Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Vil også ha besøk av en glad Magnhild i dagboken min... :sjenert:

Mimre, mimre over 1. innlegget ditt på denne siden... :wink:

Long time no see...

Vi skulle nå ha treffes snart... Hele gjengen...

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff ja..

Nå er det jo sommer og det betyr sikkert at mange reiser bort. Kanskje vi kan klare å få det til allikevel.. Har du lyst til å være med på treff neste uke feks?

Ionaa reiser bort 20.

Klem Meta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer det med treff tirsdag førstkommende kl 19? Foreslår Friday's denne gangen også jeg, men dersom noen har lyst til noe annet, er det bare å si ifra :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss: til deg også meta!!

Sitter nå her i dag også.

Skulle så gjerne hatt mye penger for da skulle jeg ha shoppet da. Har litt lyst til å ta turen til byen i dag, men uten penger er livet kjipt ja. Må kjøpe nye bukser til jobben også. Hun ringte og sa at vi har uniform, men buksene kjøper dere selv og får igjen penger av oss... Så da må jeg kjøpe svarte bukser. Det er ikke mange slike i mitt skap nei... Jaja, jeg håper det kommer inn penger før mandag da... Hvis ikke så må det gjøres på mandag før jobb... Skal bli spennende å komme i gang på ny jobb. Hva hvis jeg ikke trives id et hele tatt da. Det er jo litt teit. Håper også at jeg tjener nok penger slik at vi har råd til å ha Erik i barnehage. Hvis ikke vet jeg ikke hva vi skal gjøre. Kanskje bredbåndet er det som må kuttes ut? Det er noe penger i det egentlig, men ikke så mye mener nå jeg. Mannen er litt mer klar for å bli kvitt det... Vi får se. Skal jo tross alt gifte oss også til våren. Har hørt at det ikke er gratis...

Jaja, ny avatar også. Savner Korsika så veldig... :roll:

VIL SE HARRY POTTER I MORGEN!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Magnhild :klem:

Var innom det nye kjøpesenteret i går jeg også.... vel og merke uten penger, men har nå klart å disponere ganske mange kommende penger... Det var jo tre skobutikker, Ahlens, og...og...og...og der inne :ler:

Ønsker dere en flott helg, og håper du får en fin første dag på jobben Mandag :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAkk for koselig hilsen i dagboka mi! Lykke til med ny jobb, nytt tøy og økonomi! Vi har vært ganske gode på å spise makaroni med ketsjup de siste dagene - helt til feriepengene kom i går!

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for de hyggelige hilsenene i dagboken min!

Jeg skriver det her inne også jeg; for en utrolig søt gutt du har! :)

Hilsen Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg føler meg sinnsykt dum.. For jeg har nemlig ikke fått med meg hvor det nye kjøpesenteret er en gang :roll:

Klem fra Meta - shopoholic?? Eller kanskje ikke..

Lykke til i morgen forresten!! Håper du har fått deg en fin fin arbeidsplass med masse koselige kollegaer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hovedposten, meta!! Og det har blitt fint!!

Jeg gleder og gruer meg til i morgen jeg. Skulle ønske jeg kunne valgt fritt på arbeidsplass og kolleager. Da hadde det vært moro da ja!!

Harry Potter var dritkul denne gangen også!!

JEg ville se den igjen med en gang. Også fikk jeg sett den røde kjolen på nært meta og joda den skal prøves ja!! Utrolig fin!!! *sukk* Vil ha ubegrenset med penger!!!

Jaja nå skal jeg se ekstrem oppussing. De kan få huset mitt ja... Det trenger en oppbygging!!!

:klem: Magnhild som bare har noen timer igjen i permisjon... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Heisann!

Takk for hilsen!!

Har just hatt en venninne som har begynt jobb igjen etter permisjon.

Det var ikke lett de første dagene sa hun. Men det var vel ikke trøst. Trøsten er vel at hun sier det går mye bedre nå!

Lykke til!

-Lizbet- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bestilt bord på Friday's til i morgen klokken 19. Bordet står på Maya Nilsen :)

Håper du kan komme :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja meta det kan være litt morsomt å tenke på deg i brudekjoler om dagen. Det hadde vært veldig morsomt tror jeg. Men jeg gleder meg sånn til å prøve jeg. Det står at man har en time å holde på, så det kan bli noen å prøve. Moromoro!!

Og nå har vi vært i huset sammen med en byggmester. Prøver å finne løsninger på ting og tang som må gjøres, også hvordan vi kan gjøre ting for at det skal bli mest mulig brukervennlig for oss. Det er noe at en 94 år gammel tante har bodd der siden 1958? eller noe sånt. Så vi skal gjøre en del, men venter med å bygge på til økonomien er litt lettere å ha oversikt over. Så det vi skal gjøre er:

*fikse hele det eletriske annlegget i hele huset. Altså skifte det som er der nå med et litt mer nymotens. Det som er der er fra 1938...

*Rive ned pipen (skal gjøre det selv :sjarmor: ) og få noen andre til å sette en ny opp igjen.

*Isolere gulv og tak bedre enn det er nå.

*innrede rom til Erik som nå bare er et rom med planker og rot.

*sette inn to-tre takvinduer oppe slik at solen kommer inn der også.

*Legge nytt gulv oppe. Gammelt og stygt det som er der nå.

*Pusse opp bad og lage skyvedører som vi gjemmer vaskemaskin og utslagsvask bak. Flislegge hele greien og gjøre det fint

*Rive tre innervegger mellom stue, kjøkken og gang. Sette opp en ny dør opp trappen og gjøre kjøkken og stue og gang til et rom med vedovnen sentrert i rommet. Innstallere kjøkken på en grei og billig måte.

Omtrentlige kostnader er på ca 400000 helt ferdig!

Så joda, dette skal kunne gå. Og da har vi et hus vi kan bo i i en del år frem til familien blir større og vi trenger mer plass. Vi flytter fra en liten leilighet til et lite hus. Litt annen planløsning gjør at vi kan få det mer som vi vil. Bare det at Erik får eget rom skal bli deilig. Også går huset i forskjellige plan siden noe er 'nytt', bare 22 år gammelt og resten er fra 1938... Og når vi bygger på så vil det bli et klart skille mellom nytt og gammelt på grunn av takbjelker og takhøyde. Åh som jeg gleder meg nå. Det skal bli så deilig!!! Uteområde som er stort og fint, med mye hage og bær og plen (mest mose, men det fikser vi til høsten). Også besteforeldrei huset ved siden av!! Barnevakt betyr det. Deilig!! Åh jeg håper de har tid til å fikse dette på tidlig høst... *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med brudekjoleprøving! :hoppe:

Du må prøve masse forskjellig og kooooose deg!

Jeg grudde meg litt på forhånd. Tenkte at jeg så gjerne ville finne en jeg så fin ut i. Men de kjolene er så flott sydd og har så fine stoffer at i hvert fall jeg følte med skikkelig fin i mange av de jeg prøvde! Og det er det ikke alltid jeg gjør når jeg prøver vanlige kjoler... :ler:

Spennende med ombygging, dere er flinke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...