Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Håper den første dagen i barnehagen ble en positiv opplevelse for hele familien!

-Håper det er snille og gode voksne der som skaper gode og trygge rammer for din lille skatt!! :hjerter2:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et barnehagebarn!

Og han koste seg jo masse jo!

Jeg fulgte han i dag og med oss hadde vi matpakke med skive oppi og flaske med vann, pluss den nye lastebilen som må være med over alt!! Så vi troppet opp i barnehagen akkurat i tide og møtte mange barn og voksne. Det var fire nye barn i dag, og Erik var den yngste, men ikke den minste... Mange store gutter kom bort for å hilse på, og en gutt på fire kom med mange leker slik at Erik skulle ha noe å gjøre på. Han var jo bare sååå skjønn!! Også var vi ute og lekte en stund. Erik disset og kastet ball og koste seg med damene. Det så bare kjempekoselig ut. Så joda, jeg tror han vil trives jeg! Men det er litt ekkelt å gi han fra meg også...

I dag har vi vært på Vannkanten og badet. Superdeilig! Liker ikke å gå på badestranden med Erik enda. Vannet er nok litt for kaldt ja. Så derfor bader vi inne og koser oss i varmt bad! :Nikke: Det var kjempedeilig og Erik er helt i hundre. Dukket og koste seg!! Jepp, livet er deilig! ;)

Ellers så sitter jeg her og lurer på hva jeg skal finne på på lørdag... Har bursdag, men skal jobbe og får ikke barnevakt til Erik, så den store festen er jo utelukket også i år... (I fjor ble jeg jo 25 og med gutt i magen :( Ikke stor fest da heller nei...) Men jeg kunne faktisk tenkt meg å gjøre noe... Men vet ike hva. Lurer på hvordan været blir. Er det fint kan vi jo grille på lekeplassen utenfor huset. Eller kanskje vi kan reise ut i nyehuset vårt og feste der. Alle må ta med stol?? :ler: Det hadde vært litt stilig da!! Men det blir vel litt stille og rolig besøk her i leiligheten kanskje? Åpent hus kanskje? Vet ikke helt... :-? Det er vanskelig å ha bursdag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke vanskelig å ha bursdag' date= vel????

Jooo... :roll:

Men jeg fant løsningen. Så nå kommer noen på besøk på lørdag og så blir det kaker på søndag... Tror jeg...

Og så er det jobb igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg fant løsningen. Så nå kommer noen på besøk på lørdag og så blir det kaker på søndag... Tror jeg...

Har'ke hørt noe om det, jeg?????? :o Skal ikke jeg få komme, kanskje??? Vil ikke du vise frem din flatbrystete søster med krigsfange-sveis??? :evil:

He he he. Kan jo pynte meg litt også... Med både fin pupp og tøysehår. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har'ke hørt noe om det, jeg?????? :o Skal ikke jeg få komme, kanskje??? Vil ikke du vise frem din flatbrystete søster med krigsfange-sveis??? :evil:

Hallo??

Det er jo selvsagt bare å komme, men jeg ville gi deg noen dager til å få formen på topp til kake og alle andre gode ting. Det hadde bare vært kos om du kom selvsagt... :ler: Hadde egentlig satt av søndagen med kaker til deg da, men vil og orker du å komme på lørdag så må du bare gjøre det!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehm, fest blir det kanskje ikke, men litt øldrikking blir det nok. Om vi føler for det... Det kommer ikke så mange tror jeg, men det blir bare enda mer koselig da. Ionaa og K kommer og et vennepar av oss. Det er lov å reise hjem når du er sliten, eller lade litt på sengen vår. Men du bestemmer selv vettu!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meta, jeg vet at dere ikke kan komme, men det går bra det altså. Vi kan spise kake en annen dag vi vettu :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den kjolen din er så flott! Men jeg er også litt forvirra, som Lillen; skal du ha den i rødt eller hvitt? Er rød kjole helt forkasta nå?

Skjønner det er vanskelig å 'gi fra seg Erik', men han kommer sikkert til å stortrives i barnehagen! :D

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Magnhild skal ha kjole i fargen Light gold. Den var veldig fin til henne!

Correct me if I'm wrong... :roll:

CD

Bigsis vet det hun...

Jeg har bestemt meg for light gold fordi den er mer omsettelig etter bryllupet. Dette siden jeg så gjerne vil selge kjolen etterpå...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte:

I dag nå mannen gikk på jobb så sto Erik og jeg i gangen for å si hadet til han. Pappaen vinker og sier hadet til Erik og Erik svarer Hadet og vinker han også. :hjerte: For jeg har verdens skjønneste lille gutt jeg!!! :Nikke:

Men nå skal vi kjøre i barnehagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier han hadet & vinker allerede :hjerte: ...for et lite vidunder- barnehage-barn dere har!! :hjerter2:

Jeg satser på at det er fordi han er sønn av en førskolelærer... :sjarmor:

Ønsker deg en god bursdaghelg!! :klem:

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Magnhild!

Håper du får en flott dag i morgen med en fin bursdagsfeiring!

Gratulerer masse masse på forskudd!

:bursdag:

*knuse-klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...