Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatt har vært ut --> bare gamle bruker hatt!

Logisk, er det ikke?

Ikke for å være fordomsfull, men det er vel flere eldre som er dårlige sjåfører, enn yngre...

Men nå er vel hatt hot igjen, så det blir andre boller.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kipa: :klem: Dette unnet jeg deg absolutt ikke!!

Håper altgår bra!! Kos dere med Lukas!! :kose:

Ellers så er nå leiligehten helt strøken. Ikke noe som ikke skal være der er noe sted, så det så! Så nå venter jeg på fotografen slik at jeg kan begynne å leve igjen!! :ler2: Det ser i alle fall bra ut da. Skulle kanskje vasket vinduer, men tar jeg bare litt så ser det enda værre ut enn om jeg ikke tar de, så da ble det tilat jeg ikke tar de da... :roll: Eller noe slikt...

Sulten er jeg og snopesyk er jeg. Men jeg tør jo ikke finne noe frem jo. Ikke en gang å åpne kjøleskapet for det er så rotete inni der. Skjønner ikke at noen kan leve som dette. Det er alt for ordentlig rundt meg. Jeg tør nesten ikke gå rundt her en gang i redsel for å virke rotete... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Nå kan jeg ROTE!!! :sjarmor:

Men kanskje jeg skal prøve å holde det litt ryddig siden det kanskje blir visning her i helgen... Men det erj o kjedelig at alt skal være så rent og pent... Selv om det er ganske deilig da... Jaja, jeg får gå og hente pakke på posten jeg!! WWHHOOOHHOO!!! Bigsis har snart bursdag og må jo få pakke!! Jippi!

Lurer på hva annet jeg skal finne på nå...

Orker ikke flytte og pakke og rydde mer...

Kanskje jeg skal shoppe?? JA!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du driver med det flyttestressert du også? Det samme gjør vi. Flytter om en uke og alt må da være i sin beste orden.

Håper visningen og flyttingen går uten problemer for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye som skjer i livet ditt for tiden.

Virker som du har det fint og det er bra.

Tenker på deg selvom jeg er sjelden innom og legger igjen en hilsen.

Hørte om den Sting-konserten. Har nemlig en venninne som vet hvem din søster er via-via. Fant det ut på fredag da jeg var på besøk hos henne. Verden (og Bergen) er så liten atte.

Håper du har hatt en fin dag.

Masse klemmer fra

ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har veluxvinduer i taket på huset!! *hoppe*

Og vårt soverom er nesten ferdig utenom gulvet. Det har vi jo ikke funnet enda. :sjenert: Jeg vil så gjerne ha helplankparkett, men det er jo litt dyrere enn de andre selvsagt... Drømmer om båtdekkparkett... Men det er enda dyrere igjen... *sukk* Jeg vil ha alt som er dyrt virker det som!!!

Men i morgen skal vi på boligmessen. Får vel ringe byggmester før det og snakke litt med han. TRenger vedovn og parkett. Tror vi har kontroll på resten.

I gr fikk vi taksten på huset og den var jo mye høyere enn vi hadde drømt om. Kjempemoro!!! Bare taksten har steget med 300000 siden vi kjøpte... *hoppe* Så gjennstår det å se hva den går for. Jeg er så spent!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Det er moro å flytte og finne ting til huset.

Nå har vi vært på byggmesse og funnet ovnpeis og baderomesmøbler!! Jippi!!! Dette er moro! Nå mangler vi bare parkett... Det er ikke så lett. :roll:

Ellers så var det moro å se leiligheten sin på internett, i alle fall når den var så ryddig og fin at jeg nesten ikke kjente den igjen... :sjarmor: Vi var dritgode!!! :ler: Nå er det snart pizza og beat for beat, eller beat for beat går jo nå, og jeg høre rpå jeg... Måtte bare inn her lit også!!! Jeg er litt i hundre jeg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiin leilighet! :D Imponert over frekvensen av ryddighet altså :ler: Neida, men jo! For så ryddig er det faktisk aldri her. Vi er noen rotekopper. Driver og rårydder og tørker støv nå, for søstra til sambo kommer i morgen. I siste liten vi? Neida :tunge1:

Ha en super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...