Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du har hatt en fin dag og at ikke tåen har gitt deg altfor mye bry og aua....

:trøste:

Det er sinnsykt vondt å ha betennelse i tærne.

Tor du at du kan ah fått mer problemer etter at du har født? (pga. vann i kroppen...)

Jeg har aldri hatt sånne problemer fær selv - og nå er de her og det samme skjedde med en venninne av meg. Hun har operert bort stortåneglene 3 ganger og får betennelse gang på gang.

Sånn vil ikke jeg også ha det.

Trodde jeg var kvitt alle plagene også dukket de opp igjen etter 2 dager med gåing i vanlige sko.

Klarer ikke å tenke på deg engang som må løpte frem og tilbake på en håndballbane :o

Føler med deg.

Du får ta noen smertestillende om det blir for gale.

Smører du på krem? Brulidine, Basimysin eller Fusidin?

Klem ny dag...

:) og ja; vi må treffes. Er best for meg når jeg er tilabke fra mallorca i midten av september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: meta!

Joda jeg vet det og husker på det hele tiden!

Men noen ganger så er hverdagen tyngre enn jeg klarer å henge med på. Slik er det alltid rett før hun skal få svar på prøver eller ny kur. Og i morgen får pappa også ct og så er det venting på analyser av hans prøver også. Og så er det så mye. Hadde nok trengt litt tid med jente-bryllup-snakk... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, litt oppdatering.

Mye som skjer og har skjedd i det siste.

Hele helgen gikk jo vekk på dømming. Kroppen har det vondt, og tåen aller værst. Ikke til å anbefale å ha en betent tå i en trang sko i tre dager, og samtidig løpe med dem... Men dømmingen gikk veldig bra. Utrolig mye skryt fra mange kjente og ukjente. Slltid moro. Testene gikk ikke så bra, men de tar vi igjen en annen gang. Coopers ble løpt ca 500 meter av før jeg måtte gi opp pga tåen. Løpesko i en str for små, er ikke til å anbefale heller... Så den løper jeg når tåen er bra igjen...

I går var det nytt opptak i Sirenene.

Det møtte opp over 60 jenter som så gjerne ville være med. VI har plass til ca 10 stk... Det var utrolig moro!!! Så nå blir det spennende hvem som kommer med!! Vi kan i alle fall være litt mer kresen enn ellers. Og jeg er utrolig glad for at jeg ikke sitter og skal bestemme dette!! :ler:

Denne uken skal jeg være alene med Erik hver ettermiddag. Mannen skal ut på noe hver dag. Så det blir sikkert litt kos og litt tøft. Erik sliter med magen og tenner og alt på en gang. Griner masse. Vi er ikke vant til slikt. Han har jo ikke grått noe særlig i det hele tatt, men de siste dagene så har han grått seg i søvn og i dag så sovner han ikke om han ikke få rligge på fanget vårt. Liker det ikke helt. Håper det går over snart...

Nå skal jeg sove jeg... :sove:

Natta alle!!

Lykke til BS!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei magnhild!

Hatt en ok dag, selv om søstra har vært på sykehuset? Håper alt har gått bra der i dag! Du får gi CD en :klem: når du ser henne!

Du får ha en fin kveld!

klemmer fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er blitt forkjølet!!

Den berømmelige barnehagesyke??

Jaja, det blir stilig i morgen å gå på jobb, tørke snørr og hoste på bollene... :roll:

:klem: Baby-e! Dagen var så som så!

Men vi går på med ny kraft og optimisme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg og Erik.

Konrad syns Erik er tøff :Nikke:

Godt dere kommer hjem ikveld. Og vi vil treffe dere snart så du kan få bursdagspresang. (Vettu den håpløse dritt-post-i-butikk saken vi har brukte 10 dager på å levere hentelappen til oss, og det er bare opp en bakke. Den hadde kommet til bursdagen din...stod leveringsdato 7.8.04 dumme dumme dumme spar. Man har 3 uker å hente pakker på, og så bruker Spar 10 dager på å levere hentelappen *irritert*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er vi hjemme igjen.

Erik er i fin form, men litt slapp. Var til legen i dag og han mente at legene på barneklinikken skulle få se på han, så da måtte de jo det da. Så nå har vi vært der oppe i noen timer. Erik har lekt, sovet og drukket litt melk. De syntes han var frisk nok til å kunne være hjemme... Godt å være hjemme ja... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stooor god bedringsklem til Erik :klem:

Ønsker deg og dine en god helg :kose:

Tenker masse på dere selv om jeg ikke alltid er like flink til å legge inn bekreftelser på det her inne...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og vil ha dusjregn... :sur:

Og en hund...så jeg har en fornuftig unskyldning til å gå ut i det!

*rett i sofa med våt hund etterpå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil ha dusjregn... :sur:

Og en hund...så jeg har en fornuftig unskyldning til å gå ut i det!

*rett i sofa med våt hund etterpå*

JA!! :Nikke:

Hadde jeg røykt så hadde det vært en god grunn...

Men neida... Ikke det en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du stakk innom dagboken min! Kjempe koseli! Måtte jo innom å lese litt i din også da vet du! :wink:

Ønsker deg ei kjempe fin helg Magnhild!

:klem2: fra Susanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...