Fysikeren Skrevet 4. juli 2012 #21 Skrevet 4. juli 2012 Hm, hva med fjellreven og ruter på kveldstid i vegas? Du hadde nok fått'n da altså!
-Fiona- Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #22 Skrevet 4. juli 2012 Mange gode tips.. Sånn i første omgang planlegger vi ikke så altfor mange timer i bil, så jeg tipper litt mot Vegas/LA... Gjenstår å se om hun er enig Bud; jeg gleder meg stort til å vise frem bilde i outfittråden!! Regner med et pluss i boka fra deg, MINST!!
Gjest Bud Skrevet 4. juli 2012 #23 Skrevet 4. juli 2012 Hvis du stiller i den habitten så skal det ikke stå på plussene, nei. 1
Yme Skrevet 4. juli 2012 #25 Skrevet 4. juli 2012 Det heter US of A, ikke US and A... Anonym poster: 7e4f8513ee80ef50198d8ce080fb487a Det eneste svaret fra en anonym bruker i denne tråden, og det er en "frekkhet"... Tenke seg til 1
Gjest Bud Skrevet 4. juli 2012 #26 Skrevet 4. juli 2012 Det eneste svaret fra en anonym bruker i denne tråden, og det er en "frekkhet"... Tenke seg til Det eneste svaret i denne tråden som ikke hadde en døyta dritt med emnet å gjøre, også var det YMEn! That`s why we dig you 1
Yme Skrevet 4. juli 2012 #27 Skrevet 4. juli 2012 Det eneste svaret i denne tråden som ikke hadde en døyta dritt med emnet å gjøre, også var det YMEn! That`s why we dig you Men jeg får fritak, siden jeg ga Alva masse gode tips da jeg møtte hu ved postkassa tidligere idag 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå