Gå til innhold

Svigermor


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dra med deg gubben til samlivsterapaut (kan ordnes gjennom familievernkontor og fastlege osv), ta det opp som et problem og se ham måtte konfrontere problemet forann både deg og en annen. Han virker å være svært feig i forhold til sin mor. Virker som en skikkelig mammadalt for å si det på godt norsk.

Anonym poster: 76efa4987796c67d0476e1d2b16a26c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Shoot ALL the svigermødre!!

Neste gang hun sier noe som du vil reagere på, så starter du bare å le rått og "ondt", slår deg på låret og spør "prøver du deg nå igjen??" Og ler videre. Så sier du " kjære, søte svigermor, har du ikke forstått at jeg er her for å bli? Du kommer aldri til å splitte oss, men det er rasende festlig å se deg prøve. dette blir no en fin historie i begravelsen din". Så ler du litt mer. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barn nei. Vi har prøvd å snakke om det men det virker som at han bare stoler på sin mor- hun er jo sååå snill med meg foran ham at han mener at det aldri kan være sant det jeg forteller om henne. Kanskje det kunne hjelpe å ta opp på bånd for å vise ham at det faktisk er sant. Men det kan også være at mannen min har skjønt hva hun gjør, men han tør rett og slett ikke å si noe imot henne. Sviger kan faktisk ringe meg og legge på, og så sier hun til han at kona di la på tlf da jeg ringte. Hun finner på så mye at det virker som at jeg må forsvare meg hver eneste dag. Men du tipset meg bra i innlegget over, skal prøve å lage en slik avtale.

Vis ham telefonen din hvor det står at HUN la på.. ;)

Og JA, kjøp deg en bra opptager, en sånn liten en, om du ikke har bra opptager på mobil. Ta opp det hun sier ;) Så har du bevis...OG fortell hvordan det går. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=564288

Diktafoner får du sikkrt kjøpt brukt også - sjekk finn.no

Når du viser ham gang på gang at moren hans lyver, så må han jo begynne å se uglene i mosen - om ikke så er han steike dum.

Anonym poster: 28a2cbfb8040ddb20e04c80b676c907c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barn nei. Vi har prøvd å snakke om det men det virker som at han bare stoler på sin mor- hun er jo sååå snill med meg foran ham at han mener at det aldri kan være sant det jeg forteller om henne. Kanskje det kunne hjelpe å ta opp på bånd for å vise ham at det faktisk er sant. Men det kan også være at mannen min har skjønt hva hun gjør, men han tør rett og slett ikke å si noe imot henne. Sviger kan faktisk ringe meg og legge på, og så sier hun til han at kona di la på tlf da jeg ringte. Hun finner på så mye at det virker som at jeg må forsvare meg hver eneste dag. Men du tipset meg bra i innlegget over, skal prøve å lage en slik avtale.

Jeg ville kastet ut mannen guttebabyen så fort som faen og løpt så langt jeg kunne unna både han og familien hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hmm.... takk for alle svar. Setter pris på alle svarene og alle tipsene :jepp: Det virker som at sviger har sagt så mye om meg som jeg ikke vet om- det er først når vi krangler om noe at han plutselig nevner en episode (som hun har fortalt) som i min verden aldri eksisterte. Og hun er jo så flink til å si at han ikke skal snakke med kona om det. For da får jeg jo heller ikke forsvart meg heller :nei: Husker at det var en eneste gang han tok opp med moren noe hun hadde sagt. Det endte med at hun begynte å skrike og gråte og han endte opp i akkutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les boka Ut av psykopatens grep. Du vil kjenne igjen mange av strategiene hennes der (uten at det trenger å bety at hun er en gjennomført psykopat såklart, men det kan være sunt for ditt eget selvbilde å lese at det bare er strategier og skitne knep og om hvordan du kan møte dem).

Anonym poster: 2265e464ad2b52c24e732886d6628487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...