Gå til innhold

Eksen lurte meg...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han ringte istad .Glad i reisemodus og lurte på om han kan hente junior i dag,fordi de reiser i morgen og har lyst å ta han med på kino i dag og spise ute:forvirret: Besteforeldrenes ønske!Jeg ble skikkelig sint og sa at de er en syk familie og at man bare gjør ikke sånne ting mot barnet sitt.Og da fikk jeg høre at han trenger litt barnefri,at hun datteren er stor og klarer seg selv,at besteforeldre er gamle og gidder ikke å passe på han :angry: Ser for meg stakkars gutten som sitter der med de og de gleder seg og snakker om ferien og osvNei,jeg bare sa at vi har planer i dag og at det passer ikke.Han har noen venner på besøk og de koser seg.God ferie og vi snakkes.For en dust,det er helt utrolig!

ts

Anonym poster: bf9644fabd866f7628e4c9bed58982be

Stakkars gutten din! En 7 åring er det da ikke så mye med pass med heller. Det er det dummeste argumentet jeg har hørt.

Anonym poster: c5c736b24bb853d9dd0e284352a45225

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo hårreisende at han forskjellsbehandler sine egne barn på den måten! Og hvis foreldrene betaler, hvorfor spanderer de bare ferie på det ene barnebarnet og ikke begge?

Skrevet

Stakkars sønnen din som har en slik dritt av en far.

Og bedritne besteforeldre.

• Liker 2
Gjest spavalica
Skrevet (endret)

Det er jo hårreisende at han forskjellsbehandler sine egne barn på den måten! Og hvis foreldrene betaler, hvorfor spanderer de bare ferie på det ene barnebarnet og ikke begge?

Helt enig!

Endret av spavalica
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvem som spanderer,men hun har jo alltid vært favoritt-barnebarn.Det skjønner jeg litt,hun har et ganske nært forhold til besteforeldrene sine og reiser ofte på besøk hos de.Men det er feil at det går utover barnet mitt.Han skjønner stakkars ingenting.Jeg har ikke sovet i hele natt.Det gjør vondt å se sitt barn ha det vondt.Derfor skal jeg snakke med både faren og hele familien når de kommer tilbake.Sånn opførsel er uakseptabelt fra min side.Vi skal uansett ha det gøy og kose oss :yvonne:

• Liker 5
Gjest Violetta
Skrevet

Han ringte istad .Glad i reisemodus og lurte på om han kan hente junior i dag,fordi de reiser i morgen og har lyst å ta han med på kino i dag og spise ute:forvirret: Besteforeldrenes ønske!Jeg ble skikkelig sint og sa at de er en syk familie og at man bare gjør ikke sånne ting mot barnet sitt.Og da fikk jeg høre at han trenger litt barnefri,at hun datteren er stor og klarer seg selv,at besteforeldre er gamle og gidder ikke å passe på han :angry: Ser for meg stakkars gutten som sitter der med de og de gleder seg og snakker om ferien og osvNei,jeg bare sa at vi har planer i dag og at det passer ikke.Han har noen venner på besøk og de koser seg.God ferie og vi snakkes.For en dust,det er helt utrolig!

ts

Godt valg av deg.

Gjest foremma
Skrevet

Jeg vet ikke hvem som spanderer,men hun har jo alltid vært favoritt-barnebarn.Det skjønner jeg litt,hun har et ganske nært forhold til besteforeldrene sine og reiser ofte på besøk hos de.Men det er feil at det går utover barnet mitt.Han skjønner stakkars ingenting.Jeg har ikke sovet i hele natt.Det gjør vondt å se sitt barn ha det vondt.Derfor skal jeg snakke med både faren og hele familien når de kommer tilbake.Sånn opførsel er uakseptabelt fra min side.Vi skal uansett ha det gøy og kose oss :yvonne:

utrolig, jeg visste ikke at besteforeldre faktisk var i stand til å forskjellsbehandle barnebarna sine..

At fedre gjør dette er vel ikke noe nytt for meg personlig, men besteforeldre .. huff :(

kos dere mye i sommer dere to :):klemmer:

Skrevet

TS: Det er ikke tilfeldigvis litt dårlig tone mellom deg og besteforeldrene? Har hørt mange historier om besteforeldre som ikke behandler barnebarna likt fordi de ikke likte moren til et av barna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS: Det er ikke tilfeldigvis litt dårlig tone mellom deg og besteforeldrene? Har hørt mange historier om besteforeldre som ikke behandler barnebarna likt fordi de ikke likte moren til et av barna.

Jeg vet ikke om de liker meg eller ikke,vi har ingen kontakt lenger :)De bor i en annen fylke og kommer ikke så ofte på besøk :)

AnonymBruker
Skrevet

Du får si til ham at han legger opp til at sønnen ikke vil ha et nært forhold til ham når han blir eldre. Spør ham om han mener det er verdt litt barnefri.

Anonym poster: 8899bbbb98dd3e45a0afbc94a1dcee40

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Og bedritne besteforeldre.

Ligger helt tydelig til slekta.

Faen for ei feig fitte den faren er, stakkars, stakkars lille gutt.

Anonym poster: 646868d88f9025e37f959aa2904939d2

Skrevet

De er da besteforeldre til BEGGE ungene siden han er far til begge... U

Anonym poster: 4411c95e5edba7594d860eb697e27295

foreldrene til hun kjæresten hans er da ikke besteforeldre til begge ungene.

Skrevet

foreldrene til hun kjæresten hans er da ikke besteforeldre til begge ungene.

De er foreldrene til faren, ikke til eksen til faren. Så jo, da er de besteforeldre til begge barna til sønnen sin.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor gammel er han fyren? 65? Hvorfor skulle han trenge barnefri hvis dattera er så stor og sønnen bare er der 50%? For en merkelig historie? Vil han virkelig prioritere late dager og sove lenge og drikke på kvelden, framfor en aktiv badeferie med eget barn? For en utrolig slapp og døll og usexy fyr!!!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun er 15 år gammel,sånn at hun klarer seg alene ja.For meg er det ingen problem å ha sønnen min i 5 uker,han er en kjempe snill og grei gutt og lett å ha.Kunne godt tenke meg å ha ham mer en 50 %,men faren vil ikke høre om det.Det verste er at han tenker at han har kanskje vært slem og derfor fikk han ikke lov å være med.Jeg sa at de reiste av andre grunn,at søsteren hans skal besøke noen venninner der og at pappa og besteforeldre har bestilt time hos tannlege der(de pleier å gjøre det i utlandet hehe).Måtte bare finne på noe og sendte mld til eksen at han må bekrefte hele historien eller skal jeg lage et helvete av hele greia.Ja,nå er han mye roligere og glad for at han skal være med meg istedenfor for å reise og kjede seg mens de driver med tannlege-greier.Vet at det er feil å lyge,men for meg er det viktigste at han har det bra.I helgen skal vi ha stor grillfest i hagen,vi gleder oss :rodmer:

ts

• Liker 8
Gjest grapefrukt
Skrevet

Du er en flott mamma TS, og det er godt å ha når man har en mindre flott far :-)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Sånn ble pappan min også etter at de gikk fra hverandre. Husker mamma prøvde å forklare meg hvorfor han var sånn, men ikke før jeg ble litt eldre. "Pappan din gjør sånn og sånn og noen ganger så gjør han sånn. Men ikke vær redd for å fortelle han akkurat hva du mener." Det var greit forklart egentlig, og jeg ble ikke lei meg. Vi er ikke så nære lenger da, og det er litt trist.

Prøv å gjør det beste ut av ferien, du høres ut som en flott mor :)

Endret av Avi
Skrevet

Jeg ville konfrontert eksen og spurt han om han synes det er greit å vise sin sønn at han ikke er like mye verdt som storesøsteren sin. Det samme kunne du konfrontert besteforeldrene med. Synes det er helt hårreisende og elendig prioritering av både far og besteforeldre. De kan jo ikke ha evne til å reflektere eller sette seg inn i sønnen din sin situasjon i det hele tatt. Heldigvis har han en flott mamma, synes du takler dette kjempebra! God klem til dere begge to :klemmer:

Skrevet

Sønnen din er heldig som har deg :) God sommer til dere begge!

Gjest Gjest
Skrevet

SÅ lenge han behandler barnet sitt så dårlig, må da dette være tilstrekkelig til at han mister samværsretten med gutten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...