Gå til innhold

Eksen lurte meg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min er er en dust!Må bare få det ut.Vi har et felles barn(deler 50/50) og han har en datter fra før :)Hun bor hos han.Før sommerferien fikk jeg vite at han har dårlig råd for tiden,fikk smell på skatten og han lurte på kan jeg ha gutten vår hele sommerferien(5 uker).Jeg har ikke råd til å reise på ferie i år(han vet det godt!),men sier ikke nei når det gjelder mitt barn.Vi skal være i Norge hele sommeren,ta en liten tur til Kristiansand,bade,grille og prøve å finne på masse gøy.Og så plutselig får jeg vite i går,fra en felles venninne,at eksen min skal reise til Syden og skal være der i tre uker med datteren sin og foreldrene sine :klo: Først trodde jeg ikke på det,men så var det flere som så at han skrev at han gleder seg til velfortjente familieferien i Syden.Gutten min(7 år) sa at han vet om det og at han fikk ikke lov til å reise med de :sinna:Og så sa han at han har jo tenkt å sende mld til pappa og spørre en gang til kan han bli med.fikk helt vondt i hjertet !Skjønner ikke at det går å dele barna når det gjelder ferien og ikke si noe til meg heller.Jeg har tenkt å ringe,men tror ikke det er noe vits med det.Skal prøve å finne på masse gøy med sønnen min og ikke tenke på idioten :sinna

Anonym poster: bf9644fabd866f7628e4c9bed58982be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en egodritt.

Anonym poster: 646868d88f9025e37f959aa2904939d2

• Liker 14
Gjest Gjest
Skrevet

En skikkelig dust ja, men vær glad for at DU får være med sønnen din de tre ukene istedenfor.

Det trenger ikke koste så mye å lage en god ferie og gode minner for sine håpefulle!

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Sånn har exn min vært i alle år. Sitter hjemme i regnet en uke med våre unger, og så drar han til syden med hennes og deres unger etterpå.. Samme gamle visa over hele skogen.

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at besteforeldrene har betalt alt?, du sier jo de skal være med.

Anonym poster: bbaa9d51247983466e13740b27cf3fe4

Skrevet

Burde de ikke isåfall betale for sitt andre barnebarn også? :klo: Slemt er det uansett.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

De er da besteforeldre til BEGGE ungene siden han er far til begge... Uansett, å bare ta med det ene barnet er jo helt hinsides av forskjellsbehandling. Møkkamann og møkkafar...

Anonym poster: 4411c95e5edba7594d860eb697e27295

• Liker 4
Gjest Violetta
Skrevet

Han lurte vel mer sønnen sin enn deg. For en egoistisk dust.

Skrevet

Stakkars lille gutt. Hvorfor ringer du ikke å sier akkurat hva du mener om den saken? Jeg hadde ringt besteforeldrene også. Så hadde jeg tatt med sønnen min i dyreparken, badeland eller hvor han ønsket.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har exn min vært i alle år. Sitter hjemme i regnet en uke med våre unger, og så drar han til syden med hennes og deres unger etterpå.. Samme gamle visa over hele skogen.

Drittfyr denne her og. At man kan opptre slik overfor sine barn! Blir helt lei meg.

Anonym poster: 646868d88f9025e37f959aa2904939d2

• Liker 1
Skrevet

Fysj, det var utrolig dårlig gjort :(

Gjest grapefrukt
Skrevet

Uavhengig av om det er besteforeldrene som betaler eller ei, så er det faktisk far som har valgt å utelukke et barn - han kunne fint nektet å dra om det var slik at besteforeldrene sa at de kun ville ha med det ene barnet.

Det er virkelig ikke greit, og i mine øyne er man en jævlig dårlig forelder om man gjør noe slikt, det sender signaler til et barn som overhodet ikke bør oppleve at kun søsken fikk være med på ferie.

Håper du og sønnen din får en fin ferie likevel!

• Liker 6
Gjest foremma
Skrevet

Fortell han akkurat hva du mener om saken, men sørg for at sønnen din ikke hører samtalen.

Stakkars unge :(

Skrevet

Fortell han hva sønnen din sa til deg, og at det ikke er noe bra for han å se at far forskjellsbehandler

Gjest "gjest"
Skrevet

Det er guten han har lurt, ikke deg. Jeg ville gått for full omsorgsovertakelse, hvis jeg var deg.

• Liker 3
Gjest Maruwan
Skrevet

Dump ham! Å nei, stemmer det...

AnonymBruker
Skrevet

Han ringte istad .Glad i reisemodus og lurte på om han kan hente junior i dag,fordi de reiser i morgen og har lyst å ta han med på kino i dag og spise ute:forvirret: Besteforeldrenes ønske!Jeg ble skikkelig sint og sa at de er en syk familie og at man bare gjør ikke sånne ting mot barnet sitt.Og da fikk jeg høre at han trenger litt barnefri,at hun datteren er stor og klarer seg selv,at besteforeldre er gamle og gidder ikke å passe på han :angry: Ser for meg stakkars gutten som sitter der med de og de gleder seg og snakker om ferien og osvNei,jeg bare sa at vi har planer i dag og at det passer ikke.Han har noen venner på besøk og de koser seg.God ferie og vi snakkes.For en dust,det er helt utrolig!

ts

Anonym poster: bf9644fabd866f7628e4c9bed58982be

• Liker 2
Gjest grapefrukt
Skrevet

Stakkars sønnen din som har en slik dritt av en far.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...