magnhild Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #941 Del Skrevet 28. januar 2005 Oi her er det lenge siden jeg har vært. Tar meg liksom ikke helt tiden til å være her inne lengre. Henger andre steder om dagen. ble litt KG lei... :-( Men jeg følger med, men orker bare ikke skrive noe særlig. Alt er bra i huset. vi koser oss alle tre! Mye skjer om dagen, jeg studerer og jobber som vikar i skolen og stortrives med livet mitt for første gang på lenge. Og bryllup planlegges jo også. Invitasjonene er kommet og er snart klare til å sendes ut. Men vi venter litt enda tenker jeg... Det er litt tidlig tror jeg. Kjolen er prøvd og den passer. Den er kjempefin altså! Jeg er superfornøyd!!! Menmen, tilbake tils tudiene!! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. januar 2005 #942 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er vel slik for de fleste, at ting går litt i bølgedaler... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. januar 2005 #943 Del Skrevet 30. januar 2005 Godt å lese at du har det bra, at dere har det bra! Skjønner godt at du ikke er så ivrig her inne lenger, er selv blitt sånn...må liksom prioritere annerledes nå med barnehage- gutt og full jobb. WOW, det er full fart ja... - og du har jo en stor dag å forberede også, blir det slør til bruden eller...? Ha en flott dag, fridag antar jeg..De skal samles på som perlene på den brømte snoren... :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 31. januar 2005 #944 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei Magnhild! Bare en liten hilsen fra meg og Ingvild. Er så altfor lenge siden sist. Har mistet mobilnr. ditt også hadde vært kjekt å treffes. Kanskje et treff på Fridays igjen??? Ingvild og jeg er syk om dagene. Tror vi har fått influensa. Første gang Ingvild er syk, men heldigvis bedre i dag. Sover jo omtrent ikke om natten - helt pyton. Jaja, det går jo over. Jeg kan ikke skrive mye nå, Ingvild kryper rundt mellom beina og vil ha oppmerksomhet...og det må hun få. Leste det om din far og håper selvfølgelig på det beste. Dere har ikke det lett med dette. Sender over gode klemmer og tanker Godt å lese at dere har det fint om dagene. At du trives med det du gjør. Huset er jo blitt utrolig koselig. Det flotte rommet Erik har. Også sånn en flott hjemmesidfe. Kjua han Må løøøøøpe, klem Nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #945 Del Skrevet 2. februar 2005 Erik har fått vannkopper!! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. februar 2005 #946 Del Skrevet 2. februar 2005 Å nei God bedring klem fra Milla Sofie og oss voksne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #947 Del Skrevet 3. februar 2005 Dette er ille. Hele kroppen full av blemmer, også masse feber. over 40 i feber som ikke tas vekk av paracet. Så i dag har han gått rundt i bare bleien med kald klut på hodet. Det hjalp litt. Også spiste han joghurt som var kald og god. Det er vanskelig å være mamma til en syk og slapp gutt. Det gjør vondt i mammahjertet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. februar 2005 #948 Del Skrevet 4. februar 2005 Stooor god bedringsklem til Erik :trøste: Håper formen blir fort bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 4. februar 2005 #949 Del Skrevet 4. februar 2005 Næmmen huffa :-( Ikke godt å høre! Masse godbedringklemmer :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. februar 2005 #950 Del Skrevet 4. februar 2005 Stakkars lille gullet :trøste: Hjelper hvitvask ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #951 Del Skrevet 4. februar 2005 Stakkars lille gullet :trøste: Hjelper hvitvask ?? Hvitvask er bare kjipt om du spør Erik... Jeg vet ikke om det virker mot kløen, vanskelig å si siden hanikke kan fortelle meg noe... Men det hjelper på å tørke de ut fort tror jeg... Det er ikke noe særlig med skikkelige blemmer nå. BAre sår over alt... Stakkers lille gullet mitt!! Og jeg har bronkitt. Tendenser til lungebetennelse... Jeg får ta det med ro litt da og se hva som skjer... Kunne sikkert fått sykemelding, men har ikke hjerte til å la barna få enda en ny vikar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 5. februar 2005 #952 Del Skrevet 5. februar 2005 Ikke hjerte til? Her er det bare å ta hensyn til egen kropp! Hverken du eller barna har godt av at du skal bli sykere! Om du er syk, i full jobb, har sykt barn å ta deg av etter jobb.. Vel, det høres ut som resept på å bli enda sykere spør du meg. Kjipt for barna med vikar, men sånn ble det bare. Ta vare på deg selv, og god bedring til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. februar 2005 #953 Del Skrevet 5. februar 2005 Signerer Jolies innlegg!! Du må jo ta vare på deg selv vennen!! God bedring til både deg og Erik :trøste: Godt det er helg nå - så du får tatt igjen deg litt!? La mannen slippe til Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #954 Del Skrevet 5. februar 2005 Godt det er helg nå - så du får tatt igjen deg litt!? La mannen slippe til Jinx Mannen er på jakt han... Sammen med noen kompiser. Det unner jeg han av hele mitt hjerte, så jeg får heller bare blitt litt sliten i helgen. Det virker som at jeg blir dårligere og dårligere nå. Tror på sykemelding noen dager neste uke... Takk for gode ord alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. februar 2005 #955 Del Skrevet 5. februar 2005 Åh huffda Magnhild pia! Noen du kan ringe som kan komme å hjelpe deg da ?? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #956 Del Skrevet 5. februar 2005 Nei, men det går bra!! Jeg er ikke så dårlig i dag som i går... Virker det som nå i ale fall. Hostesaften virker. Dessuten har ikke Erik lyst til å stå opp... Jeg har vært oppe for å hente han noen ganer nå. Da har han smilt, vinket og sagt hadet til meg. Også griner han om jeg tar han opp av sengen. Så da får han ligge der da... Han koser seg masse. Har noen leker oppi der, også tar han noen smålurer og koser og synger masse. Jaja, tror han begynner å bli frisk nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. februar 2005 #957 Del Skrevet 5. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 6. februar 2005 #958 Del Skrevet 6. februar 2005 Uff da. God bedring til dere begge. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. februar 2005 #959 Del Skrevet 13. februar 2005 Håper alt er bra igjen i Magnhild-heimen nå... Jeg ser på Erik som en heldiggris som fikk vannkopper nå! Selv om han fikk det til gangs... Nå er det over; for alltid!! Jej! Heldig som fikk det så tidlig! Jeg har ikke glemt deg, selv om jeg ikke skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. februar 2005 #960 Del Skrevet 20. februar 2005 Må skrive litt her inne også, Magnhild... Savner oppdateringene dine... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå