Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Bare glede i boka di i dag, jo. Så flott :P

Graulerer med helt fine, friske bryster. Det letter mye, tenker jeg.

Og så flott at Erik er frisk igjen, diaré er IKKE gøy, særlig ikke når det er feber i tillegg.. :(

Tusen takk for koselig melding i skribleriene mine :P

Og så klart er jeg helt enig, Vesla er søt :ler:

Håper dere får en fin helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsener etter at vi fikk vår datter! Det er så hyggelig, du er så omtenksom! :klem:

Flott å høre om de fine, friske brystene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt:

Erik er et blinkskudd i seg selv, sikkert både med og uten kamera :-)

Og det er nok de fine puppene dine også :wink:

Hører jo så mye snakk om dem for tiden, at jeg blir rent forlegen... :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte litt!

I går strikket og monterte jeg ferdig en første ganseren jeg har striket til Erik. Tidligere har jeg jo bare strikket teppe og sokker og lue og slike ting. Men nå har jeg strikket en tynn ullgenser til bruk i barnehagen. Den ble ganske fin og helt greit til barnehagebruk.

Og i går kjøpte jeg garn til MArius-genser til Erik. Synes de er så fine, også er de ganske enkle. Dessuten så har mannen min Marius-genser og har sagt siden han fikkd en at han håpet at evt barn av han kunne få slik også, slik at de blir like... Han er nå litt søt da... :hjerte:

Og ikke minst så småtten min sovet i 13 timer i ett i natt. Spist masse, laget stor tissebleie og avføringen er også blitt bra. Feberen er borte og Erik er glad og fornøyd. Det er deilig å være mamman til Erik i dag!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese. :P Det er så deilig når barna endelig blir bedre etter lang tid med uro.

Vi har også bedre netter nå, heldigvis, etter at Vesla var forkjølet. Får sove nesten hele natten gjennom. Ikke ille.

Jge har et strikkehefte til deg her. Kommer du innom og henter. Det er lenge siden vi har sett dere.... :roll:

BigSis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har verdens skjønneste gutt!

Jeg er så glad i han om dagen!!

Han sov hele natten, var en engel å legge i går. Jeg tok han opp i sengen min nå i morges, da så han på meg, la hodet sitt på hodet mitt og sovnet. Jeg La han i armkroken min og der sov han godt. Prøvde å flytte litt på meg, så da la han seg oppå meg igjen. Skulle ligge heeeeelt inntil og helt oppå meg. Så skjønn en liten gutt. Og når han mente at jeg skulle våkne så kløp han meg litt i nesen og så på meg og lo. :hjerter:

Så har vi spist litt frokost, lekt litt og ryddet litt i stuen.

Så krabbet han rundt her og plutselig ås hørte jeg han sutre og gikk for å finne han. Da sto han opp etter sengen sin og gråt. JEg løftet han oppi og der sov gutten... Ja så nå er det stille og rolig her. Deilig!!

Dette blir en bra søndag!! :Nikke:

Også er Hermione endelig blitt mamma!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre at søndagen din ble så fin! :hjerte:

Erik er skjønn!

Forresten - en tin har jeg lurt på lenge - hvor blir det av den forundringspakken?

Kommer den på ett-årsdagen til Erik? :gratulerer:

Har det stått skrevet mellom linjene i hele år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sliten*

Lang dag nå. Har bare så vidt vært hjemme hele dagen. Jobb, møte, møte og øvelse... Det tar på. Så nå skal jeg legge meg jeg. Har fri i morgen, tenk om det gikk an å fordele ting litt utover... Jaja, har vel ikke noe tid frem til neste mandag otenom morgendagen... :roll: Stakkers mannen som må være hjemme med Erik hele tiden. Jaja, jeg har gjort mitt tidligere så det går nok bra...

Men nå skal jeg sove!!

:sove:

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den søndagsmorgenen hørtes helt fantastisk ut! Så godt å høre at det er deilig å være mammaen til Erik! For mammaen til Erik fortjener å ha det deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg til byen og møte Ionaa.

Det blir bra! Kanskje Konrad er med også?

Også er BigSis i byn og treffer noen venner,

så kanskje jeg treffer på de også?

Det er litt deilig å være uten barn også da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i dag har jeg bestilt bøker på nett.

Blir spennende!

Elsker å gå og vente på pakkelapper i posten! Det e rnoe av det morsomste som finnes!!

Så nå venter jeg på klær fra HM, bøker fra Amazon og brudekjolen :hjerte: Den siste må jeg vente lenge på enda, men det gjør ikke noe... Jeg vet den kommer!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke moro å vente for lenge! :sur:

Jeg venter nemlig på pakke fra h&m, og så har jeg samtidig lyst til å bestille mer, før det er utsolgt! Men lure meg vil vente til pakken er her, tilfelle det er rabatt-lapp i den :ler:

Kos deg i byen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig dag på byn!!

Sammen med Ionaa og Konrad :hjerte:

Også var vi innom Mexx på Xhibition og kjøpte kjole til meg. Tanken var at jeg skal bruke den i bryllupet, på lørdagen, men når jeg kom hjem fikk jeg en skikkelig morsom telefon... Uansett, den jeg kjøpte på Mexx var hvit, lang og med v-utringing. Kjempefin! Så jeg kommer ok til å bruke den mye ellers også.

Men når jeg kom hjem så fikk jeg en utrolig sær, men morsom telefon. Har jo lagt ut en annonse for å kjøpe den RØDE brudekjolen brukt. Også har jeg fått en mail ang det og svart på den til de som skulle selge den med spm om str og pris selvsagt. Og i dag ringer det en mann som skal selge kjolen. Han brukte den da han og partneren inngikk partnerskap og hadde stor fest!! Hehe, altså, om jeg kjøper den kjolen, så har en mann brukt den før meg... Jeg syntes det bare var utrolig stilig da!!! Også drømmer jeg jo end aom den røde kjolen da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STILIG

Men hvordan så han mannen ut da, mon tro???? :o Brukt av en mann..... Snodig. Hvor mye skulle han ha for en da? En formue? Litt rimeligere den du kjøpte i dag, kanskje? Og det er jo litt rart å ha make kjoler, bare i ulike farger, de to dagene, eller? Eller ER det en eller annen måte du kan komme deg ut av kjøpet av den hvite på?

BS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...