Gå til innhold

Han har visst snoket..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Saken er denne;

Her om dagen skulle jeg sjekke loggen på datamaskinen for å finne igjen en nettside jeg hadde besøkt noen dager før. Og da oppdaget jeg i nettloggen at det var gjort en visitt på min mailadresse. Sjekket datoen og klokkeslettet for dette besøket, og det var sent en kveld som jeg hadde nattvakt, så jeg var da tydeligvis ikke hjemme.

Så det vil med andre ord si at samboeren min har vært inne der å snoket, da han var den eneste som var hjemme og som satt på pc'en. (snakket litt med han på facebook den natta, så vet at han satt på pc'en).

Må si jeg aldri har gitt han en grunn til å tvile på meg, slik at han føler han må sjekke dette.

Har heller ikke noe som er av betydning inne på mailen min, så da skjønte han vel at han kan stole på meg da..

Er dette noe menn gjør oftere enn man skulle tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette noe mennesker gjør oftere enn man skulle tro?

JA. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjæresten min gjort slikt mot meg, så hadde det blitt slutt på dagen. For er det noe jeg ikke tolerer, så er det innbrudd mot mitt privatliv, for selv om man er i et forhold, så har man både krav og rett på et privat rom i livet sitt som ingen, selv ikke kjæreste, samboer eller mann/ kone, har tilgang på.

Den fyren hadde blitt historie ganske kjapt, hadde jeg tatt ham i å snoke i noe som er mitt, og bare mitt.

Anonym poster: 7058fd97ae93b43939af77c25ae68943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Må si jeg ble overrasket når jeg så dette i loggen. Han er av den typen som sier han stoler på meg, og ikke har noen grunn til å sjekke tlf, facebook o.l.

Så at dette skulle skje, hadde jeg aldri trodd.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kun stod adressen til mailen i loggen så kan det jo hende at han har kommet inn på den ved en feiltagelse? Altså at siden har ligget i loggen fra før av og dermed dukket opp som et forslag når han har skrevet inn den siden han egentlig tenkte å gå inn på. Hvis det derimot stod adressen til mailen, og du tydelig ser at han har gått inn og sett på flere mailer så blir det noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gulfugl

Kanskje han snoket. Eller kanskje han skulle sjekke sin egen mail mens du var innlogget, klikket på feil bokmerke e.l? Førstnevnte har skjedd meg og jeg sa fra til kjæresten så han ikke skulle begynne å lure.

Jeg ville ha snakket med ham først, og trukket konklusjoner etterpå.

Edit: eller det Hecubaa skrev.

Endret av gulfugl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...