Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Trist med tanten :trøste:

Jeg vil se hvordan du ser ut på håret jeg :Nikke: Og så tror jeg at jeg vil være flue på veggen når du skal prøve den røde kjolen ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil se hvordan jeg ser utpå håret så må vi jo lunsje da...

Også skylder jeg deg jo litt penger fortsatt... :oops: Beklager det!!

Og så må rød kjole prøves. Og egentlig aller helst før jeg reiser på ferie på lørdag. Men det er så teit for bilen vår står helt i ro og syne det er morsomt om dagen. Den liker ikke kjøre lengre. Jaja, det får vi fikse på når vi kommer tilbake fra ferie!! Men åååhh så lyst jeg har til å prøve den ja!!! Kanskje høre med forlover om hun vil være med også... Og min søster?? hehe!! Skikkelig samling på butikken!!! :hoppe:

Det var litt morsomt, men i går kom det er en korkompis bort til meg og så; Magnhild, i dag er det bare 360 dager til du gifter deg!!! Lurer på om han har tenkt å telle alle dagene... :ler: Skjønn da!! :hjerte:

Men nå skal jeg drømme om hus og hjem g bryllup og brudekjoler før Erik sovner og jeg kan gjøre husarbeid... Eller rufse som det heter... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle om Erik om dagen. Han er abre så morsom!!

Han lgger på gulvet og vil gjerne opp. Han prøver først å rope på oss, se på oss og løfte armene... Hvis det ikke virker så roper han enda litt høyere og slår hånden i gulvet og sier; Nå kommer dere med en gang eller så blir jeg sint!!' Også slår han enda litt mer... Skikkelig kjefting!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skrevet et slags svar til deg i min dagbok...

Digger at du har adoptert rufse- ordet.. :wink:

ERIK!! :danse:

Ha en flott dag etter rufsingen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen hjertelig for omtanken i dagboken min.

Setter veldig stor pris på det. :klem:

Nå er det tirsdag og min tv-kveld...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en stor klem fordi du er den du er :klem2:

Tusen takk for hilsen, emil blir nok bra, men ligner nesten litt på avataren din for øyeblikket :roll:

:klem2: :kyss: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre metamor!

'savner den litt sa mannen her i går...

'Du var så søt i den...'

'Sikker på at den ikke ville være fin uten mage i?'

Så jeg må nå ut og kjøpe meg en liknende kjole som ikke er laget til å ha mage i... Kjekt å ha ja!!

Takk for hlsner alle sammen!

Dere er så GODE!!!!

Nå skal jeg legge meg og i morgen skal vi handle siste rest av ting til Korsikaturen. Også skal vi begynne å pakke slik at vi ikke trenger å ta hele greien på fredag kveld. Da vil jeg rydde huset ferdig sånn at det blir godt å komme hjem fra ferie!! Åh det er ikke lenge igjen!!!

Ellers så drømmer jeg om hus og bryllup!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg ganske fin i den kjolen selv jeg, så jeg kan godt forstå at mannen syns du var fin ;)

Æsj at dere drar da.. lenge til jeg ser deg igjen da :(

Hadde kanskje vært på tide med et nytt kg-treff også etterhvert.

Håper du har en FIN dag :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse masse på ferie, med sol og varme og god mat & drikke og strandliv og familie og kos og kos og kos!!!! :hjerter:

.....GOD TUR!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke pakke pakke pakke pakke!

Ser litt på hus

Pakke pakke pakke!

Ser litt på brudekjoler...

Pakke pakke...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunnelig misunnelig misunnelig :tunge1:

Tenke litt på Magnhild :klø:

Unne unne unne :Nikke:

Glad på Magnhilds vegne :grinele:

Unne enda mer :briller:

Hæppy reise! :vinke:

"hæv a nais flait"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi ferdig pakket og skal nå i seng. Mannen er så spent at han ikke får sove og vil ikke ligge i sengen, men vil sove på sofaen. Jaja, han om det... Men jeg gleder meg jeg gleder meg jeg gleder meg! Skal bli deilig med noen timer i Oslos gater i morgen også. Det er alltid deilig!!

Men i morgen på denne tiden så sitter vi på hotellet og drikker gode drinker med parasoll i varmen... :danse: Så ses vi om ti dager da!!! :rosaengel:

Ha en megafin pinse og uke og helg og alt og det!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Bizzy!! Jeg lover å kose meg masse masse masse masse masse!!! :kose: Og gi pusen en :klem: fra meg!!

Jeg lover vi skal kose oss og slappe mye av Lillen. Dette har vi fortjent!!! :Nikke:

Takk for fin hilsen Kipa. Du er nå så god da!! Jeg gleder meg enda mer!! Kos deg med familien din i ditt eget hus...

Jeg er sikker på at du er fin i kjolen meta. Vi må treffes når jeg kommer hjem igjen da. Det blir viktig vettu!! Du er god du og jeg kommer nok til å savne deg når jeg er borte... :kose:

Sove nå og tiiidlig opp for å komme seg på flyplassen!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...