Ionaa Skrevet 7. mai 2004 #321 Del Skrevet 7. mai 2004 Så flink Erik er da. Og så stor han har blitt Stor klem fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. mai 2004 #322 Del Skrevet 7. mai 2004 Imponert over Erik Ønsker deg og dine en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. mai 2004 #323 Del Skrevet 7. mai 2004 :o Glemte no.... GRATULERER MED JOBB!!!! Syns det er så tøft at du klarte å presse de til å gi deg høyere lønn, det er det nok flere enn meg som kunne trengt å lære av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. mai 2004 #324 Del Skrevet 7. mai 2004 Gratulerer med ny jobb! Jeg har drevet å sendt ut en del søknader i det siste, på sommerjobb og i ddag har jeg fått telefon om tre intervjuer! Morsomt. Håper jeg får en av de! Du får ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #325 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) IIIIIIIIIIIIIIIIIDOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!! Heia Margareth!!!!! Heia Margareth!!!!! Heia Margareth!!!!! Heia Margareth!!!!! Heia Margareth!!!!! Heia Margareth!!!!! Heia Margareth!!!!! Heia Margareth!!!!! Heia Margareth!!!!! Heia Margareth!!!!! Endret 19. mars 2006 av magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. mai 2004 #326 Del Skrevet 7. mai 2004 Det var så veldig koselig å treffe deg og vesle nydelige smilegutten igjen Ønsker dere en god helg og en fin dåp på søndag STOR klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. mai 2004 #327 Del Skrevet 7. mai 2004 Gratulerer med jobb og lykke til med dåp! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #328 Del Skrevet 9. mai 2004 Forkjølet Snufsen Og konsert i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. mai 2004 #329 Del Skrevet 9. mai 2004 Kjempestor god bedring klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2004 #330 Del Skrevet 9. mai 2004 Gratulerer med ny jobb! Så deilig å få jobbe litt da! *Død over pensumbøker, død over pensumbøker* Jeg føler veldig med deg om dagen, jeg skjønner at du synes det er tungt å være deg. Her kommer en liten trøsteblomst til deg: http://www.stewo.no/N-O/Omphalodes%20verna...a%206%20res.jpg (Omphalodes Verna, sånn siden du spurte.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. mai 2004 #331 Del Skrevet 10. mai 2004 :dagensrose: Kjempeflinke var dere Mannen syns også det var kjekt å høre på! Så nå lurer jeg mest på hvordan du låter sånn helt alene Stakkars vesleknerten. Merket hele gutten skvatt til hver gang alle klappet.. Håper han sover godt i natt allikevel da! Lykke til med barnepass og alt annet i morgen Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #332 Del Skrevet 11. mai 2004 meta: Det var kjempemorsomt at dere kom og så på!!! Det ble litt hektisk etter konserten siden Erik aller helst skulle vært i seng noen timer før... Vi må treffes igjen. Og jeg lyder nok ikke så bra sånn alene nei. Egner meg best til komp jeg... Ellers s har Erik sovet godt i natt, moren har slitt med tett nese og mannen har sovet godt og dratt på job. Jeg sovnet i stuen jeg, så jeg kom meg ikke i seng før kl 1.00 i dag. Var litt forvirret da jeg våknet midt i Friends, i en helt annen episode enn den jeg egentlig så på... Jaja... Konserten i går ble kjempemorsom spør du meg. Slev om jeg føler den er over nesten før vi har begynt. SÅ mye øving også er den over... Elsker å ha konsert jeg. Skulle hatt det mye oftere!! Fikk jo tatt ridderne på sengen også. Det var jo det morsomste!! Også synger vi deres sang mye bedre enn dem selv... Moromoro!! Jaja, i dag skal jeg ha Maren her igjen! Det blir koselig. Hun kommer midt i sovingen til Erik så jeg tenker det skal ga helt fint... Hun er jo så fiiiin!!! Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. mai 2004 #333 Del Skrevet 11. mai 2004 Tenker på Magnhild! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. mai 2004 #334 Del Skrevet 12. mai 2004 Fryktelig lei for at jeg ikke kan være med deg og Ionaa på trilletur i dag :cry: Tenker på deg :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. mai 2004 #335 Del Skrevet 12. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #336 Del Skrevet 14. mai 2004 :cry: Jeg skjønner ikke hva som skjer med oss jeg. Nå er tante hentet med sykebil. Hun var bevisstløs, men fortsatt i live. De trodde det kanskje var slag. Jeg blir helt sprø. Hva har vi gjort for noe gale nå. GReit at pappa er bedre og min søster operasjon var vellykket, men herregud, kan det ikke være slutt snart?? Jeg har ikke mer sorg igjen. Ei heller overskudd å ta av. Kroppen er helt utslitt og jeg kommer meg ikke ovenpå igjen!! :cry: Synes livet er fryktelig urettferdig!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. mai 2004 #337 Del Skrevet 14. mai 2004 Har ikke ord Magnhild Sender en god klem din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. mai 2004 #338 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er urettferdig at noen får alt.... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. mai 2004 #339 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg hadde ikke lest dagboken din da jeg sa hei på msn... :cry: Håper som sagt at dere prater sammen i familien...og du med mannen din. Du trenger det... Hva med å gjøre noe helt annet enn tenke i helgen? Kino? Solarium? Greit å koble ut litt... :trøste: Tilføyer at kongelig bryllup, egne bryllupsplaner, Idolfinale og Grand Prix kan få deg i en ikke-tenke-bare-smile-modus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #340 Del Skrevet 14. mai 2004 Plutselig en dag tar du deg i å tenke at livet faktisk er i ferd med å bli trygt og godt igjen. Det føles nok ikke slik akkurat nå, men den tid kommer. Du har mye å jobbe deg gjennom nå, og jeg føler veldig med deg. Klamre deg godt fast til dine to gutter, du kommer deg ovenpå igjen til slutt. Men det er jævlig mens det står på, det vet jeg. Lykke til med dagene fremover Magnhild. Jeg tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå