ssusan Skrevet 4. juli 2012 #1 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) ... Endret 4. juli 2012 av ssusan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 4. juli 2012 #2 Del Skrevet 4. juli 2012 Og han har du tenkt å få unge med? Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssusan Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2012 Vel, det var ikke det jeg var ute etter å få svar på... Barnet var ikke planlagt, og jeg var nødt til å ta et valg. Det er en helt annen sak, og det ligger så mye mer bak der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 4. juli 2012 #4 Del Skrevet 4. juli 2012 jeg synes du var flink til å sette grenser og det må du bare fortsette med. jeg synes ikke du er streng, men realistisk , ansvarlig og voksen derimot. Mersom alt som han ikke er. De pengene kommer du og barnet til å trenge ganske snart og vel så det så spesielt når han ikke innser problemet så burde du ikke låne han. denne gangen summen her, neste gang større... Om han vil gå til grunne så kan han gjør det,men trenger ikke dra deg med sammen med barnet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssusan Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 4. juli 2012 Tusen takk Eva.. Jeg kan være noe overfølsom på disse tingene, så jeg hadde vel behov for en bekreftelse på at det er ok. Merkelig det der.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå