Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

*bakebakebakebake*

:sjarmor::hoppe:

I dag baker jeg bærterte og appelsinkake...

Kanskje sjokolademuffins... Vi får se hva jeg orker. Har ikke sittet noe i hele dag!!

Men det morsomste jeg har gjort er at jeg har plukket rips og bringebær i MIN hage!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DA er paibunnen stekt og har stått til kjøling en stund. Appelsinkaken er ferdig stekt og står til kjøling. Moro dette her!! Lurer på om jeg skal begynner på vaniljefyllet nå eller vente til i morgen. Men jeg har ikke så mye tid i morgen tror jeg... :roll: Skal jo tross alt på jobb også...

Har fått en pakke; klokke av bigsis! Skikkelig fin var den! :Nikke: Skal bli deilig å ha annen klokke enn mobilen... :roll: Gleder meg til flere pakker og besøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otilie

Hei!

Nå har jeg sniklest i dagboken din ganske lenge,men tenkte det var på tide å gi seg til kjenne :wink:

Gratulerer med dagen :gratulerer::bursdag:

Ønsker deg en super dag!

Klemmer fra Otilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst_opp: :bursdag: Magnhild har bursdag :bursdag: :blomst_opp:

Gratulerer så veldig masse vennen :kose:

Masse klemmer fra Meta og mannen :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer meg dagen!!!

:bursdag::bursdag::bursdag:

Håper pakka fra meg til deg kommer i posten idag *biter negler* vi snakkes ikveld. Klem fra Ionaa og gutta (vi er imponerte over kakebakemester harepus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Brudekjolen er bestilt.

Ventes i posten om 14-16 uker.

Det er leeeeeenge det!! :-(

Nå må jeg på jobb, så skal jeg forsøke å skrive mer senere!!! Åh for en deilig dag vi har!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter og venter. Også er det bare noen timer siden jeg bestilte kjolen. Hvordan skal dette gå??? :o

Ellers så hadde jeg ern utrolig fin bursdag på lørdag. Fikk besøk av noen venner, fineværet kom så vi satt ute og grillet, drakk litt og koste oss masse!! Tiden gikk utrolig fort også. Skjønner ikke hvor den forsvant, men plutselig var klokken masse og tid for sengen. Men uansett; veldig vellykket!! Også fikk jeg mange fine presanger! Alt var noe jeg ønsket meg også! Det var så moro!!! skulle ønske jeg hadde birsdag hele tiden jeg!!

Jeg fikk mango klokke av bigsis, charmsarmbånd av mannen og ting til å henge på fra erik, to vesker, rammer fra Black Design, skål fra black design og stearinlys. Moro moro!!

Og i går var vi på Vannkanten en tur. det er jo så gresselig varmt her at jeg vet jo ikke hvor jeg skal gjøre av meg jo! så vi badet og badet og hadde det kjempekoselig!!! skulle hatt masse penger sånn at vi kunne være der hele tiden!! :roll:

Nå sitter jeg og holde rpå med å lage invitasjoner. Skulle bare hatt litt bedre fotoprogrammer, men jeg får se om jeg ikke får det til likevel. Håper det i alle fall. Jeg har funnet ut hvordan jeg har lyst til å ha de, men ve tikke om jeg klarer det. Selv om Ionaa sier at det ikke er vanskelig... Jaja, får jeg det ikke til å gir jeg det til henne så får hun fikse det for meg! :ler::sjarmor:

Men nå må jeg finne meg noe å drikke!

Er helt uttørket! :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAAAAAAARM!!!! :kul:

Orker ikke være inne!

Orker ikke være ute!!!

Ingen kjøpesentre har AC!!

Jeg blir SPRØØØØØØ!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...