magnhild Skrevet 29. april 2004 Forfatter #301 Del Skrevet 29. april 2004 ny avatar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. april 2004 Forfatter #302 Del Skrevet 29. april 2004 Nå ser det ut til at kanskje mannen kan bli med til Korsika likevel. Det har kommet noen arvepenger som vi ikke hadde regnet med, også er prisene suknet ganske masse på turen nå som vi nærmer oss. Så det blir bare 3400 ekstra. Det kan vi ha råd til. i alle fall om jeg få rjobb. Noe som ser lovende ut etter intervjuet i dag. Men ingenting er jo klart enda da. Så jeg venter i spenning. Men de skulle gi rask beskjed sånn at jeg kan få skrevet og sendt søknaden til mannen ang permisjon, og så kan jeg begynne å jobbe. De virket i alle fall veldig positive. Er litt spent nå da. Ellers så anbefaler jeg ingen å sparke borti stolbein med nyoperert tå... Og i morgen reiser jeg til Oslo, og vil derfor ikke være innpå i det hele tatt hele helgen. Det skal nok gå bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. april 2004 #303 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg håper dere får en knallfin tur til Oslo, og at konserten er over all forventning! Superdupert at mannen kanskje blir med til Korsika! Blir sikkert herlig tur det også! Krysser fingre for at du får deg jobb! God bedring med tå... Den andre foten kan fungere som rocke-fot i helga vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. april 2004 #304 Del Skrevet 30. april 2004 Åhh, får reise til Oslo du... Heldiggrisen Tror ikke det er meningen at man skal sparke borti stolbein med nyoperert tå altså.... så du på fotball kanskje? En kamerat, brakk tåen da han så fotballkamp.... skulle bare hjelpe til litt fra sofaen og sparket rett i bordbeinet Håper tåen er blitt bedre! Kan få Ole Brum plaster av meg altså! Det hjelper nemlig mot allt, det lærte jeg da jeg var vikar i barnehagen God tur til Oslo, og ha en superduper helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #305 Del Skrevet 2. mai 2004 Sting er dum!! :evil: Jeg lever!! Tåen er vond etter at jeg sparker borti alt mulig! Erik er veerdens fineste! :hjerter2: Mannen ødelegger bilen!! En fin tur til Asker!! Mannen bilr med til Korsika!!! :ekstra kul: Nå skal jeg sove!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. mai 2004 #306 Del Skrevet 3. mai 2004 :o Har mannen krasjet??? Godt å høre at du lever! God bedring til tåen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. mai 2004 #307 Del Skrevet 3. mai 2004 Bare innom med en liten klem til deg og skjønningen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. mai 2004 #308 Del Skrevet 4. mai 2004 :kysse: Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #309 Del Skrevet 4. mai 2004 :cry: :cry: Kommer tilbake en annen gang... Jeg er fortsatt tilstede i verden, men er for det meste sur på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. mai 2004 #310 Del Skrevet 4. mai 2004 :trøste: Jeg håper ikke det er noe alvorlig :klø: Psst... I helgen blir det knall-vær - særlig på vestlandet! Tenkte kanskje det kunne hjelpe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #311 Del Skrevet 5. mai 2004 Da har jeg jobb, men har ikke sagt ja enda. Forhandler litt lønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. mai 2004 #312 Del Skrevet 5. mai 2004 Gratulerer med jobb vennen Tenker på dere!! Masse :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. mai 2004 #313 Del Skrevet 5. mai 2004 Det var da endelig godt, vennen! Og du har fortjent det. Kjempefint å ha noe positivt å fokusere på, når man er sur på verden! Alle mulige klemmer går til deg idag: (1.000.000.000.000.000.000 x 1.000.032.599) x Må skrive med siffer, for jeg vet ikke annet navn på tallet enn Fantasillion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. mai 2004 #314 Del Skrevet 5. mai 2004 Oi! Gratulerer så masse :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 5. mai 2004 #315 Del Skrevet 5. mai 2004 Gratulerer! Så bra! Og enda bedre at du ikke bare aksepterte tilbudet, men forhandlet om lønn. Her har mange jenter mye å lære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. mai 2004 #316 Del Skrevet 6. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. mai 2004 #317 Del Skrevet 6. mai 2004 en klem sånn i full fart.. - før jeg fyker over gulvene og fortsetter dagens rufs... - og ha en fiiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #318 Del Skrevet 6. mai 2004 Og der åler Erik seg rundt på gulvet. Pappaen lå to meter unna og da tok han sats og kom seg bort uten å rulle rundt... *stolt mamma* Jeg har sagt ja til jobben. Fikk lønnen opp en god del så da erjeg fornøyd. Livet smiler litt mer nå, men det er fortsatt tungt å være meg... til alle!! Gleder meg til lunsj i morgen jeg meta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. mai 2004 #319 Del Skrevet 6. mai 2004 Åh så flink Erik er Å det er mamman også!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. mai 2004 #320 Del Skrevet 6. mai 2004 Gleder meg å se at det lysner litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå