Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du var ikke akkurat mega-aktiv inne i denne dagboken for tiden LilSis??? :roll: Mye annet spennende å bedrive dagene med, kanskje? Ikke så mye spennende som meg. GARANTERT!

Blitt stukket i av stikkedame i dag. Ikke spesielt hyggelig. Kanskje du skulle forsøkt det? Kan hende at akupunktur kunne hjulpet mot vannet ditt, og blodtrykket? Tror du ikke? Men det er jo litt dyrt, da. :-? Kjipt med alle de tingene som koster penger! :-x Penger skulle vokst på trær, gitt. DA skulle jeg fått grønne fingre da!!! :Nikke:

BS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke så aktiv her inne nei. Det skjer jo ikke all verdens da. Skriver jo om det som skjer. Ikke så mye mer enn det. Men jeg kan jo fortelle om min store skrekk om dagen. Det er å bli gravid. Sånn siden Kipa plutselig var gravid, så blir jeg litt redd. Ikke SNAKK om at jeg skal bli det nå. Ikke PLANER om at jeg skal være nybakt tobarnsmor når jeg gifter meg, evt høygravid. IKKE PLANER!! Så derfor har jeg nå bestemt meg for å være totalt avholds i ni mnd... :Nikke: Da slipper jeg i alle fall det...

Ellers så driver jeg å bekymrer meg for økonomien. Vet jo ikke helt vor vi skal få penger fra til bryllupet. Nå har jeg kjøpt kjole da, så det er ferdig. Men det er jo så mye mer. Fikk regningen, eller bekreftelsen fra catering for noen dager siden, og det var myyye penger, selv om det egentlig ikke er det... Men jeg aner ikke hvor pengene skal komme fra... Også har vi sett litt på dresser til mannen. Vurderer å kjøpe det til julen, på den måten er også den posten ferdig før mai kommer. Han trenger uansett ny dress til julebordene. Men det skal Ionaa-mannen hjelpe oss med. :Nikke:

Også gruer jeg meg som en hund til neste helg. Da er det coopers testen og teoritest og ikke minst dømming. Jeg ble vettaskremt når jeg så hvilke kamper vi skal dømme. Jeg er pissanervøs, men det kan jo være det går bra... :roll: Men vet ikke om jeg tør bevege meg inn i hallen en gang... Håper storebror er der og kan passe på meg litt, slik at farlige mannfolk ikke slår meg ned. For jeg har nemlig verdens tøffeste storebror som ingen bøller med... :ler::sjarmor:

Sånn fornøyd nå BS??? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi.. Lykke til ja :hoho:

Men nå er mannen og jeg ifølge Bizzy kaniner, så det hadde uansett ikke funket her i huset :hoho:

God helg vennen! Og så må du huske å ta vare på foten din.. Blir ikke rare resultatet på cooper-testen med vond fot :fy:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Dagens prevansjonsundervisning til Magnhild:

* den franske: la vær... (den har hun hørt om før...)

* kondom: en blank/sort/rød/knudrete/m jordbærsmak/el. dippedutt som en trer på noe greier...

* p-piller - noe som er lett å glemme

* mini-piller - enda lettere å glemme

Men du har altså valgt alternativ nummer 1...

Lykke til og stakkars K... :Hehe:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt* Du er jo sanndrømt du da, som drømmer om hage. For du får jo Drømmehage, med blåskjell og sånt. Med verdens vakreste lille hus plassert midt i hagen.

Det er sånn prevensjon du bruker som gjorde meg gravid sist gang. Avhold --> jomfrusvangerskap. Banna bein.

Venter fortsatt på oppskrift på appelsinkake.

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Har helt glemt det Matta, men nå er den sendt på pm ;)

Håper du skjønner den da!!!

Ellers så har jeg fortsatt så utrolig vondt i teit tå!!

Og det bare en uke før dømmingen starter for fullt... BLÆH!!! Vil være frisk i tåen slik at jeg kan dømme masse... Jaja, jeg er sykemeldt tilog med onsdag, så da blir det kanskje bra... Får håpe det i alle fall...

Ha en fin søndag alle sammen!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er Erik gratis!!!

Jeg blir sprø!!!

Åhhh, jeg som håpet at kveldsmatkampen var over for denne gang. den gang ei!!! Så nå har han grått i to timer. Hvem vet hvorfor. Kanskje det er enda fler tenner på vei. Jeg aner ikke. Så nå solgte jeg han til mannen. Så får han sloss med han en stund! Og om ikke lenge så er gutten i seng!!! :roll:

Ellers så er livet litt sånn kjedelig om dagen. Føler meg utrolig teit som blir sykemeldt fordi jeg har en vond tå, men når jeg ikke klarer å gå med sko eller annet enn barføtt i slippers, så er det vanskeilg å jobbe. Og jeg jobbet jo, men da ble det bare værre fordi tåen og betennelsen ikke fikk fred i det hele tatt i mange timer. Lurer på om de skjønner det sjefene mine... Jaja, jeg har nå i alle fall papirene på det... Men kjedelig når det skjer i ferieavvikling. Vanskelig å skaffe vikarer...

Men det er vel ikke mitt problem?? :-( Men blir trist og lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: SUPER postkasse dag!!! :hoppe:

Både Panduro katalogen for 2004/2005 OG den nye IKEA katalogen!!! :hoppe: Og INGEN regninger!!! :ler:

Men nå skal jeg klippe meg!!!!

En bra dag til nå!!!

Hvem sa noe om at det er kjedelig å være sykemeldt?? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med katalogene dine :wink:

Nå vet jeg i alle fall hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem... spise pizza å drukne i ikea-katalogen :hoppe:

Psst... hva slags formel har du brukt for å unngå regninger i postkassen.... jeg trenger den jeg også :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey - de katalogene der fikk ikke jeg i dag :evil:

Skikkelig dårlig gjort - postfavorisering av Vestlandet. Jeg protesterer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...