Gå til innhold

Sjokkoppdagelse mildt sagt...


Gjest GjestJente

Anbefalte innlegg

Du er ikke over han. Hadde du vært det hadde du sett det komiske i dette, og ikke blitt så sjokkert.

Anonym poster: a8d3867785227ef66f13f39793ad64e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS snoket før hun visste noe om disse tingene. Hun vet herller ikke rekkefølgen og seriøsiteten. Er det KK forhold så er det greit. At en er gift kan bero på at hun løy om det i starten. TS er heller ikke sammen med sin eks. Det erikke hennes sak hva han driver med.

Hvis hun vil innlede et forhold igjen kan hun si at hun vil bære eksklusiv. Hun bør aldri si noe om hva hun har gjort mht å logge seg på hans profil. Det er ikke lov heller. Det er hacking selv om passordet stod der.

Hvis hun ikke vil mer skal hun si hei som før. Vil hun ikke ha et forhold skal hun ikke ta han med hjem eller møte han mer. Thats it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg veldig på hva du gjør her egentlig? leser og mesker deg med alt hva andre skriver her på KG og så setter du deg på din høye hest? Gå ned fra hesten før hesten kaster deg litt for hardt ned takk..

Dette er et diskusjonsforum. Mener du virkelig at alle som skriver her må være enige? Jeg "mesket" meg da ikke, men lurte oppriktig talt på hvorfor TS fikk disse reaksjonene. Jeg kan da fint få ytre meninger som er annerledes enn dine uten at du skal komme med tåpelige usakligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Olive - ikke bry deg om andre som går på person istedenfor sak. De som føler seg dumme vil helst ha de som er smartere ut. Da blir det enklere for dem med færre debattanter. Tror de. Stå på du! Jeg heier på deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olive - ikke bry deg om andre som går på person istedenfor sak. De som føler seg dumme vil helst ha de som er smartere ut. Da blir det enklere for dem med færre debattanter. Tror de. Stå på du! Jeg heier på deg!

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestJente

TS snoket før hun visste noe om disse tingene. Hun vet herller ikke rekkefølgen og seriøsiteten. Er det KK forhold så er det greit. At en er gift kan bero på at hun løy om det i starten. TS er heller ikke sammen med sin eks. Det erikke hennes sak hva han driver med.

Hvis hun vil innlede et forhold igjen kan hun si at hun vil bære eksklusiv. Hun bør aldri si noe om hva hun har gjort mht å logge seg på hans profil. Det er ikke lov heller. Det er hacking selv om passordet stod der.

Hvis hun ikke vil mer skal hun si hei som før. Vil hun ikke ha et forhold skal hun ikke ta han med hjem eller møte han mer. Thats it.

TS her:

Logget meg ikke inn på hans profil, profilen hans lå åpen da jeg åpnet dataen min da jeg kom hjem!

Vet jo rekkefølgen, fb-innboksmeldinger er jo sortert kronologisk.

Vil overhode ikke innlede et forhold med han igjen, nå når jeg vet hva han er kapabel til å finne på.. :sjenert: Og hvis du leser gjennom hva jeg har svart andre, så har jeg ingen planer om å møte han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GjestJente

Du er ikke over han. Hadde du vært det hadde du sett det komiske i dette, og ikke blitt så sjokkert.

Anonym poster: a8d3867785227ef66f13f39793ad64e4

Såklart har jeg ikke vært 100% ferdig med han. Men det skal jeg love det blir fortgang på nå, når jeg vet det jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestJente

Hahah, for en idiot.

Jeg innrømmer glatt at jeg hadde lest igjennom alt på eksen min sin facebook, hvis jeg hadde hatt mulighet. ;-)

Men ja, jeg synes ikke du skal gjøre noe videre, ikke fortell han hva du har lest, ikke snakk med han (noe utover "Hei" på butikken f.eks) og ikke møt han!

Ingen god ide å ta opp kontakten med en eks, ender bare med at man blir såra - igjen! :-)

Lykke til, forøverig!

Anonym poster: 50a8d4087dccf2e05e0bd78eba1da08c

Takk :lur: Jeg har lært det nå, ekser UTGÅR... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så sjokk med dette? Velkommen til verden..

Mannfolk stikker pikken sin i alle pene hull.. desverre.. ikke alle men de fleste...

Og når man er singel selvfølgelig vil det være mye forskjellig sex, litt over alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke si at jeg syns det er rett å snoke. Men er det en eks, som jeg ikke har noe forhold til å facebooken hans lå åpen hadde jeg gjort det. Skjønner dog ikke hvorfor du blir sjokkert, du visste vel at han bare var ute etter sex? Det at han ligger med folk som er gift er jo på tryne, men det er dama som er drøy der spør du meg. Jeg vil ikke sagt noe til han. Ikke tatt kontakt, men svart hvis han spurte om noe. Hvis han var veldig pågående hadde jeg sagt at jeg så facebooken hans og at jeg ikke er interessert i en mann som ligger rundt med alle og enhver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Såklart har jeg ikke vært 100% ferdig med han. Men det skal jeg love det blir fortgang på nå, når jeg vet det jeg vet!

Jeg syns ikke du skal straffe ham bare fordi du ikke er over ham og derfor er hevngjerrig og sjalu over at han har seg med andre damer. At du vrir og vender på det i hodet ditt for å forsøke å fremstille ham som mest mulig umoralsk gjør ikke saken bedre det heller.

Å drive og offentliggjøre ting om ham som du har snoket deg frem til i hans private saker, det er veldig veldig kjærringaktig. Dersom du har noe som helst begrep om ære oppi det stakkarslige lille hodet ditt, så lar du være, sletter alt du har snoket deg fram til i hans private saker og beveger deg videre i livet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestJente

Jeg syns ikke du skal straffe ham bare fordi du ikke er over ham og derfor er hevngjerrig og sjalu over at han har seg med andre damer. At du vrir og vender på det i hodet ditt for å forsøke å fremstille ham som mest mulig umoralsk gjør ikke saken bedre det heller.

Å drive og offentliggjøre ting om ham som du har snoket deg frem til i hans private saker, det er veldig veldig kjærringaktig. Dersom du har noe som helst begrep om ære oppi det stakkarslige lille hodet ditt, så lar du være, sletter alt du har snoket deg fram til i hans private saker og beveger deg videre i livet ditt.

Jeg skal love deg at heg garantert har mer hjernekapasitet enn deg, er veldig tydelig det , siden du har et stort behov for å rakke ned på noen på den måten du gjør. Vil ikke synke så dypt som deg, så gidder ikke kaste dritt tilbake.

Han er umoralsk og det er de involverte som han er involverte i også. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestJente

Jeg skal ikke si at jeg syns det er rett å snoke. Men er det en eks, som jeg ikke har noe forhold til å facebooken hans lå åpen hadde jeg gjort det. Skjønner dog ikke hvorfor du blir sjokkert, du visste vel at han bare var ute etter sex? Det at han ligger med folk som er gift er jo på tryne, men det er dama som er drøy der spør du meg. Jeg vil ikke sagt noe til han. Ikke tatt kontakt, men svart hvis han spurte om noe. Hvis han var veldig pågående hadde jeg sagt at jeg så facebooken hans og at jeg ikke er interessert i en mann som ligger rundt med alle og enhver:)

Jeg trodde faktisk ikke han var det nei, inntil han kom med det han sa på soverommet mitt. Jeg tror godt om de fleste jeg, til det motsatte er bevist, og siden jeg ikke visste hva han driver på med før jeg så alt på fb-profilen hans så kunne jeg bare gå utfra inntrykket jeg hadde av han fra da vi var sammen (hvilket var et veldig bra inntrykk). Så, nei, jeg trodde faktisk ikke han var ute etter sex med meg.

Jeg er enig i at det hovedsakelig er den som selv er gift som har det største ansvaret/er den som er drøyest, men man er jo tross alt to personer i en slik relasjon, så begge burde tenke seg om et par ekstra ganger synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GjestJente

Hva er så sjokk med dette? Velkommen til verden..

Mannfolk stikker pikken sin i alle pene hull.. desverre.. ikke alle men de fleste...

Og når man er singel selvfølgelig vil det være mye forskjellig sex, litt over alt...

Greit nok det, hører hva du sier. Men jeg er ikke den type singel jente som driver og ligger med alle og enhver til enhver tid som går inn i utroskapsgreier gladelig uten å blunke.Det store flertall av jenter synes visst dette er greit, men jeg synes det er så ugreit man kan få det. Skjønner at jeg tilhører en utdøende rase som ikke driver på sånn, men jeg vil heller være som jeg er og mene det jeg mener, enn å være som flertallet av det andre jenter er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, nei, jeg trodde faktisk ikke han var ute etter sex med meg.

Okei, du nevner jo hele tiden det motsatte i første innlegget ditt da, men.

Uansett håper jeg du holder deg unna han, finn deg heller en som du er spesiell for å ikke bare et ligg i rekken av mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Okei, du nevner jo hele tiden det motsatte i første innlegget ditt da, men.

Uansett håper jeg du holder deg unna han, finn deg heller en som du er spesiell for å ikke bare et ligg i rekken av mange andre.

Jeg nevner det der ja, men jeg nevner det vel først etter han begynte å kommentere rompa mi da han lå på senga mi på soverommet tror jeg. Det var iallfall da det virkelig gikk opp for meg hva han egentlig var ute etter. Jeg ville ikke helt tro på at jeg fikk en (enda) dårligere magefølelse, men jeg fant jo som nevnt mye på fb som tyder på at han virkelig er typen som kun var ute etter å teste om han kunne klare å nedlegge meg. Det kan han bare glemme, jeg er ikke så svak som visse andre jenter han har drevet/driver på med. Så, m.a.o. blir det ikke noe problem å holde meg unna han. Jeg har andre ting å gjøre enn å henge med idioter.

Og btw: Jeg vil nok bare si kun hei hvis vi møter på hverandre og være høflig avvisende. Det begynner å synke inn hva jeg fant ut forrige helg, så jeg har funnet ut det er beste løsning for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Odd Molly

Ja, han var en skikkelig sussebass gitt.

Kvalitetsprodukt. Det må jeg si.

Igjen får man bekreftet at -aldri noen ting er slik som det ser ut som.

Siden du nå engang har snoket deg til informasjonen:

Du får høflig avvise ham, ha det veldig travelt. Eventuelt si du har noe på gang med en annen, så du er veldig opptatt. Så kan jo denne "lekkerbisken" fortsette "velte" seg rundt med gifte og ugifte uten at du behøver å ha noe med ham å gjøre.

Endret av Odd Molly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, han var en skikkelig sussebass gitt.

Kvalitetsprodukt. Det må jeg si.

Igjen får man bekreftet at -aldri noen ting er slik som det ser ut som.

Siden du nå engang har snoket deg til informasjonen:

Du får høflig avvise ham, ha det veldig travelt. Eventuelt si du har noe på gang med en annen, så du er veldig opptatt. Så kan jo denne "lekkerbisken" fortsette "velte" seg rundt med gifte og ugifte uten at du behøver å ha noe med ham å gjøre.

Skikkelig sussebass ja... :gjeiper:

Mhm! Han får bare styre på med alle de uber-teite tingene han holder på med. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...