magnhild Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 14. mai 2004 Tilføyer at kongelig bryllup, egne bryllupsplaner, Idolfinale og Grand Prix kan få deg i en ikke-tenke-bare-smile-modus! Trenger bare et innlegg fra Lillen jeg så smiler jeg!! Også litt godord fra Matahari, Bizzy og Kipa! Det er deilig å ha dere her sånn at jeg kan blåse utt innimellom! Men som Lillen sier, jeg trenger bare litt brudekjoler jeg, så er jeg blid igjen!!! Og nå er det snart IDOL igjen. Lurer på hvem som vinner. Jeg heier litt på begge, men tror at Kjartan vinner!! Mannen er vekkreist på hotel i natt. Spa og greier med gamlejobben! Er litt misunnelig, hadde vært deilig, men nå har bestevenninne vært her og vi har kost oss masse sammen og sammen med Erik... Han er en godklump og en snurregutt som bestis sier. Han ruller og snurrer og virrer og skal opp og stå og sitte ned, og leke og kose og sutte på fingeren og le og undersøke mammas briller og ja det aller meste. Han er verdens beste lille gutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. mai 2004 #342 Del Skrevet 14. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. mai 2004 #343 Del Skrevet 14. mai 2004 Høres ut som Erik har blitt alles lille go`gutt! Ha en riktig fin helg og en fin 17.mai-feiring. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. mai 2004 #344 Del Skrevet 15. mai 2004 GOD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. mai 2004 #345 Del Skrevet 16. mai 2004 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai hipphipphipphipphipphi hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hipphipphipphipphipphi 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai Håper du får en riktig fin 17 Mai feiring! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. mai 2004 #346 Del Skrevet 16. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 18. mai 2004 #347 Del Skrevet 18. mai 2004 Heisan Magnhild! Såg deg og Erik i hovedprosesjonen med Sirenene i går! Vinka til deg, men du såg meg ikkje. Grattis med ny jobb, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. mai 2004 #348 Del Skrevet 20. mai 2004 Der reddet jeg det fra å havne på side to Går jo ikke det vel :fy: Håper du får en FIN helg!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #349 Del Skrevet 20. mai 2004 Ooooondt i hoooodeeet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 20. mai 2004 #350 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei, Magnhild Hvis du hadde lyst til å se bilder av kjolen min: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. mai 2004 #351 Del Skrevet 20. mai 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. mai 2004 #352 Del Skrevet 20. mai 2004 Ville bare innom med en liten klem og si: Hooney... I`m back.. Oppdaterer meg sakte men sikkert... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 20. mai 2004 #353 Del Skrevet 20. mai 2004 Ser du har masse å tenke på, håper du får en god helg! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #354 Del Skrevet 21. mai 2004 1 år igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. mai 2004 #355 Del Skrevet 21. mai 2004 - og 1 år går jo så fort... er det 1 år til bryllup, Magnhild?? da er det bare å sette i gang da, med alle de morsomme tingene man kan planlegge og ordne, for da blir ventetiden så fiin! Jeg håper du får en fin helg, med masse kos og gleder! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #356 Del Skrevet 21. mai 2004 Jepp, det er 1 år igjen til bryllup!! Det er litt sprøt å tenke på. Datoen ble satt og da var 998 dager til vi skulle gifte oss. Det er lenge det. Nå er det 'bare' 364 dager igjen og de går helt garantert utrolig fort. Har gjort litt allerede, men det er mye å finne ut av og gjøre klart fremover. Vi har bestemt oss for hvordan bordkortene skal være. Og borddekorasjonene... Tenker på invitasjoene ganske ofte, men de er litt vanskeligere. Har så mange tanker!! (Skulle gjerne hatt litt nyere programvare på pcen) Også er det den kjolen da. Jeg klarer liksom ikke bestemme meg. Håper på å komme billig fra det med å kjøpe brukt, men det kan jo være vanskelig det også... Også har jeg litt tanker på hvordan jeg har lyst til at kaken skal se ut... Jaja, jeg har mye ferdig allerede, men det er mye som skal gjøres også. GLEDER MEG!!! Ellers så har jeg det faktisk ganske bra!! Min far er frisk og rask og legger på seg og trives om dagen, min søster er oppegående, og ser ut til å ha det bra hun også. Min tante er fortsatt borte og kommer nok ikke tilbake til oss, men det er 'greit' siden hun er gammel... Og på onsdag var jeg på kjempegrillfest sammen med en god del venner og kjente og det var helt topp!! Var på byn etterpå. Tok en DRØSS med bilder og det var kjempemoro!!! Virkelig en topp dag. Jeg fikk også ja fra min forlover og det blir stort!! Jippi jippi jippi!!! Men nå får jeg være litt med Eriken min. Han har feber og er litt forkjølet. Tenker egentlig at det er tenner, men det har jeg trodd lenge nå... M;en feberen var lavere i dag enn i går, så vi får håpe det er ferdig nå... Stakkers lille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. mai 2004 #357 Del Skrevet 21. mai 2004 barn får ikke feber av å få tenner, men de får lettere tannutbrudd når de har feber...sa lukas' fastlege til meg... God bedring til Erik!!! Godt å høre at ting ser lysere ut, Magnhild! Nå kan du glede deg over alt det fine som skal skje framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #358 Del Skrevet 21. mai 2004 Men kanskje han får tenner nå som feberen er høy? Jeg vet ikke sånt noe jeg, men har bare hørt at feber og tenner på en måte KAN høre sammen. Men han slever MASSE! Ikke sikle lengre nå... Så jeg håper på at de kan bryte frem nå. De har ligget der og er kjempeharde lenge nå... Gleder meg sånn for de to første tennene er bare utrolig megaskjønne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #359 Del Skrevet 22. mai 2004 Endelig kort på håret igjen!! Det var absolutt på tide. Det sa også frisøren til meg og jobbet derfor en halv time over sånn at jeg fikk klippet det i dag... Hun var grei da... Ellers så ser det ut til å være over for tante. Hun har nå vært borte i en uke, og vil aldri våkne igjen. Så nå blir det bare å vente... Trist, men det er vel sånn livet er... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 22. mai 2004 #360 Del Skrevet 22. mai 2004 Så trist med tanten din, Magnhild! Jeg tenker på deg og lilletanngutten din! Ett år igjen til bryllup er jo superspennende! Det er en fantastisk ting å planlegge og glede seg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå