Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Åja - det er moro å prøve brudekjoler :hoppe: Gled deg! Ligger drømmekjolen din på nettet? jeg er så nysgjerrig iallfall siden du vil ha rød kjole, ettersom jeg hadde det selv. Er permisjonen din over alt? Jeg synes at du nettopp fødte, jeg :roll: Tida flyr, gitt! Jaja, håper du kommer til å trives på jobben og at du får nytt sommeren litt også. Det hender vel at dere har et lite solgløtt i Bergen også :hoho:

Neida, det skal jo bli supersommer overalt, så det blir nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så mange fine planer!!!!!

Den røde kjolen er superfin altså :wink:Meta pekte den ut for meg...

Kos dere, interiørplanlegging og oppussing er kjempemorro!!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Her skjer det masse om dagen.

Husplaner.

Jobbstart.

Brudekjoleprøving.

Gleder meg til å høre om alt sammen i kveld...

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Takk for i går - koselig som alltid. :klem:

Det eneste dumme: tiden går altfor fort...

Men - den ideen om kakekorgfest...

Den synes jeg vi skal følge opp... :sikle:

Nå må jeg vente litt før noen kan inviteres her.

Men jeg gleder meg til å få besøk iallefall.

Og det er helt sant:

Erik er enda søtere i virkeligheten enne på bilder. :hjerte:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange hlisener da!!! :hoppe: Alltid like moro!!

TReffet i går var kjempekoselig som alltid.

Jeg ble litt streset at en hyper gutt som bare ville rulle og kravle og grine og sutre. Det ble litt seint på kvelden for han ja.

Ellers så gleder jeg meg fortsatt som en liten unge til lørdag!!! Det blir så bra!! Prøve kjole etter kjole!! Og håper det er noen røde. Jeg skal uansett prøve den på Cleopatra ja... Hanni: hadde du rød kjole? HVILKEN DA??? Åh jeg synes det er så stilig. Hvordan reagerte folk rundt deg? Det er så mange som rynker på nesen når jeg sier det. alle kjoler skal visst være hvite eller ivory... Men nå er jeg såååå sulten at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Kommer tilbake snart ja... Kanskje, om jeg ikke sovner. Erik er forkjølet og har øyebetennelse, så det bir lite søvn på oss om dagen...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG rynker IKKE på nesen av rød kjole altså :D

Pst.. syns Erik var søt også i går jeg. Litt gnaging på kneet mitt og så fikk jeg han jo til å le.. Ikke at det er så veldig vanskelig akkurat ;) Må bare si ifra om dere trenger barnevakt en gang :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger røde kjoler!!! Fant ut for et par år siden at jeg måtte kjøpe noen nye kjoler for alle var røde...og det er greit å ikke ta all oppmerksomhet hver gang :sjarmor:

Tusen takk for igår, ille morro som alltid. Erik er nå skjønn da....og denne gangen var småen ganske så rolig. Han pleier å være det, men forrige Friday`s tur var han en hylekonge. (Fant ut etterhvert at det var svarte plommer sin skyld).

Lykke til på lørdag. Morro morro!!!

Klem

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Sikkert bare meg du tenker på med rød kjole, Magnhild...

Men du er jo så søt at du blir nok en vakker brud uansett...

*smisker meg inn i varmen igjen* :rosasmil:

Ellers er faktisk rød min ynglingsfarge.

Bare ikke på brudekjole - for min del...

Men jeg gleder meg til å se din da... :bryllup:

Travelt å være yrkeskvinne...?

Ser deg verken her eller på Nm for tiden... :wink:

Håper du får en strålende helg.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess dagen er bra Lillen. Som du vet!! ;)

Vi drikker øl allerede og det er jo morsomt da!

Men sånt skjer når mannen får drømmejobben!!

:hoppe: Så np ser det ut til at livet snur mot det bedre...

Ellers er det ikke så mye å si egentlig.

Mayamor: Det var ikke deg jeg tenkte på ang røde kjoler, menhusker nå at du sa det en gang. Jeg liker røde kjoler og kler ikke hvitt, så vi får se hva vi ender opp med til slutt. Har uansett tenkt å kjøpe en egen kjole til lørdagen og den har både meta og jeg forelsket oss i... Her ser dere den. Og angående den røde som vi snakker om... Her er en som ligner veldig, men den vi liker så godt har røde stener i stedet for hvite. Også regner jeg med at den koster en del mindre også. Så den skal også prøves. Og her er skoene vi vil ha... :ler: Jeg må le. Alt har Meta funnet... Tydelig at vi har lik smak på kjoler og annet i alle fall... Også kaker... :tunge1:

Jaja, nå begynner øllen å gi sin beskjed om at det er nok, så jeg stikker bort i sofaen jeg og ser på fotball!!

God helg alle sammen!!!

Kommer tilabke med raport om kjoleprøving i morgen!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg så det ble mye feil, men orket ikke fikse på det!! :roll: Litt moro må man jo ha da!!

VIL HA RØD KJOLE!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, begge kjolene var jo helt nydelige! Særlig likte jeg den enkle, hvite - men den rød var bare råpen den også! *drømme* Men jeg skal ikke gifte meg i kjole og stas, så da får jeg drømme meg bort i planleggingen til dere som skal det :ler:

Lykke til på kjoleprøving i dag, da!

Ps. Jeg så deg på msn (litt seint, men dog), men maskina kræsja og hele skiten måtte restartes. Og imens sovna jeg.. :Gjesp: Hard dag.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Følte meg litt som en prinsesse i den røde ja. Alle bare sååå på meg og syntes den var sååå pen. :ler: Og jeg e rjo enig da. Så nå er jeg enda mer sikker på den røde kjolen jeg vil ha. MEN!!! Jeg vil ikke ha den som jeg prøvde i dag, men en jeg prøvde i hvit, som KAN fås i rød. Her kan dere se den. De i butikken ville ha 8600,- for den. Det er ikke avskrekkende, men jeg synes fortsatt at det er ubeskrivelig mye penge rpå en kjole jeg skal bruke noen timer... Men nå har jeg vært på nett og regnet litt om valuta og sånt noe og den kjolen koster 3009,- kr på nett. Det er ikke så mye det nei. Så nå har mannen sagt at jeg bare må bestille den. Vi bruker av feriepengene fra pappa. Men jeg er jo som alltid i stuss. Den var veldig fin! Men hva om det finnes en enda mer drømmekjole i en annen butikk som jeg ikke har prøvd. Og hvor skal jeg få tilpasset den om jeg ikke kjøper hos en brudesalong. Hva sier dere jenter? Var denne fin eller? Jeg vet at meta synes den var fin, men jeg blir så i stuss hele tiden. Men jeg må jo bare ha rød kjole. Jeg likte meg selv bedre i den... :ler: Også passet jeg i str 38!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Nå har jeg også lyst på rød kjole når jeg skal gifte meg! :o Og bry fanden i reaksjoner! Unntatt de som blir lange i maske pga din slående skjønnhet i rød kjole! :Hehe:

Du kommer til å bli så fiiiin! :klem:

Skal du ha hvite (eller lignende farge) sko? Skal du ha annet matchende tilbehør i samme farge? Skoene var herlige...for de som klarer seg uten "støtte" bak hælen... :wink:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...