Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Han er nå grei da. Egentlig så skulle han vel bare se hva som var bak listene. Og så bare ballet det på seg. Men det blir nok et dørskifte i morgen!!

Og Nivea? Jeg har nok ikke fått meg den døren jeg ønsketønsketønsket meg, men den er fin og veldig billig. De solgte den på Obs! denne uken. Så da bare slo vi til. Den passer fint til huset og det er det viktigste! :sjenert:

Men nå skal jeg legge meg. Har sittet i flere timer nå og spilt hjernedøde dataspill. Og nå var jeg i ferd med å slå meg selv, og så begynte pcen å tulle. :frustrert::frustrert::frustrert: Så da røk det når jeg manglet 500 poeng. Jada, utrolig teit å irritere seg, men BLÆH!

God natt alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har ionaa sendt meg ut i bloggens verden.

Så får vi se om erikshule blir oppdatert litt oftere??

Først så må jeg skjønne litt her...

akkurat nå føler jeg meg litt sånn... :klø: :sprettoy: :hår: :sjokkbla:

Kanskje jeg bare skulle hyret inn Juci??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en slitsom dag i går så har jeg ligget på sofaen som slakt til nå. Og nå skal jeg ut og handle litt. Plutselig helt tom for bleier... :forvirret: Vi følger ikke helt med om dagen nei... Jaja! Ha en fin lørdag alle!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Hei! Innom med en klem på søndagskvelden! Håper dere har kost dere litt idag, og at formen er litt mindre kvalmende... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Setter fra meg en stor kopp rykende varm appelsinkakao",

:klem:

Det hørtes utrolig godt ut........ tror det sitter ei her og ønsker seg oppskrift :sjenert:

Håper du har det greit vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia
Det hørtes utrolig godt ut........ tror det sitter ei her og ønsker seg oppskrift :sjenert:

Ta ti kroner, gå på Ica Maxi, kjøp Confecta appelsin kakao (eller orange som det så internasjonalt heter :ler: ). Gå hjem. Bland pulveret med kokende vann - voila!! :ler:

Endret av Nivea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

håper du fikk det litt til på fredag, da? Det tror jeg nok du gjorde, for jeg har da sett at du har vært flink til slikt før.

Håper det står noenlunde bra til med dere!

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Setter fra meg en stor kopp rykende varm appelsinkakao",

:klem:

*kuter litt skeptisk på den og gir den til Ionaa*

tror det er noe som passer bedre for deg enn for meg. Jeg som ikke liker varme drikker noe særlig... :ler:

Juci: neh jeg fikk ikke til. Prøver meg på wordpress, men skjønner ikke noe enda. Men det kommer nok av at jeg ikke har giddet å lese litt teori enda heller. Har ikke nok konsentrasjon enda... :sjenert: Men jeg SKAL få til den hjemmesiden i bloggvariant!! :ler: Er så lei av å måtte fikse alt med html og ting! Så det så!

Ellers så må jeg bare fortelle at jeg har hatt en kjempefin dag. Første gang på lenge jeg har kost meg. Var litt kvalm i morges, men det var fordi brødet var for tørt og at jeg ikke hadde riktig pålegg på skiven. Det ble tomt for skinkeost i går, og det er det eneste gode om dagen. Ellers har jeg ikke vært kvalm. *bank i bordet*

Ellers så fikk vi besøk av en sangvenninne av meg og hennes tilkommende mann. Min mann og han skal sykle til Oslo i juni og skulle på noe intervjugreier og samtidig vise frem syklene. Så da ble vi sittende lenge å prate. Godt! Selv om det blir litt snakk om BigSis og pappa og slikt, så er det samtidig så mye annet også. De skal jo gifte seg til sommeren, så det er mye jeg vil høre om der ja. ;)

Og så har vi hatt lilleNiese her i dag. Og hun og Erik leker så utrolig flott sammen. Det er så morsomt å overvære.

Og så kom det er vennepar innom i kveld. De hadde vært på mange visninger her i området i dag, så vi måtte jo få se på prospektene. Hadde vært utrolig koselig å få dem ut i nærheten av oss. Det er jo ingen andre som bor her... :(

Og i kveld snakket jeg også lenge med Ny Dag på telefonen! Utrolig koselig. Det var en god prat om alt mulig!! Slikt gjør dagene så mye lettere!! :klem: Takk for praten!!

Ok, vi snakket også om at vi måtte treffes snart. Og håpte at det var mange hjemme den første delen av påsken. Så hva med treff 11.4?? noen som vil være med på det??

Men nå skal jeg legge meg... Håper jeg ikke våkner av vondt bekken i natt. Det gjorde jeg natt til idag, 3-4 ganger. Utrolig kjedelig. jeg er jo tross alt bare 11-12 uker på vei... :grine:

Sov godt alle!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke er så kvalm lenger.. Men bekkenplager allerede?? Nei nei nei!! Det var IKKE kjekt å høre :(

Jeg kan dessverre ikke komme på treff 11.4 :( Har besøk av mamma, pappa og lille nevø da nemlig.

Dere har vel ikke lyst til å ha treff neste uke isteden vel?? :sjenert:

Godt å høre at du koser deg litt innimellom alt det vonde. Du fortjener gode dager nå :klem:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meta: Ok, kan ikke du og Ny Dag finne en dag?

Jeg reiser på torsdag neste uke. Men kan sikkert komme en dag før det. Er jo ikke akkurat veldig opptatt da... Selv om jeg kanskje skulel gjort noe nyttig.

Ellers så går jeg rundt i dag og har sååååå lyst til å gjøre noe nyttig. Som feks å lese til eksamen. Men jeg fikser det bare ikke. Leser en setning, så stopper hodet opp og lurer på hva det skal gjøre for noe morsomt. Men jeg er i alle fall mer i gang enn tidligere. Så nå skal jeg ta med meg ned en liten bok og se om jeg klarer å ligge å lese litt. Må få skrevet litt også. BLÆH!

Men jeg er ikke særlig kvalm i dag heller. Og da kommer selvfølgelig tvilen også. Om at nå er jeg jo ikke kvalm lengre, kanskje det er noe gale. Men det er sikkert ikke det. Skal til fysio/kiropraktor i morgen for å starte behandlingen av bekkenet. Det blir sikkert greit tenker jeg. Hun finner sikkert masse å fikse på. Det er uansett kjempedeilig å få litt behandling. Kroppen er jo an stor knute nå etter alt som har skjedd. Jepp, så det skal fikses. Men nå skal jeg tusle ned jeg. Ta meg litt å drikke og legge meg på sofaen for å lese litt. Tenk om jeg får lest iltt nå da. Det hadde jo vært bra!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Innom med en tirsdagshilsen. :)

Unn deg noen behandlinger som løser opp spenningene dine, og pass godt på bekkenet ditt. Bekkenløsning er vondt :tristbla:

Håper du får en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Så bra du har hatt et par gode dager!! Det gjør godt det, samler opp litt krefter da.

:grine: Magnhild likte ikke appelsinkakaoen... :grine:

:ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke::tommel: Gleder meg!

Men helt uten penger, men det er uansett selskapet som er viktigst!

Håper alle andre kan også!

Og at noen kommer opp med et nytt alternativ på sted! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

:klem: sånn midt på en onsdag!! :)

Nå har jeg surfa nok for idag, etter en dag med litt mye pc på jobb, kjenner jeg at et par timer på kg er meeeer enn nok!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å ha masse energi og leselyst!!

Men alt jeg gjør er å ligge på sofaen og være småuggen og sliten. Men i dag har jeg i alle fall vært ute en tur. Var til fysioterapeut for så sjekke ut denne bekkenløsningen som legen min skrev så fint at jeg hadde. Jeg syntes nå det var litt drøyt selv da. Og det tok fysio under et minutt å finne ut at det var bekkenlåsning jeg hadde i stedet. Og da trengs det kiropraktor til å fikse det. Heldigvis så er hun begge deler, så hun knakk og trykket en hel masse på meg i dag. Men hun mener at hun skal klare å fikse det før jeg blir for stor og tung. Uansett så er jeg en kjempestor knute, så litt knekking er nok nødvendig over hele meg. Hun trykket på noen muskler på låret!! Jeg ANTE ikke at jeg hadde vondt der. Men DET hadde jeg visst. Noe fryktelig vondt. Jaja, kanskje det løsner litt??

Ellers så skjer det utrolig lite i livet mitt. Det er stille og litt kjedelig, men orken er ikke der til å stå på for å ha det morsomt. Det som virkelig er morsomt er at vi ENDELIG får gode venner på "vår side" av byen. Nå har et vennepar (mannen der var min manns forlover i bryllupet) kjøpt seg leilighet like i nærheten. Skikkelig moro. Gangavstand og greier! JESS!! :tommelsmil: Det skal bli koselig!! Men :overrasket: for noen priser som er på markedet nå. vi så på leiligheter i samme området for 3 år siden, og det var halve prisen!! :klø: Er jammen glad vi kjøpte da vi kjøpte, og at vi fikk dette huset til røverkjøp! :ler:

Ok, nå skal jeg prøve å skrive litt på en oppgave. Har en uke til å skrive ferdig 3 oppgaver. Det er litt lite synes jeg, men det er jo bare min egen feil sånn egentlig. Selv under disse omstendigheten så skal jeg klare å gjennomføre skoleåret!! Så får vi se hva resultatene blir!! Jeg vil i alle fall være fornøyd om jeg står på alle eksamener dette skoleåret!! ;)

Nivea: Går det virkelig an å få nok KG?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...