AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Del Skrevet 3. juli 2012 Nå får jeg sikkert mye pes her.. Kjæresten min nevner aldri meg i sine statuer på FB. Skriver aldri at han gjør noe med meg. Han skriver andre ting, så det er ikke slik at han aldri skriver noe på veggen. Jeg skriver av og til statuser som : date med kjæresten, kliner på litt hjerter etc etc. Synes det er litt koselig jeg. Men nå gidder jeg ikke mer. Skal på ferie sammen til helgen, gidder ikke skrive noe om det (noe han sikkert forventer at jeg gjør)..Hadde veldig behøvd at han skrev noe innimellom, slik at vennene hans vet at jeg faktisk eksisterer (har ikke truffet noen av vennene hans tross 6 mnd sammen) Anonym poster: b3b9419c8e0b386f83403efa2fdc5bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 3. juli 2012 #2 Del Skrevet 3. juli 2012 Kjæresten min har ikke Facebook... men jeg syter ikke over det for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 3. juli 2012 #3 Del Skrevet 3. juli 2012 Herre, folk må slutte å basere livet sitt etter hva som skjer på face.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 3. juli 2012 #4 Del Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor skriver du hvis du vet at du får pes? ja,det er tåpelig å fokusere på facebook så mye. Har han gitt deg andre grunner til å tro at han ikke egentlig liker deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 3. juli 2012 #5 Del Skrevet 3. juli 2012 Da er jo dette noe du burde ta opp med han. Du må vite det at ingen er tankelesere.. Kanskje han tenker at du ikke bryr deg, ettersom du ikke har sagt noe på 6 mnd, så han tenker ikke over det.. Kjæresten min skriver heller aldri noe om meg på facebook, selv om jeg skriver ting en gang i blandt, slik som når vi f.eks hadde årsdag og greier. Men det gjør meg ingenting, han sier og gjør nok ellers i hverdagen, som tilsier at han tenker på meg. Så om han ikke forteller alle på facebook at vi er på kino bryr meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
watermeloon Skrevet 3. juli 2012 #6 Del Skrevet 3. juli 2012 Typen min nevner meg heller ikke i facebookstatusene sine, og har heller ingen bilder av oss sammen eller no slikt på profilen sin. Eneste som viser at jeg finnes på profilen hans er at han står som i ett forhold med meg. Jeg innrømmer at det hadde vært litt koslig hvis han hadde hatt bilde av oss der, eller nevnte meg en gang i bland. Men jeg gidder ikke henge meg opp i det, for det er jo bare facebook. Han bruker jo uansett mye mer tid med meg enn alle andre han kjenner. Det er jo uansett så mange som synes det er så irriterende med folk som skriver slike kjærestestatuser hele tiden også. Tok også lang tid før jeg fikk møtt vennene hans, kanskje ett helt år tror jeg faktisk. Men når jeg endelig fikk møtt dem, så var det verdt ventingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #7 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg lurer også litt på hvorfor noen gutter er kjempe aktive på facebook og er der ofte i flere timer,men skriver aldri noe om kjæresten sin? Anonym poster: f9984528f66d2fc424f50992ca52e00e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 3. juli 2012 #8 Del Skrevet 3. juli 2012 Kjæresten min har ikke Facebook... men jeg syter ikke over det for det. Ikke min heller. Kan det være vi har samme kjæreste, og han prøver å gjemme oss for hverandre? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 3. juli 2012 #9 Del Skrevet 3. juli 2012 Ikke min heller. Kan det være vi har samme kjæreste, og han prøver å gjemme oss for hverandre? Åh huff, håper ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #10 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg lurer også litt på hvorfor noen gutter er kjempe aktive på facebook og er der ofte i flere timer,men skriver aldri noe om kjæresten sin? Anonym poster: f9984528f66d2fc424f50992ca52e00e Jeg kjenner mange menn som skriver fine ting om kjæresten sin på FB. Kommer vel bare ann på typen menn..noen mer romantisk anlagt enn andre. Eller er det sånn at TS`s kjæreste ikke vil vedkjenne seg henne. Anonym poster: b3b9419c8e0b386f83403efa2fdc5bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 4. juli 2012 #11 Del Skrevet 4. juli 2012 Her kommer du TS til å bli skuffet, men jeg forstår kjæresten din godt. Hva dere gjør og hvor dere er har ingenting på Facebook å gjøre. Hva skal privatlivet brettes ut der for? Små ubetydelige ting kan legges ut, men det som er nært og personlig bør være forbeholdt dere og andre som av naturlige grunner får vite slikt. Ikke alle han gikk på barneskole med, alle han hadde sin første sommerjobb sammen med osv. Og du gidder ikke å skrive at dere skal på ferie sier du... Det er fornuftig, det er faktisk risikabelt å brette ut når en skal på ferie, hvor lenge en skal være vekke, og hvem du reiser med! Da kan du like godt lage et svært neonskilt som peker mot huset/leiligheten med skriften "break in here!!!". Ikke bry deg om hva han gjør og ikke gjør på FB. Det er vel ikke der dere lever ut hele forholdet deres? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 4. juli 2012 #12 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg syns dere burde snakke sammen om dette i facebook-chatten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juli 2012 #13 Del Skrevet 4. juli 2012 Ja, du får sitte i et annet rom å chatte med han på facebook som Maruwan nevnte :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #14 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg lurer også litt på hvorfor noen gutter er kjempe aktive på facebook og er der ofte i flere timer,men skriver aldri noe om kjæresten sin? Anonym poster: f9984528f66d2fc424f50992ca52e00e Fordi de syns det er patetisk å skrive kjærlighetserklæringer på facebook, noe jeg godt skjønner. Jeg er sjeleglad kjæresten min aldri skriver noe om meg, eller på veggen min, og jeg gjør det heller ikke. Har ofte opplevd at de som er mest aktiv med kjærlighetsstatuser og hjerter, er de som enten bytter kjæreste annenhver måned, eller som ikke har et særlig sunt forhold. So much for "true love lasts forever"-statusene deres. Blant mine venner som er i gode og stabile kjærlighetsforhold, derimot, ser jeg svært sjelden ytringer om deres fantastiske kjærester. Det gjelder nok ikke for alle, men i mange tilfeller kan det virke som om noen har større behov for å vise verden at man har en perfekt kjæreste, selv om det overhodet ikke stemmer. Anonym poster: 9bcf4605ce21cef6d45282fd2206da42 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #15 Del Skrevet 4. juli 2012 Kjæresten min fjerna plutselig at han var i ett forhold med meg på facebook. Jeg tror kanskje jeg bør snakke med han...... Anonym poster: 8cfce5a15ca4d3b2d74d304bc7c75f42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 4. juli 2012 #16 Del Skrevet 4. juli 2012 Kjæresten min har ikke Facebook... men jeg syter ikke over det for det. Ikke min heller, han synes det er teit Og egentlig er jeg enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tippen Skrevet 4. juli 2012 #17 Del Skrevet 4. juli 2012 Dump fyren. Hardt! For selvfølgelig må han skrive om deg, masse og helst ha med så mange hjerter som mulig, og brett ut privatlivet deres til offentlig skue! For å ikke snakke om bilder, alt fra strandbilder til klinebilder, helst tosifret antall bilder! Ikke bry deg om at han kanskje har litt andre grenser enn deg! Jeg gjentar: dump ham! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 4. juli 2012 #18 Del Skrevet 4. juli 2012 Kjære vene da. Facebook er en offentlig oppslagstavle der man annonserer det man vil. Det er ikke der man lever livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 4. juli 2012 #19 Del Skrevet 4. juli 2012 Ikke min heller, han synes det er teit Og egentlig er jeg enig Hehe, til tider jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #20 Del Skrevet 4. juli 2012 På den andre siden av skalaen, folk som nevner kjærestene sine hele tiden dukker ofte opp i tråder som "ting vi irriterer oss over på facebook". Anonym poster: 2600430afe8b43f1bb8952ef9524a9b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå