsen av at det "stemmer". Vi foretrekker varme farger, men har lyse vegger i alle rom og ganske lyse gulv også. Lyst soverom og kjøkken, litt mer farger i stuen. Jeg liker en blanding av det rustikke, landlig sjarm og en litt nostalgisk og klassisk/tidløs stil. Men også elementer av humor! Så da må det bli en personlig blanding som vi selv trives med.

Hvis jeg skal endre på noe ønsker jeg meg et "hotellsoverom" og badekar med løveføtter på badet. Og et stort RUNDT spisebord:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...