AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #41 Skrevet 5. juli 2012 tS her Nå er de reist på ferie Jeg har ringt til foreldrene hans i går kveld og sa at jeg som mor forventer at de har en god forklaring ang hele situasjon.Fortalte også at gutten min er lei seg og skjønner ingenting osv.Ja,de betaler hele greia og nei de skjønner ikke hva som er problemet!De er glad i han,men det er helt normalt at de tar med bare hun jenten...hun er jo stor og de kan endelig ha skikkelig voksen ferie uten å være på vakt og passe på en 7-åring.Gud jeg ble så sint og sa at den 7-åringen er også ,,DERES" barnebarn og at de fortjener ikke å bli kalt besteforeldrene hans! Da fikk jeg høre fra eksen at jeg er dramaqueen,missunnelig,frekk...Nå er jeg ferdig med hele saken,gidder ikke å diskutere mer :)Skal ta en tur til familiekontoret og høre med de :)Jeg vet at han har dårlig samvittighet pga alt dette,men han må skjerpe seg eller blir det krig .... Anonym poster: bf9644fabd866f7628e4c9bed58982be 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #42 Skrevet 6. juli 2012 huff, hva skal man egentlig si... Mine tre jenter mellom 6 og 11 år har akkurat fått vite at faren skal reise til syden med sin sønn fra før på 14, sin nye samboer og hennes sønn. Dette på toppen av at han ikke har dem som avtalt i sommerferien... jeg skjønner godt hva du mener, det er fryktelig vondt når barn skjønner at en voksen de er glad i ikke prioriterer dem lenger. Jeg er egentlig mest skuffet over meg selv, som ikke fant en bedre og mer voksen mann å få barn med. Anonym poster: e55db846b6852d3a9ad4a39508288ab5
Gjest Minpin Skrevet 6. juli 2012 #43 Skrevet 6. juli 2012 Huff, så trist, føler med dere. Stakkars gutt. Du får ta deg en alvorsprat med eksen din, for dette er virkelig dårlig gjort. Ellers synes jeg det er flott at du finner på morsomme ting med sønnen din, dere kommer nok til å få det fint. Bare prøv å få han til å fokusere på noe annet enn faren sin i ferien, for han høres ut som en skikkelig idiot.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #44 Skrevet 6. juli 2012 Jeg skjønner virkelig ikke hva som feiler enkelte fedre!! Exen min drar vært år på utenlandstur med sin nye dame og deres felles barn uten at jenta vi har felles får være med. Når hun har sine to (han nekter på tre) ukers ferie med han så er de hjemme hos han mens han jobber og jenta blir passet av farmoren! I år har hun nektet og vært til han i det hele tatt, så hun er hjemme hele sommerferien........ Anonym poster: 7ae31a9da422835efcab2d13e9224d25
Japp Skrevet 7. juli 2012 #45 Skrevet 7. juli 2012 Jeg skjønner virkelig ikke hva som feiler enkelte fedre!! Exen min drar vært år på utenlandstur med sin nye dame og deres felles barn uten at jenta vi har felles får være med. Når hun har sine to (han nekter på tre) ukers ferie med han så er de hjemme hos han mens han jobber og jenta blir passet av farmoren! I år har hun nektet og vært til han i det hele tatt, så hun er hjemme hele sommerferien........ Anonym poster: 7ae31a9da422835efcab2d13e9224d25 Skjønner henne godt jeg! Jeg skjønner meg ikke på de pappaene som ikke vil ha barna sine noe særlig etter en skilsmisse. Og jeg skjønner enda mindre på de som forskjellsbehandler barna sine. Kan ikke være stort som svirrer i topplokket hos dem. Kunne ønsket at noen av de leste denne tråden og svarte på hvorfor de gjør slike ting.
mammamora90 Skrevet 8. juli 2012 #46 Skrevet 8. juli 2012 tS her Nå er de reist på ferie Jeg har ringt til foreldrene hans i går kveld og sa at jeg som mor forventer at de har en god forklaring ang hele situasjon.Fortalte også at gutten min er lei seg og skjønner ingenting osv.Ja,de betaler hele greia og nei de skjønner ikke hva som er problemet!De er glad i han,men det er helt normalt at de tar med bare hun jenten...hun er jo stor og de kan endelig ha skikkelig voksen ferie uten å være på vakt og passe på en 7-åring.Gud jeg ble så sint og sa at den 7-åringen er også ,,DERES" barnebarn og at de fortjener ikke å bli kalt besteforeldrene hans! Da fikk jeg høre fra eksen at jeg er dramaqueen,missunnelig,frekk...Nå er jeg ferdig med hele saken,gidder ikke å diskutere mer :)Skal ta en tur til familiekontoret og høre med de :)Jeg vet at han har dårlig samvittighet pga alt dette,men han må skjerpe seg eller blir det krig .... Anonym poster: bf9644fabd866f7628e4c9bed58982be Syns dette er veldig dårlig gjort av både besteforeldrene og pappaen. Å reise på ferie med kun ett av to (eller flere) barn er greit nok, HVIS (og bare da) man tar med det andre barnet på en tilsvarendes attraktiv ferie en annen gang, alene.. Nå har foreldrene mine vært gift i hele min oppvekst, men vi gjorde det en gang slik at pappa reiste til syden alene med de to minste brødrene mine til syden en gang, og så reiste jeg og tvillingbroren min til syden med mamma en annen gang, og det var helt greit.
mammamora90 Skrevet 8. juli 2012 #47 Skrevet 8. juli 2012 Jeg skjønner virkelig ikke hva som feiler enkelte fedre!! Exen min drar vært år på utenlandstur med sin nye dame og deres felles barn uten at jenta vi har felles får være med. Når hun har sine to (han nekter på tre) ukers ferie med han så er de hjemme hos han mens han jobber og jenta blir passet av farmoren! I år har hun nektet og vært til han i det hele tatt, så hun er hjemme hele sommerferien........ Anonym poster: 7ae31a9da422835efcab2d13e9224d25 Hva er egentlig dette med å drite i ungene sine selv om man ikke er sammen med moren lengre og kanskje har fått nye unger med ei annen? Blir helt paff! Synes jeg leser slike historier og hører om slikt hele tiden og jeg blir like irritert hver gang! At det går annt å være så egoistisk og behandle barnet sitt på den måten! Håper virkelig at hvis noen fedre (eller mødre) kjenner seg igjen i disse historiene som man leser tråden, at de setter seg ned og prøver å sette seg inn i følelsene til barnet/barna som blir offer for grov forskjellsbehandling og tenker over om de virkelig har lyst til å utsette sine egne barn for slikt! Er svaret "ja" har de virkelig ingenting som foreldre å gjøre! 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #49 Skrevet 10. juli 2012 De har ringt i dag for å snakke litt med junior,de savner ham!!Jeg måtte svare fordi det var jo han som så at det var pappa som ringte.Og så fortalte søsteren hans at de koser seg på ferien og at de håper at han også har det kjekt hjemme.Og nå er han lei seg igjen!Han sier ingenting,men jeg ser at han er lei seg.Det regner noe sinnsykt her og det skal regne i en uke.Vanskelig å finne på noe.Neste helg skal vi reise til Kristiand med noen venner og være der i 5 dager.Jeg har rett og slett lyst å kvele den idioten.Måtte bare få det ut.Er kvalm og har vondt i hodet:-\ ts<br /><br /> Anonym poster: bf9644fabd866f7628e4c9bed58982be
Japp Skrevet 10. juli 2012 #50 Skrevet 10. juli 2012 De burde holdt seg for gode til å ringe stakkaren og gni salt i sårene hans
Gjest grapefrukt Skrevet 10. juli 2012 #51 Skrevet 10. juli 2012 De må jo være helt ufattelig dumme?! Ikke bare utestenger de han fra ferien med vilje, men de ringer han og forteller om hvor gøy de har det?
lillevill Skrevet 10. juli 2012 #52 Skrevet 10. juli 2012 Huff a meg..Faren til gutten er en idiot....Kansje dere kan leie en film og kose dere? eller dra på kino?
kaffemor Skrevet 10. juli 2012 #53 Skrevet 10. juli 2012 Skjønner godt du er forbanna ts! Herregud så dårlig gjort!! Skjønner virkelig ikke hva folk tenker med noen ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå