Gjest Cevita Skrevet 4. juli 2012 #21 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg tror jeg mye heller ville vært venn med kjæresten din på facebook enn med deg. Sånne hjertestatuser er bare tragiske. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 4. juli 2012 #22 Del Skrevet 4. juli 2012 Sånne hjertestatuser er bare tragiske. Veldig enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebeate Skrevet 4. juli 2012 #23 Del Skrevet 4. juli 2012 Kjæresten min skriver heller ikke noe om meg i statuser o.l. på facebook, og det har han ikke gjort de fire årene vi har vært sammen. Men jeg kan ikke si det plager meg noe. Han trenger ikke skrive navnet mitt mellom hjerter for at jeg skal vite at han bryr seg om meg Det skal sies at han ikke er en stor facebook'er da, men likevel. Personlig så synes jeg det er litt søtt med en hjertestatus en sjelden gang, men det blir litt overdrevent mye hos noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 4. juli 2012 #24 Del Skrevet 4. juli 2012 Vi har snart vært sammen i fire år, og han har vel nevnt meg i en status ca én gang. Det gjør meg ingen verdens ting da han ikke er typen til å skrive romantiske klissestatuser. Dessuten gir han ofte uttrykk for at han er glad i meg face to face, så da trenger jeg ikke bekreftelse på facebook. Enig med flere her i at klissete hjertestatuser av typen "på tur med verdens beste kjæreste!" er mest irriterende. Jeg har forøvrig lagt merke til at de mest hjertelige parene på facebook ofte er de forholdene som ryker kjappest. Jo mere "verdens beste kjæreste" og "elsker deg over alt i verden" i statuslinjene, jo mer skralt og kortvarig forhold. Det virker nesten som om de prøver like mye å overbevise seg selv som andre om at forholdet er bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #25 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg har kjæreste, og han skriver og av og til tagger meg i foto og begivenheter på FB. Jeg gjør aldri det med ham. Likevel, vi er kjærester og veldig glade i hverandre og det vet VI og de som kjenner oss. Vi har bare forskjellige måter å bruke et sosialt medium på. Anonym poster: 40bf7f12e2f0c32b72ad3559fe899939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LongKissGodnight Skrevet 4. juli 2012 #26 Del Skrevet 4. juli 2012 Nå kom jeg på igjen hvorfor jeg deaktiverte kontoen min på facebook,og fikk meg plutsselig ett liv! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 5. juli 2012 #27 Del Skrevet 5. juli 2012 Vi har vært sammen i halvannet år og jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har nevnt hverandre i statuser på facebook. Gidder ikke dele hele forholdet med resten av verden. Folk vet at vi er sammen. Det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #28 Del Skrevet 5. juli 2012 Facebook er for meg kun et verktøy for å avtale ting med venner, og jeg føler meg slettes ikke komfortabel med å brette ut privatlivet mitt der. Dessuten synes jeg det har blitt et slags medium for oppmerksomhets-syke mennesker som jeg har minimal interesse av (men som jeg en gang i tiden var dum nok til å legge inn der). Jeg gidder det ikke. Folk var da sammen før man skrev det i statusen på facebook også, how hard can it be? Anonym poster: f9bf09582f2ecfe1b3b1b0c79c9162a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2012 #29 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg tenker det kan finnes en mellomting. Jeg hadde satt pris på litt bekreftelse på fb , så skjønner hva ts mener, hun mener jo ikke at han skal ta helt av. Men å bekrefte og vise for omverden at han er i et forhold og at han har det bra er jo en hyggelig ting:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 5. juli 2012 #30 Del Skrevet 5. juli 2012 Vi nevner hverandre ofte, poster bilder av hverandre sammen og kommenterer ting som "aww, du er verdens beste kjæreste" under bilder og sånn. Vi har vært sammen i litt over to år og samboere i halvannet. Jeg tror jeg gjør det fordi jeg fortsatt er så utrolig glad og overraska over at jeg har kapra en så fantastisk person, så jeg vil dele det med hele verden! Men masse hjerter har vi ikke. Det er jeg egentlig usikker på om vi har hatt i det hele tatt. Og det er ikke hver dag. Men ganske ofte likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2012 #31 Del Skrevet 5. juli 2012 Kommer vel litt an på hvordan den andre i forholdet er. Man pleier jo - i gode forhold - å tilpasse seg litt etter hverandre. Om hun legger ut mange bilder av dem og har mange profilbilder av dem, mens han ingen, så ville jeg kanskje tenkt at han var litt mindre keen enn henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Junk Skrevet 7. juli 2012 #32 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg hadde nok reagert om jeg var den eneste som la ut litt bilder av oss sammen, samt nevnte han i statuser i ny og ne, og kanskje skrev når vi hadde jubileum og han ikke "liket" det, og ikke skrev noe på sin egen vegg om det og ikke hadde et eneste bilde av Oss.. Kort sagt som at jeg ikke eksisterte. Mener absolutt ikke man skal ta helt av, men er man skikkelig forelsket, så er dette noe man gjør litt av.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Buddy Skrevet 7. juli 2012 #33 Del Skrevet 7. juli 2012 Nå får jeg sikkert mye pes her.. Anonym poster: b3b9419c8e0b386f83403efa2fdc5bab Ja, du har fått mye pes. Fordi du (som sykt mange flere) lever livet på FB, og lar det som skjer/blir skrevet/ikke skrevet der avgjøre hvordan ditt liv fortoner seg videre. Prøv å tenk over det, et nettsted skal sette normene, reglene og være utslagsgivende for dine neste minutter, timer, hvordan du reagerer osv... For all del, jeg skal ikke beskylde deg for å være verken hypersensitiv, overreaksjonell eller spesielt avvikende fra norske yngre mennesker flest, for dette er faktisk et tema som dukker opp nesten hver dag, og et problem vi bare har sett begynnelsen av. Facebook og alle andre såkalte sosiale nettsteder er et gode, helt til man innleder et nytt forhold, eller et forhold begynner å vakle. Da starter faenskapet, i form av mistenksomhet, spekulasjoner og snoking, for ALLE er jo i dag naturligvis medlem på FB eller andre sosiale nettsteder, og da er det selvsagt der ALLE potensielle truslene befinner seg også. Prøv nå for guds skyld å koble ut all elektronikk et øyeblikk, og ta en god gammeldags prat med din kjære om dette, øyne til øyne, så tror jeg garantert det ikke ligger noen dramatikk i det til syvende og sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #34 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 5 år, vi har aldri hatt statuser om hverandre på FB. Det er ikke noe jeg tenker på, tror ikke han gjør det heller. Men hvis FB er en stor del av livet deres(det er desverre det for mange), så lurer jeg på om dete er i "forhold" på FB? Snakk med han, tror ikke gutter tenker så mye på sånne ting. Anonym poster: 0af0bd9ffe81d0a202da888c47c55ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 9. juli 2012 #35 Del Skrevet 9. juli 2012 Fordi de syns det er patetisk å skrive kjærlighetserklæringer på facebook, noe jeg godt skjønner. Jeg er sjeleglad kjæresten min aldri skriver noe om meg, eller på veggen min, og jeg gjør det heller ikke. Har ofte opplevd at de som er mest aktiv med kjærlighetsstatuser og hjerter, er de som enten bytter kjæreste annenhver måned, eller som ikke har et særlig sunt forhold. So much for "true love lasts forever"-statusene deres. Blant mine venner som er i gode og stabile kjærlighetsforhold, derimot, ser jeg svært sjelden ytringer om deres fantastiske kjærester. Det gjelder nok ikke for alle, men i mange tilfeller kan det virke som om noen har større behov for å vise verden at man har en perfekt kjæreste, selv om det overhodet ikke stemmer. Anonym poster: 9bcf4605ce21cef6d45282fd2206da42 BRA svar, sååå enig! De som må bekrefte veldig det ene og det andre, virker mer usikre på seg og forholdet tror jeg. Typen min har skrevet at han er i et forhold nå ganske nylig ( ikke navnet mitt, noe jeg synes er bra, trenger ikke stå der da jeg selv ikke er på fb ), men må nevne at jeg tok opp statusen hans da det lenge stod ingen status om forhold, bare at han var interessert i : kvinner og tlf sitt nesten like under... Var jeg masete da eller forstår du/andre her min reaksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi:) Skrevet 9. juli 2012 #36 Del Skrevet 9. juli 2012 Hadde veldig behøvd at han skrev noe innimellom, slik at vennene hans vet at jeg faktisk eksisterer (har ikke truffet noen av vennene hans tross 6 mnd sammen) Anonym poster: b3b9419c8e0b386f83403efa2fdc5bab Jeg ville ikke bekymra meg for at han ikke skriver om deg på fb. Hadde heller blitt litt stressa av at du ikke har truffet noen av vennene hans enda! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 9. juli 2012 #37 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Men hvis problemet er at du ikke har truffet noen av vennene hans så må du jo snakke med mannen da! Vi har begge profiler på FB. Men den dagen mannen min begynner å legge ut kjærlighetserklæringer med hjerter, bilder og masse kommentarer - den dagen tilkaller jeg hjelp. I det virkelige liv er han en kjærlig, artig og omsorgsfull mann og jeg kjenner meg elsket. Å dytte dette ut på FB hadde bare blitt kleint. Men vi er jo gæmliser også da! Endret 9. juli 2012 av Havbris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå