ny dag Skrevet 10. mai 2006 #1401 Del Skrevet 10. mai 2006 heisann, håper det går greit med eksamen. Det var ikke mange dagene du hadde på deg, ikke sant? Gi beskjed om jeg kan hjelpe med noe Lykke til Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1402 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja vet du? Jeg sitter og tenker på deg omtrent hele tiden. Er så utrolig dårlig på det formelle. Hva skal skrives med kursiv og hermetegn og ikke hermetegn og er det komma eller semikolon. Jess, jeg håper å være ferdig å skrive i morgen, så da sender jeg den over om du har tid og mulighet... Hvis ikke så må jeg sette meg ned selv også.. Jeg burde vel kanskje lære meg det etter hvert også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. mai 2006 #1403 Del Skrevet 11. mai 2006 Lykke til med eksamener!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 11. mai 2006 #1404 Del Skrevet 11. mai 2006 Ja håper du kommer greit i mål!! Fint å ha litt hjelp på lur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1405 Del Skrevet 11. mai 2006 Ferdig!! FERDIG!!! Ferdig!!Ferdig!!Ferdig!!Ferdig!!Ferdig!!Ferdig!!Ferdig!! SÅ DET SÅ!! Og det er ikke leveringsfrist før i morgen kl 15.00!! WWEEEEE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mai 2006 #1406 Del Skrevet 11. mai 2006 Gratulere da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1407 Del Skrevet 11. mai 2006 TAKK!! åååh det er deilig!!! Men jeg er veldig på om jeg har gjort det bra da. menmen, for seint å skrive ny nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. mai 2006 #1408 Del Skrevet 11. mai 2006 Så deilig å være ferdig før fristen da!! Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 12. mai 2006 #1409 Del Skrevet 12. mai 2006 hei super girl Så flott at du ble ferdig i god tid før fristen. Fikk ikke noe tilsendt fra deg jeg... du fant vel ut av det på egen hånd regner jeg med... Du har mailadressen min ikke sant? Håper du får en strålende helg Klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 12. mai 2006 #1410 Del Skrevet 12. mai 2006 Ferdig!! FERDIG!!! Ferdig!!Ferdig!!Ferdig!!Ferdig!!Ferdig!!Ferdig!!Ferdig!! SÅ DET SÅ!! Og det er ikke leveringsfrist før i morgen kl 15.00!! WWEEEEE!!! ← Imponert!!!!! Tror aldri det skjedde i min studentkarriere at jeg var ferdig mer enn 10 min før absolutt siste frist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 12. mai 2006 #1411 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har fått ny dagbok!! Følg signaturen så finner du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1412 Del Skrevet 14. mai 2006 I dag har jeg en klesryddedag! Det har blitt forbigått i stillhet alle de klærene som ligger og slenger. Har bare brukt de klærene osm kom rett fra tørking... Og alle klær som ligger og slenger på soverommet, krøllet opp i kommoden har bare ligget der... Men i dag skal de ryddes. Jeg kommer jo omtrent ikke inn i noen klær om dagen heller, så de kan jeg rydde vekk. Og Erik har bare for små klær i sin kommode, så det kan også ryddes vekk. Så jeg skal finne svarte bossekker og begynne å rydde. Venter litt på mannen også... Ler Han må også være med å rydde! Han vet det bare ikke enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. mai 2006 #1413 Del Skrevet 14. mai 2006 Da blir han nok veldig glad Blir ryddig og fint da. Det er kjekt Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1414 Del Skrevet 14. mai 2006 Lurer bare på hvor jeg skal gjøre av alle klærene... Det er masse!!! TRor nok fretex får masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1415 Del Skrevet 15. mai 2006 UL i morgen!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 15. mai 2006 #1416 Del Skrevet 15. mai 2006 Å, så spennende!!! Gleder meg til å høre hvordan det går på UL! Jeg tipper på ei jente.... Men den kommende storebroren har kanskje mest lyst på en lillebror?? Så flott at du var ferdig med eksamen, det er utrolig stress! Håper dere får en fin 17. mai, kanskje sola kommer til Bergen??? Tenker ofte på deg og familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 16. mai 2006 #1417 Del Skrevet 16. mai 2006 OI gøy!!! Spent!!! Jente - jente - jente? HAr det bare på følelsen men oi som jeg kan bomme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. mai 2006 #1418 Del Skrevet 16. mai 2006 Lykke til på ul! Gleder meg til å høre hvem som bor i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. mai 2006 #1419 Del Skrevet 16. mai 2006 Tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1420 Del Skrevet 16. mai 2006 OI gøy!!! Spent!!! Jente - jente - jente? HAr det bare på følelsen men oi som jeg kan bomme!!! ← Du bommet VELDIG!!! :hoppe: Det bor nemlig TO 2 TO gutter i magen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå