Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Gjest Sabia
:tunge1: Og ikke nok med det. den 6. april åpner det en ny McD rett her borte!!  :sjenert:

Hørtes farlig ut :ler:

:klem: til deg, det er leit når de tungene stundene kommer.. :smilyblomst:

Nå er det vår-fest inne hos meg - kom å lek!!! :):hoppe::):hoppe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*løper som en gal frem og tilbake*

Ååååh luga... Også så masse pommes da!! :klem:

du er jammen grei!!

Må innrømme at de har gode burgere da!!

:ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Har dere noen planer for påska da? Vi blir nok bare hjemme, håper det blir såpass at vi kan begynne så smått i hagen!!! :) Har ikke det store behovet for ferie siden jeg jo nettopp begynte å jobbe men alltid godt med fri!

Men NÅ skal jeg legge meg.... ZZzz...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legge deg allerede??? Det var da veldig tidlig.

Planene er mange faktisk, skulle hatt litt lenger ferie nå. Skal først til Stavanger i bryllup til min kusine. Faktisk så skal brudekjolen min gifte seg igjen! :hoppe: Og så drar vi på påskefjellet resten av påsken. Sammen med min mor og min bror med familie. Hele pakken på en gang! Men det blir nok litt rart også. Første påsken uten pappa og bigsis. Men vi takler det også tenker jeg! Men jeg skal uansett i bakken og kose meg en dag eller to!! Det er så utrolig deilig å være ute på ski!!

Nå har jeg spist masse is! Veldig heldig at Hennig Olsen is sto og ventet på meg da jeg bare skulle rett bort og kjøpe litt appelsinjuice. så da ble det 3 bokser med is og noen Sandwitch også. :sjenert:;) Is er deeeiiillliiiig!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen kusinen!!

Så koselig at du legger igjen noen ord når du er innom. Joda jeg er nok blitt ganske effektiv her inne i det siste ja. Orker jo ikke så mye annet... :ler: Behandlingen i går var kjempedeilig. Det er så godt å bli knekket på altså. Digger det! Håper hun tar nakken min neste gang. :ler: Tror jeg trenger det!

Ellers så skal jeg nå sette igang med "kort" til min kusines bryllup, storekusinen ja. :ler: Det skal bli koselig. Håper bare at papirene mine ikke lukter dårlig i dag også... :overrasket::sur:

Endret av magnhild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irritert her jeg sitter nå. Venter på eletrikeren. Han skulle egentlig kommet i går, men rakk det ikke. Så han skulle være tidlig ute i dag, og skulle være her kl 0800. Jeg sto tidlig opp og mannen kjørte i bhg. Nå er kl ti på ni og han er fortsatt ikke kommet. Jeg blir så irritert. Hvorfor kan ikke slike folk holde tidsskjemaet sitt da?? Det var jo første avtale i dag. Og så er han en time for sein?? Jeg blir så :frustrert: . Det er utrolig unødvendig!! Og jeg må bare få sagt at jeg har forsøkt å få de til å komme siden november... Nå er det mars. Det skal ikke være lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn nå har han kommet og gått igjen. Tenk å sitte og vente i en og en halv time, og så er han er i fire min og går igjen... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Dusteelektriker!!!!! :frustrert:

Koselige planer for påska da!! :) Heldige brudekjolen din som får gifte seg igjen, jeg også vil!!! (Med samme mann da, såklart :ler: )

Ja, jeg legger meg tidlig for tida, men er så utrooolig trøtt! Tror jobben krever myye nå i førsten, så det kommer seg vel etterhvert. Dessuten hjelper det mer og mer jo mere snøen smelter!!! :ler:

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Magnhild!

Det er utrooooolig irriterende å vente på håndtverkere, jeg skjønner at det kan være vanskelig å holde en avtale hvis det er det 7. avtalen den dagen, men klokken åtte??? Nei det holder ikke mål. Hvis dere vil prøve en ny elektriker så har vi en vi er veldig fornøyd med. Grei og presis og kommer på kort varsel. Kan gi deg nummeret hvis du vil! ;)

Nå må jeg egentlig pakke. Skal til Trondheim på korps-NM og må gå om halvannen time. Har ikke begynt. Men hvor vanskelig er det egentlig å pakke BARE til meg? Ingen kosebamser og bleier og parkdresser og dill og dall. Litt klær og toalettsaker og instrument og sånn, så er jeg klar! Vi skal spille klokken 1500 i morgen. Så Full Før Fem rekker jeg nok ikke, men Fnisebrisen Før Syv skal jeg alltids klare. :sjarmor:

Håper det går bra med deg. Har i utgangspunktet fri hele neste uke, så hvis du har lyst på besøk en dag så tar jeg gjerne en tur! :sjenert:

:klem: fra Cumulus - klar for en seriøs helg i korpskulturens navn :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Må bare si at det var en nydelig begravelse.

Verdig og fin og definitivt til ettertanke! :dagens-rose:

Så utrolig koselig å lese i dagboken din. :klem:

6 april er bursdagen min - så da kan du feire med en eksta pommes frites og en is... :ler:

Pussig: jeg har 2 kjempegode venninner som bor på dine kanter.

Mens her vi bor - ingen...

Kan desverre ikke komme neste uke, da samboer er inne i sluttforhandlinger om salg av firmaet og har et møte om onsdagen. :sur:

Men neste gang...

Har fryktelig lyst å treffes med barn jeg.

Kanskje helt uformelt på en lekeplass hvor ingen har ansvaret for annet enn seg selv, egne barn og egen mat (boller eller engangsgrill og pølser)?

Andreas er skikkelig selskapssyk - og det er mamman hans også... :ler:

Kanskje på Fløyen, ved brushytten eller et annet sted ungene kan løpe fritt rundt.

Er du og Erik selskapssyk - kommer gjerne vi på besøk til dere altså. :hoppe:

Ha en strålende helg.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lyst til å gjøre skoleoppgaver på en lørdag formiddag når det er SOOOOOOOOOOL ute!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Vet jo tross alt ikke når det er sol neste gang - kan være to uker med regn som venter, så det er viktig å nyte sola mens det er der!!! Skolearbeid kan tross alt gjøres når det regner også, men det kan ikke nyte sola!!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...