Gå til innhold

Far er ikke far til sønnen

Fremhevede innlegg

Gjest dumle
Skrevet

Det er bare en farskapstest som kan bevise hvem som er far og hvem som ikke er det. Dersom det var gjort en slik test ville fedrene og barnet visst om det. Det du vet er altså bare rykter. Rykter som kan skape en masse ubehag for mange.

Hvis dette er noen du bryr deg om så slutter du å spre disse ryktene. Eventuelt kan du informere barnet (som så vidt jeg forstår er voksen) om at disse ryktene går om dem, da vil han ha muligheten til å forholde seg til ryktene og kanskje stoppe dem.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tatt avstand fra kvinnen og holdt kjeften godt igjen. Hadde vi snakket om en unge på noen få måneder hadde jeg blåst hele dritten til "faren". Kjerringa burde strengt tatt vært fengslet for grovt bedrageri.

Skjønte ikke den jeg :klo:

Anonym poster: ebc540906c8ec56100b98df3e8a2ba76

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg lurer også på hvordan ts kan VITE dette så sikkert så lenge det ikke er tatt en farskapstest? Sånn rykter kan ødelegge mye, om de nå er sanne eller ikke. Jeg har selv erfaring med usanne rykter som spres i familien av familiemedlemmer som VET bedre enn meg selv om jeg ikke kan huske de var tilstede da mine barn ble laget... :sjenert: Nå dreier det seg heldigvis ikke om farskap, men en mindre alvorlig beskyldning. Uansett vil jeg helst mine barn i fremtiden skal slippe å bli konfrontert i familieselskaper med at de er laget i en petriskål og at mor nok er ufruktbar og det bør de tenke på om de selv ønsker familie... Helt unødvendig og usann ryktespredning som har vist seg umulig å avkrefte..

Anonym poster: 271a9fc8777a4bd03d4e590f3f6ef43d

Skrevet

Skjønte ikke den jeg :klo:

Anonym poster: ebc540906c8ec56100b98df3e8a2ba76

Hadde vi snakeket om en unge på tre fire måneder så hadde den ikek rukket å knytte seg noe særlig til "faren". med andre ord, det hadde vært til det beste for alle at den løgnaktige kjærringa ble avslørt i full offentlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare en farskapstest som kan bevise hvem som er far og hvem som ikke er det. Dersom det var gjort en slik test ville fedrene og barnet visst om det. Det du vet er altså bare rykter. Rykter som kan skape en masse ubehag for mange.

Hvis dette er noen du bryr deg om så slutter du å spre disse ryktene. Eventuelt kan du informere barnet (som så vidt jeg forstår er voksen) om at disse ryktene går om dem, da vil han ha muligheten til å forholde seg til ryktene og kanskje stoppe dem.

Du tar feil der.

Barnet som vi snakker om er voksent.

Da barnet var yngre, ble det tatt en ulovlig test kan an si. Hvem som gjorde hva skal jeg ikke komme inn på. Barnet fikk et barn,og det viser seg at barnet ER i et slektskapsforhold til den biologiske faren.

Nå vil kansje noen dra dette langt å si, da er kansje mor til barnet bla, bla, men det er umulig.

Anonym poster: 2a563121e1bc261796ee0ee1c5a80496

AnonymBruker
Skrevet

Her er det mange kvinner om identifiserer seg med horemammen. Det eneste rette du kan si her er sannheten til alle, eventuellt et anonymt brev. Så får de velge om de fortsatt vil være fedre, man skal ikke måtte påta seg et farskap basert på løgn. Sannheten og rettferdigheten, og vissheten om hvem som er faren sin, er mye viktigere enn å bare holde fred. Har du noen som helst samvittighet, så sier du dette.

Anonym poster: c15cdf78bdbff0243795d191d42f554e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du tar feil der.

Da barnet var yngre, ble det tatt en ulovlig test kan an si. Hvem som gjorde hva skal jeg ikke komme inn på. Barnet fikk et barn,og det viser seg at barnet ER i et slektskapsforhold til den biologiske faren.

Nå vil kansje noen dra dette langt å si, da er kansje mor til barnet bla, bla, men det er umulig.

Så barnet er klar over situasjonen, men han som tror han er far, vet ikke at han ikke er far?

Anonym poster: 78173a4093eb0bd9c6222fae8152b398

AnonymBruker
Skrevet

Du tar feil der.

Eh... ingenting i dette innlegget henger på greip overhodet?! :klo:

Anonym poster: bb1e0803e1803b7235683fa21f6b73e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så barnet er klar over situasjonen, men han som tror han er far, vet ikke at han ikke er far?

Anonym poster: 78173a4093eb0bd9c6222fae8152b398

Nei,ikke barnet. Les hva jeg skrev om testen.

Gjest Gjest
Skrevet

Du tar feil der.

Dette var jo umulig å skjønne noe av!

• Liker 1
Gjest dumle
Skrevet

Jeg tror du er et troll som har sett litt for mye på "Days of our life". At noen skal ha tatt en ulovlig/hemlig dna test av et barnebarn og den biologiske bestefaren og at denne testen beviser slektskap som så skal være et bevis for noe som helst...

Nei, det tror jeg ikke noe på, men det kan godt hende at du hadde gjort det bra som såpe-serieforfatter i USA :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Dersom det er tatt en test så får de som har tatt den bestemme hva de vil gjø re men da må det også vurderes hvor seriøs testen er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...