Gå til innhold

Den dagen når kjæresten min elsker ei annen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest finurlig

Mamma og pappa ble sammen da de var hhv. 21 og 23. Feiret 30 års bryllupsdag i år, ser ikke ut til at det var siste :)

(Har gitt klar beskjed om at jeg NEKTER å bli skilsmissebarn i en alder av 22..!) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LonelyAngel

Vi er alle redde for å miste den man elsker, men man kan ikke sitte å undre på om kjæresten en dag vil gå i fra oss og elske en annen kvinne.

Alle vet jo at det er en sjangs for det, og den tar man jo når man får seg kjæreste. Man har ingen garanti for noe i livet, så jeg foreslår at du heller prøver å nyte tiden dere har sammen.

Hvem vet hva morgendagen bringer?

P.S Jeg var faktisk overbevist over at det var eksen min som skulle gjøre det slutt dersom det en gang skulle bli slutt mellom oss. Men det var faktisk jeg som gjorde det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Payandeh

Jeg kjenner igjen de tankene der, og trøst deg med at det er helt normalt. Når vi gjennom media stadig ser utroskap, skilsmisser og drama er det jo lett å tenke seg at det er vanskelig å holde sammen i dagens samfunn. Jeg kjenner ei som møtte mannen sin da hun var 19, ble gravid etter 3 måneder og i dag er de gift og kunne ikke vært lykkeligere. Da snakker vi ikke gift i ett år, da snakker vi snart 20 år. Poenget er at de fleste ville dømt det froholdet til å ryke, likevel var det de som faktisk holdt sammen gjennom alle årene. Det handler veldig mye om hva dere selv legger i forholdet, at dere er flinke til å gi hverandre det lille ekstra i hverdagen, gir hverandre pusterom, har felles venner og ikke felles venner. At dere gjennom krangling og diskusjoner kommer dere sterke gjennom, bruker de "vonde" tidene til å lære av hverandre. Snu det negative til det positive, og bare fortsett å ha det like godt som der virker som dere har det. OG LEV I NUET, har en mistanke om at det er grunnen til at mange par splittes... Fordi de ikke klarer å nyte her og nå, men alltid må ha en langsiktig PLAN og bekymringer for alt. Ikke vet jeg. Bare nyt livet med din kjære her og nå, hva fremtiden vil vise vet du ikke enda. Kan jo for alt du vet ende med et frieri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! Har lest alt dere har skrevet, og jeg har det faktisk mye bedre.

Blir bare så glad inni meg av å lese at dere har vært sammen med kjæresten deres så og så lenge. Jippi! :rodmer: Håper jeg også får det sånn. Jeg føler bare at han jeg er sammen med er den rette, og at jeg vil ha han i livet mitt for alltid. Takk for at dere brukte tid på å svare meg. Jeg er kjempeglad nå, og jeg misunner dere som har opplevd noe sånt. Skal slutte å tenke negativt, for det hjelper iallefall ikke.

:gullengel: Fra TS!

Anonym poster: d67b590f4a9f0808bacb06134f949405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt hvordan det er!

Vi er 21 og 23 år, og også holdt sammen i 3 år.

Tanken på at han skal være med andre enn meg gjør meg kvalm.

Jeg har bare enkelt og greit sagt til kjæresten at dersom det skulle bli slutt, så skal han ikke våge å finne seg noen andre før meg :fnise: (og helst ikke etter at jeg har funnet noen andre heller, ingen skal få gleden av han! :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shake-shake

Jeg ble forresten sammen med kjæresten min da jeg var 16.

Nå er jeg 28. Vi er gift, eier hus sammen og har et barn på 10 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS :)

Hva er grunnen til at du er så bekymret? Har han gitt deg grunn til bekymring? Hvis han ikke har gjort det, så slutt å ta sorgene på forskudd. Ingenting er mer tiltrekkende enn positive og glade damer ;)Om du derimot går rundt og er negativ og bekymrer deg hele tiden, så kan det hende at han ikke vil mer etter en stund. Så bare kos deg, lev i nuet, vær fornøyd med deg selv og VIT at du fortjener den kjæresten du har :rodmer:

Anonym poster: bc5f5be680a850e60b3dff9471aeb457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS :)

Hva er grunnen til at du er så bekymret? Har han gitt deg grunn til bekymring? Hvis han ikke har gjort det, så slutt å ta sorgene på forskudd. Ingenting er mer tiltrekkende enn positive og glade damer ;)Om du derimot går rundt og er negativ og bekymrer deg hele tiden, så kan det hende at han ikke vil mer etter en stund. Så bare kos deg, lev i nuet, vær fornøyd med deg selv og VIT at du fortjener den kjæresten du har :rodmer:

Hei! :klemmer: Jeg vet faktisk ikke. Det er utrolig teit å tenke sånn, men jeg får stadig høre om de som har gjort det slutt, og at folk sier "jaja, du kommer til å finne deg en ny en". Men om vi hadde gjort det slutt, så hadde jeg ikke funnet en ny. Jeg vil bare ha han, ingen andre. Ingen er så bra som han, eller så fin! Når jeg så han for første gang så visste jeg bare at han var min. Han er den første jeg har hatt sex med og, så jeg føler meg så sterkt tilknytta til han. Jeg vet at han elsker meg også. Vi har det kjempefint sammen, selv om vi ikke bor ilag enda.

Problemet er at jeg blir så sjalu når jeg tenker på at han kanskje kommer til å elske noen andre, eller ha sex med noen andre. Det gjør så UTROLIG vondt, og det stikker hardt inni hjertet mitt. Men jeg vet jo at jeg ikke eier han, så føler det er frekt å tenke sånn. Men har bestemt at jeg må slutte å tenke på det negative.

NÅ er han jo min, og det kan jo faktisk bli oss til slutt? sant? Uff, den kjærligheten.... Jaja, jeg får nyte det, og tenke på alle par som har klart seg så lenge sammen :) Fra ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror ikke jeg kommer til å elske noen andre så mye som han noen gang. Jeg har aldri likt noen bedre enn han, og han er bare perfekt. Han er så fin, og så snill. Uff... Dette ble vanskelig. :rodme: Fra ts.

Dette må være din første kjærlighet :) Man tenker slik da, men tro meg: Man kan elske en annen, vel så høyt som den første ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Dette må være din første kjærlighet :) Man tenker slik da, men tro meg: Man kan elske en annen, vel så høyt som den første ;)

Definitivt. Fant et kjærlighetsbrev her om dagen fra en jeg var sammen med fra jeg var 16 til 18. Jeg hadde gjort slutt, og han skrev side opp og side ned om hvor knust han var, hvor høyt han elsket meg og hvor vanskelig det kom til å bli fremover.

Det tok halvannen uke og så hadde han ny dame. De har vært sammen siden, og dette er over 20 år siden.

Han skrev forresten også at jeg alltid ville ha en plass i hans hjerte. Lurer på om jeg skal ringe og spørre :gjeiper:

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et forhold med den innstillingen at jeg vil jobbe for å beholde det. For det betyr så mye, han er så fantastisk og flott og det er ingen andre jeg heller vil ha :rodmer:

Jeg tror mange forhold tar slutt når man gir opp og leter etter grønnere gress i stedet for å kjempe når dagene ikke er like fantastiske. For det kommer jo dårlige dager, krangler, uenigheter, småforelskelser i andre personer osv. Det som teller er hva man velger å gjøre med det! Om man vil hoppe videre til det første og beste eller satse på det man har :) Vi får håpe det går bra for oss som tror og håper på langvarig kjærlighet, TS :jepp:

Anonym poster: 4e44d1e90f9f597d2f6e8f8bd23720c3

Anonym poster: 4e44d1e90f9f597d2f6e8f8bd23720c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt 2 kjærester før der, men har aldri likt de to så mye som han. Kan godt hende at det går ann, men akkurat nå så tviler jeg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et forhold med den innstillingen at jeg vil jobbe for å beholde det. For det betyr så mye, han er så fantastisk og flott og det er ingen andre jeg heller vil ha :rodmer:

Jeg tror mange forhold tar slutt når man gir opp og leter etter grønnere gress i stedet for å kjempe når dagene ikke er like fantastiske. For det kommer jo dårlige dager, krangler, uenigheter, småforelskelser i andre personer osv. Det som teller er hva man velger å gjøre med det! Om man vil hoppe videre til det første og beste eller satse på det man har :) Vi får håpe det går bra for oss som tror og håper på langvarig kjærlighet, TS :jepp:

Jeg er så enig med deg. Vi krangler ikke så ofte, isåfall så er det mest små bagateller som vi egentlig ikke trenger å krangle om. Håper ditt forhold varer så lenge som det går ann. Vi får tro sammen! :rodmer: Fra TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan skje at du møter en annen gutt og ligger med ham. Det kan skje at du forelsker deg i en annen. Selv om du ikke tror det, så KAN det skje. Tenk litt på det, du.

Ikke tenk så mye på hva som kan komme til å skje. Nyt heller tiden dere har sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...