Gå til innhold

Den dagen når kjæresten min elsker ei annen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min en god stund nå, ca(3år).

Men klarer ikke la være å tenke at det er liten sjanse for at vi kommer til å være sammen hele livet, selv om det går ann. Tenk den dagen han kanskje finner ei ny dame?

Ligger med hun, og sier at han elsker henne? Jeg blir helt knust. Jeg vet jo at han elsker meg og alt det der, men det er jo ikke sikkert det varer evig?! Jeg klarer ikke tanken på at han kanskje kommer til å forelske seg i ei annen dame senere i livet. Jeg tror jeg elsker han for mye, og jeg føler meg så dum. :frown:

Uff, dette plager meg. Blir helt ødelagt av å tenke så mye. :frown: Vi er forresten 20 og 23. Har dere en måte for å endre tankegangen min?

Anonym poster: d67b590f4a9f0808bacb06134f949405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, statistikkmessig så kommer han jo mest sannsynlig til å elske noen andre en dag. En som kommer til å være hans store kjærlighet. Få som ender opp med kjæresten de hadde som 20-åring ;)

Trøsten får være at hvis det ikke blir dere to for alltid, så kommer jo også du til å elske noen andre og bli lykkelig et annet sted.

Anonym poster: 86c4c69c32cc77b9ff74ac7dd5b1a01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, statistikkmessig så kommer han jo mest sannsynlig til å elske noen andre en dag. En som kommer til å være hans store kjærlighet. Få som ender opp med kjæresten de hadde som 20-åring ;)

Trøsten får være at hvis det ikke blir dere to for alltid, så kommer jo også du til å elske noen andre og bli lykkelig et annet sted.

Men jeg tror ikke jeg kommer til å elske noen andre så mye som han noen gang. Jeg har aldri likt noen bedre enn han, og han er bare perfekt. Han er så fin, og så snill. Uff... Dette ble vanskelig. :rodme: Fra ts.

Anonym poster: d67b590f4a9f0808bacb06134f949405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

En dag så er det du som går og sier at du elsker en annen gutt, tenk på det du :klemmer:

Og da er det han du elsker over alt på jord og ikke han du er sammen med nå. Men kan jo hende at det blir dere og da , selv om det er lite trolig etter statistikken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som ikke er skilt med kjæresten ned i 18 års alderen. det kan gå så bra <3

Anonym poster: 101d7ca10b361c83989810eba0e6694b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag så er det du som går og sier at du elsker en annen gutt, tenk på det du :klemmer:

Og da er det han du elsker over alt på jord og ikke han du er sammen med nå. Men kan jo hende at det blir dere og da , selv om det er lite trolig etter statistikken

Men jeg tror ikke at det kommer til å skje. Jeg vil jo ha HAN! :sukk: Fra ts.

Anonym poster: d67b590f4a9f0808bacb06134f949405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere som ikke er skilt med kjæresten ned i 18 års alderen. det kan gå så bra <3

Takk, nå ble alt mye bedre. Håper det går denne veien med oss :):hjerte: Fra ts.

Anonym poster: d67b590f4a9f0808bacb06134f949405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du HAR han nå, så prøv å fokuser på nåtiden istedet for hva som kanskje kan skje i fremtiden. I tillegg kan du jo gjøre ditt for at han skal fortsette å elske deg i tiden fremover. Be here now :)

Anonym poster: 090358534d1b7127b7835ad9390e21b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Du må ikke fokusere på det negative i forholdet ditt. Det er fare for brudd og slutt i alle forhold, uansett. Men skal man gå rundt å analysere og tenke på alt det negative skal skje, vil man aldri kunne fokusere på nåtiden. Det er vanskeligere sagt enn gjort, men hvis du prøver å nyte nuet og jobbe med forholdet I DAG vil du sannsynligvis oppleve mye mer lykke.

Ja, dere kan slutte å elske hverandre, dere kan slå opp, men den sjansen tar man når man inngår et forhold. Og om det skjer, ja da går livet videre. Livet går alltid videre. Det vil være trist en stund, men kanskje finner du noen andre som får deg til å føle deg på samme vis. Det er livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjære, søte deg! Om dere har det så godt nå og alt er rosenrødt er det da ingen overhengende fare for at han skal gå fra deg eller du ham! Jeg jobber selv med statistikk og vet så veldig, veldig godt at man ikke kan bruke det på enkeltindivider på denne måten. Statistisk sett burde jeg aldri jobbet med det jeg jobber med, f.eks. Det gjør jeg nå engang. Det finnes massevis av par som har holdt sammen siden de var yngre enn dere, kjære TS. Alltid lurt å jobbe med forholdet, selv om man har det godt. Det kan være så enkelt som at dere husker å date hverandre og er gode mot hverandre.

Hold fast ved den gode følelsen du har nå og kos deg med ham, så skal du se dette går veien :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som ble sammen med kjæresten sin da hun var 14. Hun er 24 nå :)

Anonym poster: 5798a44f6265fba08a5454c82a523ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

jeg kjenner et par som ble kjærester i tredje klasse på barneskolen, hvor gammel er man da, ni-ti? Og de har vært sammen siden, nå er de 32 og de giftet seg og fikk tvillinger for tre år siden :rodmer:

Og venninnen min møtte mannen sin da vi var 15, de er gift nå og vi er 28.

Så ikke mist motet helt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen og tanta mi ble sammen når de var 18, og nå er de 51! :rodmer:

Jeg tror dere varer livet ut. :)

Anonym poster: bf459908aacef9c2ae103507800bd035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farmor og farfar ble sammen da de var 16 og 20. De var sammen til de døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Jeg har vært sammen med kjæresten min en god stund nå, ca(3år).

Men klarer ikke la være å tenke at det er liten sjanse for at vi kommer til å være sammen hele livet, selv om det går ann. Tenk den dagen han kanskje finner ei ny dame?

Ligger med hun, og sier at han elsker henne? Jeg blir helt knust. Jeg vet jo at han elsker meg og alt det der, men det er jo ikke sikkert det varer evig?! Jeg klarer ikke tanken på at han kanskje kommer til å forelske seg i ei annen dame senere i livet. Jeg tror jeg elsker han for mye, og jeg føler meg så dum. :frown:

Uff, dette plager meg. Blir helt ødelagt av å tenke så mye. :frown: Vi er forresten 20 og 23. Har dere en måte for å endre tankegangen min?

Anonym poster: d67b590f4a9f0808bacb06134f949405

Jeg har vært gift i over 20 år og til og med jeg føler alltid en viss usikkerhet.

Tror dette er noe de fleste tar med seg framover i forholdet.

Og ingen mann liker vel ikke at du er 100 prosent sikker på ham. Det vil vel si at du tar ham for gitt!

En må vel bare leve med at ingen har 100% garanti her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Jeg har vært gift i over 20 år og til og med jeg føler alltid en viss usikkerhet.

Tror dette er noe de fleste tar med seg framover i forholdet.

Og ingen mann liker vel at du er 100 prosent sikker på ham. Det vil vel si at du tar ham for gitt!

En må vel bare leve med at ingen har 100% garanti her i livet.

Se redigert markert setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma og pappa ble gift når mamma var 18 og pappa 20, de er enda sammen og har 40-års bryllupsdag i år :-)

Anonym poster: c6a9281937bfa76c0ed5d4360920b22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med mannen min når jeg var 18, og nå snart 10 år senere er vi gift og har barn sammen. Jeg tror og håper vi varer livet ut.

Dere vil nok oppleve tøffe perioder der en eller begge vil vurdere å gå ut av forholdet, men det er da det gjelder å virkelig jobbe for det man har sammen- klarer man det vil forholdet oppleves som mye sterkere etterpå. Snakker av erfaring.

Så ta vare på det dere har sammen, og ikke bry deg om teite statistikker. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk sånn!! Og iallefall ikke hør på de som sier at statistikken sier at dere ikke kommer til å vare! Jeg har vært sammen med kjæresten min siden jeg var 16. Jeg er nå 24 og vi venter vårt første barn. Vi er forlovet og planen er å gifte oss innen ett par år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiSveis

Jeg ble sammen med kjæresten min når jeg var 18 år :) Idag er jeg 21 og vi er fortsatt sammen, selv om det var mange rundt oss som sa at dere burde ikke flytte sammen for dere kommer ikke til holde ut. Og det sa til og med legen min. :nei: Men så langt har vi motbevist dem, og det tror jeg dere klarer også.

Du burde ikke høre på folk som sier at forholdet deres ikke kommer til å vare. Det er bare folk som vil trykke inn negative tanker på andre. Ikkje bra :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...