Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

:sur: Nå hadde jeg skrevet et langt innleg for andre gang i dag, og så skjer det samme igjen. Jeg blir kastet ut og innlegget forsvinner!! :sur: Så når er jeg litt sinna ja...

Men uansett; jeg har det greit nok, har shoppet til Erik som skal begynne i barnehagen om to uker. :o Og til uken reiser han og faren på ferie til Drammen og så til fjells etterpå. Så på mandag så vil det gå 10 dager før ejg får se Erik igjen... :grine: Hvordan skal det gå!?

Jaja, jeg har nok å henge fingrene mine i da. Skal male badet. Så på søndag flyttes alt ut, og storvasken kan starte. Og så skal vegger males i skumring og gulv i noe annet litt mørkere, og taket blir hvitt igjen... Det skal bli så deilig å ha litt andre farger enn fersken/rosa med pelikaner på... :tunge1: Men nå vet jeg jo ikke hvor lenge vi blir boende her da ;):hoppe:

I morgen er det fest med sirener og riddere. Håper bare kroppen min vil være med på det. Den er ikke helt på lag for tiden... Men det ordner seg vel tenker jeg.

Alle får ha en riktig fin helg!!! :kose::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Erik har fått en tann!!!

Og det er verdens fineste lille tann!!!

Det er den nede til høyre som er kommet. Merket det av at han tygget meg på knoken i dag, og det var vondt det!! Den er jo kjempeskarp... Men nå er ho mor ganske så stolt ja!!

Ellers så var vi på fest i går!!

Det var kjempebra. En helt utrolig herlig gjeng det der. Mye morsomt hendte, jeg stakk gaffelen i fingen på en av gutta. Vi sloss om det siste kjøttstykket... :roll: Men siden jeg stakk gaffelen i fingeren på han, så fikk mannen min tak i det og delte ikke med noen... :evil: Jaja, jeg fortjente det vel kanskje ikke. Men det var så koselig. Klokken fem var vi hjemme igjen. Så litt trøtt og redusert i dag. måtte jo samtidig i dag kjøre i en time for å hente Erik som var på landet hos reservebesteforeldrene sine. Følte oss ikke høy i hatten da nei, men det gikk heldigvis bra. Og på landet var det middag og vaffler, en liten valp og sol og varmt. Så vi ble der en stund vi... :hjerte:

Og i mogen drar mannen og Erik vekk for en uke!! Det er litt ille! På den uken skal badet skrubbes helt ned og males. Det blir spennende å se hvor mye jeg orker å gjøre når jeg er alene hjemme. Men det er greit å få det gjort når Erik ikke er her...

Men på torsdag går hele dagen hos meta! :hoppe: Jeg gleder meg allerede Men har litt dårlig samvittighet for at hun skal lage mat og kake og sånt noe. Men jeg tror jammen meg at jeg må hjelpe til. Jenten har jo så vondt jo. Nei jeg må nok lage maten tenker jeg. Men kaken... :klø: Den vet jeg ikke noe om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da er jeg hjemme og nå begynner storvasken.

Lurer bare på hvor mannen har gjort av alt verktøyet og slike ting som jeg kan skru ned ting fra veggene med. I morges forsvant vaskemaskinen og badekaret ut av badet, og nå skal resten ut. Gleder meg sånn til det blir ferdig!!! Nå har vi bare bodd her i over et år, og nå først tar vi det. Vi skulle egentlig ta det med en gang vi flyttet inn, men slik gikk det ikke. Så nå som vi skal flytte så gjør vi det... :roll: Jada, vi er smarte!!!

Ellers så har det vært en fiiin dag på jobb. Koser meg ute på landet ;) Og nå er en av jente blitt sykemeldt. Bitt av en flått og har ligget strak ut i tre uker. Ikke bra enda. Har fått noe gikt medisin, og håper den virker. Hvis ikke så må hun på Haukeland for å gå igjennom mange prøver. Uff, og jenten er bare 21... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Nei flått er ikke til å spøke med... :-?

Moren til en tidligere klassekompis av Aleksander ble bitt i fjor.

Hun er enda ikke helt 100%...

Svimmel og uvel. Føler hun tar berg og dalbane hele tiden...

Håper arbeidskollegan din slipper det samme.

Men det er ganske vanlig det der med oppussing:

Det en ikke gjør med en gang:

Blir utsatt og utsatt - helt til en flytter...

Been there - done that... :oops:

Derfor er jeg glad nå når samboer holder på på lekerommet... :ler:

Ha en strålende dag, Magnhildmor. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent... :rosaengel:

Og ALT er vått... Inkl meg...

Men du og du så deilig.

Så nå er dagens jobb gjort og xboxen skriker på meg.

Hører dere den??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så effektiv du er da :klappe: Vi har bare spist vafler og sett film vi :wink:

Det er ikke noe problem om du kommer litt senere på torsdag :) Gleder meg bare til besøk jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå har jeg spilt xbox i noen timer Har helt glemt å spise og kanskje se litt på badet. Men jeg kan ikke male så lenge det ikke er tørt...

Så nå er tommlene vonde, men jeg begynner å bli en kløpper på skateboardspillet!!! Så lenge jeg er bedre enn mannen så er jeg fornøyd!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg malt veggene på badet med fuktsperre. :o Det ble ikke så veldig mye bedre nei. Nå er det en rosa/fersken blomstrete tapet, med et mintgrønt skjær i den. :roll: Joda, meeeget lekkert!!! Men det blir sikkert bra!!! Til slutt...

Så nå må jeg vel male litt sånn innimellom?

Men har ikke kost. Trodde jeg hadde, men jeg finner den ikke... Og så skal jeg sitte litt før jeg skal på løpetur... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jøss. Synes det høres ut som om du får gjort litt av hvert jeg når familien er på tur. Både malt med fuktsperre, vasket og i tillegg skal du løpe tur. For ikke å snakke om all xbox-treningen. Imponert!

(Men du, har dere overtatt drømmehuset allerede?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Synes det høres ut som om du får gjort litt av hvert jeg når familien er på tur. Både malt med fuktsperre, vasket og i tillegg skal du løpe tur. For ikke å snakke om all xbox-treningen. Imponert!

(Men du, har dere overtatt drømmehuset allerede?)

For ikke å snakke om å ha vasket tre maskiner med klær og tatt oppvasken... :sjarmor:

Og nei, vi har ikke overtatt det enda. Eller det er jo feil, vi har overtatt, men kan ikke fytte inn siden de ikke har begynt med renoveringen av huset. Vet ikke når det skjer heller, men tror ikke det skjer noe mer nå før godt over fellesferien. Egentlig like greit, for nå vet jeg ikke hvor jeg skal få tiden til det også fra... Nå pusser vi lett opp denne leiligheten slik at vi får mest mulig for den når vi selger. Og så slipper vi kanskje å gjøre så mye i nyehuset. Vet ikke om vi skal male og slikt selv end,a men regner med det. Malere er ikke akkurat billig... :roll: Og en ting til jeg gleder meg med nyehuset; vi skal ha oppvaskmaskin!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du... Du MÅ huske å spise litt altså :fy: Uten mat og drikke... Og du maler jo som en helt!! Ergo: SPIS JENTE :enig_animasjon:

Godt du kommer hit på torsdag sånn at jeg får fora deg litt ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg får mat på torsdag!!! :hoppe:

Og kake om meta klarer å lage den!!!

Men IKKE slite deg ut!!! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! :klappe:

Hadde jeg derimot vært alene hjemme hadde jeg nok sittet mest på ræ** og gjort ingenting..er nemlig expert på å la tiden gå uten å få gjort en ting.. :roll:

- men du er flink. Må unne deg noen pauser såklart!! Og så må du jo spise noe godt, alt det gode du liker som du aldri kan ha fordi mannen ikke liker det...eller er ikke din sånn.. :wink:Jeg koser meg med champignon, vannkastanjer og bambusskudd jeg alene... :sjenert: men det er egentlig uvesentlig!

Håper dagene er fine, selv om du er gressenke og uten barn for tiden, kan vel være litt godt å bare ha Magnhild å tenke på for en gang skyld også...

og så Drammen da. Kan hende jeg ser en liten Erik gutt på torget i morgen eller??? Han skal vel få kjøre tøffetoget...

Ikke bare gjøre nyttige ting da! :tunge1:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...