Flanør Skrevet 4. juli 2012 #21 Del Skrevet 4. juli 2012 Det er ikke sånn at man bestemmer seg på dagen. Man har ofte gått å tenkt det i lange tider før man gjør noe med det. Sånn har det vært med alle venninnene mine og sånn har det alltid vært med meg. Tiden man har tenkt på det kan være alt fra en uke til ett år . Jeg tenkte jeg skulle gjøre det slutt med xen 6 måneder før jeg gjorde det. grunnen er enkel, man håper det som er negativt skal forandre seg. Hvorfor ikke bruke den tiden på å snakke med typen om problemet? Da øker sjansen for at problemet løses. Eller er det for rasjonelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juli 2012 #22 Del Skrevet 4. juli 2012 Hvorfor ikke bruke den tiden på å snakke med typen om problemet? Da øker sjansen for at problemet løses. Eller er det for rasjonelt? Det var jo det jeg gjorde :gjeiper: men man kan ikke forandre andre og når han ikke ville gjøre det heller, ble det vanskelig. Han lovet gull og grønne skoger (det samme gjorde jeg), men det varte bare 2 uker om gangen for hans del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2012 #23 Del Skrevet 4. juli 2012 Det var jo det jeg gjorde :gjeiper: men man kan ikke forandre andre og når han ikke ville gjøre det heller, ble det vanskelig. Han lovet gull og grønne skoger (det samme gjorde jeg), men det varte bare 2 uker om gangen for hans del. Jeg og brukte 6 måneder, der jeg leverte statusrapport om situasjonen minst en gang i måneden. Gull og grønne skoger ble det lovt i gården her og, men egoismen var sterk i denne, så jeg fikk ikke en eneste forbedret dag. Han visste nok selv at dagen for oppgjør kom, og noen ganger lurer jeg på om det var hans måte å dumpe meg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #24 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg og brukte 6 måneder, der jeg leverte statusrapport om situasjonen minst en gang i måneden. Gull og grønne skoger ble det lovt i gården her og, men egoismen var sterk i denne, så jeg fikk ikke en eneste forbedret dag. Han visste nok selv at dagen for oppgjør kom, og noen ganger lurer jeg på om det var hans måte å dumpe meg på. Hmmm, er dine initialer A.C.E.S? Anonym poster: b067416eb1a65da5d2cbe22497c31e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2012 #25 Del Skrevet 4. juli 2012 Hmmm, er dine initialer A.C.E.S? Anonym poster: b067416eb1a65da5d2cbe22497c31e66 Nei, har bare to navn:) er det flere av oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #26 Del Skrevet 4. juli 2012 Nei, har bare to navn:) er det flere av oss? Tydeligvis Anonym poster: b067416eb1a65da5d2cbe22497c31e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 4. juli 2012 #27 Del Skrevet 4. juli 2012 Som jeg også påpekte i mitt første innlegg. Er du uenig i at kvinner i større grad kan ta avgjørelser basert på emosjonelle vurderinger? Det er jeg uenig i ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harald Jerne Skrevet 4. juli 2012 #28 Del Skrevet 4. juli 2012 Vær gjerne uenig men fakta er at kvinner ofte ikke en gang vet selv hvorfor de ofret livets kjærlighet. Etterpå angrer de. Heldigvis har de ikke så stor hjerne så minnet blir fullt, tømmes fort og erstattes av en ny "livets kjærlighet" på kort tid. PS! For deg som nå er sint fordi di har liten hjerne så var det bare tull. Nesten bare :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. juli 2012 #29 Del Skrevet 4. juli 2012 Man kan aldri stole på en kvinne. Derfor tar jeg alt de sier med en stor klype salt. Sier de "jeg elsker deg" så sier jeg det samme tilbake. Det betyr bare at hun synes forholdet er ok. Så langt. I morgen kan situasjonen være snudd. Derfor gir jeg dem ros, skryt, oppmerksomhet, blomster, gaver, reiser med dem, motiverer dem og gjør livet godt for dem. Møter jeg en annen i morgen så sier jeg det samme, dropper den forrige og går videre. Og sier "jeg elsker deg". Reelle og varige relasjoner er en illusjon. Livet må nytes og innebærer det å skuffe noen følelsesmessig for at keg skal ha det bra så gjør jeg det på 5 minutter. Det har. Jeg lært av mine kvinner Før var jeg idealist og trodde på kjærlighet og ett livslangt forhold. I dag ser jeg at mange deilige damer som byttes ut fortløpende er mer ideelt. Vær gjerne uenig men fakta er at kvinner ofte ikke en gang vet selv hvorfor de ofret livets kjærlighet. Etterpå angrer de. Heldigvis har de ikke så stor hjerne så minnet blir fullt, tømmes fort og erstattes av en ny "livets kjærlighet" på kort tid. PS! For deg som nå er sint fordi di har liten hjerne så var det bare tull. Nesten bare :-) Slutt å generaliser så innmari!!! Hvert individ --> hver sin personlighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 4. juli 2012 #30 Del Skrevet 4. juli 2012 Tråden er ryddet for personangrep. Rainbow81, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odd Molly Skrevet 4. juli 2012 #31 Del Skrevet 4. juli 2012 Interessant. Kvinnehjernen er som en dyphavsfisk som av og til skylles på land. Du vet aldri hva slags bisart kreatur som møter deg. Hæ hæ - den var ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #32 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg vet av erfaring atjeg veldig raskt plukker opp endringer og usikkerhet hos en evt partner eller date. så jeg betviler at disse hadde store usikkerhetsmomenter i fortif. det er mer at de bare *pang* dukket opp pga en hendelse relatert til dem selv. som om de da har bestemt seg for at dette ikke er noe de vil mer og går inn for å skape en selvoppfyllende profeti slik at de kan gå videre. de gangene jeg har avsluttet noe har jeg gradvis merket at ting har skurret og sett ann ting etterhvert. men ikke bestemt meg der og da. Og da gir jeg gradvise signaler om jeg trekker meg unna. evt sier klart ifra. i det siste tilfellet ville hun til slutt ikke ha kontakt overhodet før etter at hun hadde bestemt seg for å avslutte alt. fokuset i livet i denne tenkeperioden var tydeligvis å finne på mest mulig med venner - noe jeg forbinder med å distansere seg. altså glemme noen. Anonym poster: 141e1117eb31ac451f4751944300b996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 4. juli 2012 #33 Del Skrevet 4. juli 2012 Hadde menn vist andre følelser enn raseri, så hadde verden vært et bedre sted og leve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. juli 2012 #34 Del Skrevet 4. juli 2012 Generaliseringer, generaliseringer, generaliseringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 4. juli 2012 #35 Del Skrevet 4. juli 2012 Vær gjerne uenig men fakta er at kvinner ofte ikke en gang vet selv hvorfor de ofret livets kjærlighet. Etterpå angrer de. Heldigvis har de ikke så stor hjerne så minnet blir fullt, tømmes fort og erstattes av en ny "livets kjærlighet" på kort tid. PS! For deg som nå er sint fordi di har liten hjerne så var det bare tull. Nesten bare :-) Så synd at jeg ikke har en slik hjerne, for jeg skulle gjerne hatt muligheten for å finne en ny "livets kjærlighet" Etter å ha forelsket meg dypt i en som er alle mine drømmer, men som ikke føler det samme tilbake skulle jeg gjerne gått videre, men jeg klarer det ikke... At jeg tidligere har hatt en mann i 20 år av mitt liv sier vel det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harald Jerne Skrevet 4. juli 2012 #36 Del Skrevet 4. juli 2012 Smilo - det er trist å høre at han ikke føler det samme tilbake. For noen er det ikke så lett å gå videre. Men (!) jeg var sånn før. Jeg tenkte også "jeg klarer det ikke" men det gikk trinn for trinn. Jeg er fremdeles lei meg for en kvinne jeg måtte bryte med. Hun var ikke bra for meg og jeg var ikke bra for henne. Å elske noen man må "kvitte seg med" er ikke lett. Men noen ganger er det vondere å være sammen enn å gå fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 4. juli 2012 #37 Del Skrevet 4. juli 2012 Hadde menn vist andre følelser enn raseri, så hadde verden vært et bedre sted og leve. Hvor kom den i fra? Du er alltid så bitter når det gjelder forskjeller mellom mann og kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 4. juli 2012 #38 Del Skrevet 4. juli 2012 Hvor kom den i fra? Du er alltid så bitter når det gjelder forskjeller mellom mann og kvinne Å ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odd Molly Skrevet 5. juli 2012 #39 Del Skrevet 5. juli 2012 Mange menn elsker å erte oss damer...de synes det er aldeles fortreffelig og få oss forbanna. Og her inne på KG sitter en del av dem -kun av den grunnen alene. Dette er en tråd som de kan få utfolde seg fritt i. Men av og til når vi damene får inn et par "nådestøt" - så blir de tause, eller begynner å sutre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #40 Del Skrevet 5. juli 2012 TS her. Kunne vi vennligst holdt denne fri for usaklige mann vs kvinne hatdebatter? Jeg føler jeg stilte et interessant spørsmål/dillemma og lurte på om jeg er merkelig som har opplevd/føler jeg har opplevd det slik - eller om dette er noe mange har erfart. For meg blir det ytterst vanskelig å forstå da jeg aldri hadde klart å bare kutte ut noen så plutselig og umiddelbart. Anonym poster: 141e1117eb31ac451f4751944300b996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå