CherryBerry Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg og samboer skal til Paris i slutten av september, kjøre bil faktisk. Lurer derfor på om noen har: tips ang kjøring, overnatting,ting som må oppleves +++ Vi gleder oss, og håper på en romantisk ferie i sammen Håper noen tar seg tid til å svare
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=666105 Anonym poster: b0c70ab713c2c2bef3b9a2c83f7fbf89
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Jeg og samboer skal til Paris i slutten av september, kjøre bil faktisk. Lurer derfor på om noen har: tips ang kjøring, overnatting,ting som må oppleves +++ Vi gleder oss, og håper på en romantisk ferie i sammen Håper noen tar seg tid til å svare Skal dere kjøre hele veien, eller mener du kjøre rundt i Paris? Hvis dere skal kjøre nedover ville jeg i hvert fall anbefalt stopp i Amsterdam og Brügge. Koselige kanalbyer i litt ulik størrelse Anonym poster: 95152b2027c397b685a6cb11e20ed4b2
CherryBerry Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2012 Skal dere kjøre hele veien, eller mener du kjøre rundt i Paris? Hvis dere skal kjøre nedover ville jeg i hvert fall anbefalt stopp i Amsterdam og Brügge. Koselige kanalbyer i litt ulik størrelse Anonym poster: 95152b2027c397b685a6cb11e20ed4b2 Vi skal kjøre TIL Paris ja kjempe fint du kommer med tips, må få med seg mest mulig
prescella Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Jeg og samboer skal til Paris i slutten av september, kjøre bil faktisk. Lurer derfor på om noen har: tips ang kjøring, overnatting,ting som må oppleves +++ Vi gleder oss, og håper på en romantisk ferie i sammen Håper noen tar seg tid til å svare Veldig enkelt å kjøre her i Frankrike,men ha for all del med dere GPS :-)skal opp til Paris torsdag,så håper det kommer flere Paris tips her :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå