Gå til innhold

Småforelska i en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei TS jeg blei for ikke så lenge siden utsatt for at min kone fikk stor innteresse for andre menn,nettdating camsex trolig inntim med andre også. Hun gikk løpet helt ut .Vi var også et vinner team sammen.Glade barn,fint hus,lite gjeld,å alle muligheter ha det godt sett med mine øyne. Ikke nok med det jeg elsket henne over alt!!!jeg elsket å daglig være der for våre barn,elsket å gi de godnatt klem hver kveld.elsket når alle var sammen.TS JA du skader din mann,er han lik meg

vil han ha det helt jævlig!!!Ja du skader dine barn!!! høres ut som du og din mann har det ok,Da vil jeg også tro barna har det topp.Mye bedre en med en knekkt pappa og en fjollete nyforelsket mamma som desperat prøver å fremstå som ung tiltross for sine nesten 40 år.

La fornuften seire for jeg unner ingen andre det helvette jeg har.

Anonym poster: f106e8c74c0c84d3c1e7d0c7e1f31fae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener at man først må finne ut av det forholdet man er i før man kan vurdere andre alternativer. Så det var godt å lese at du kuttet kontakten med "han andre".

Men det virker kanskje som det er på tide å investere litt kjærestetid med mannen din? Bare sørg for å forsone deg med valget først. Men en helaften eller en helgetur hadde kanskje vært på sin plass?

Anonym poster: af9266683619a466a8a624db54ab7e84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk TS for at du snur i tide!!!dine barn og din mann slipper utrolig mye sorg!!!og fordi de som er glad i deg har grunn til å være det!!!.Faen at min kone ikke kunne ta til fornuft sann som deg.

Anonym poster: f106e8c74c0c84d3c1e7d0c7e1f31fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har vært i samme situasjon, og har nok et litt annet syn enn de andre som har skrevet her :)

Jeg tok sjansen, og forlot han jeg var samboer med for en jeg var veldig forelsket i. Og har aldri angret. Barna (2 stk) ble boende mest hos pappaen sin pga skole og nettverk, og jeg ser de ikke så ofte som før, men den tiden vi har sammen er kvalitetstid :) I gjengjeld har jeg fått en helt fantastisk kjæreste, følelsene mellom oss er bare blitt sterkere og sterkere. Det er snart to år siden dette skjedde nå, og jeg er gravid og veldig lykkelig :)

Vi har bare ett liv. Og jeg for min del valgte å følge hjertet mitt. Tror det er stadig flere som gjør det samme nå for tiden. Synes du skal ta sjansen om det er det hjertet ditt forteller deg. Lykke til :klemmer:

Anonym poster: 65ca585362d1aa1bdf6c2bb42c743044

Følgje hjerte ditt? Du reiste fra barna dine!!! Folk altså! Noen burde virkelig aldri fått barn!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Takk igjen for svar.

Det var en snodig kveld i går, etter jeg avviste han som er så forelska i meg at han ikke veit hvor han skal gjøre av seg. Han reagerte med stumhet, fant ikke ord. Og de kan jeg forstå da jeg tidligere på dagen sa jeg hadde mange tanker i hodet mitt omkring situasjonen min; hjemme og ifht til kysset tidligere.

Han respekterte det (til en viss grad). Han er jo fri og frank og kan få "hvem han vil" (selv om han påstår noe annet). Emn er det ikke rart at man alltid vil ha det man ikk fr. Vier en gjeng med små drittunger hele bunten! ;)

Jeg må nok bearbeide meg selv. For å ha hatt kontakt med han har vært intet mindre enn....spennende og litt deilig. Jeg har blomstret igjen (men det har jeg egentlig gjort siden sist fødsel).

Min mann og jeg har faktisk ikek hatt så mye kjærestetid. Det har gått i unger, lekser, bleiebytting og tidlige morgener de siste årene. Så tiden er kanskje inne for mere barnevakt på kveldstid...

Igjen , jeg er sååå glad for tilbakemeldingene jeg har fått av dere. Jeg har fått, som skrevet tidligere, et slag i trynet, og jeg har trengt det. I WILL stand by my man. Ikke minst ungene og familie rundt meg. Men jeg trengte å høre det. Selv hvor fristende det er å skulle ha kontakt med Mr X så er det bare destruerende. Og jeg veeet det. Bare så sommerfuglish å ha opplevd det.

Livet er fullt av fristelser... På godt og vondt.

TS

Anonym poster: dbd71917e8e0f3a15bd5b6028d5ce376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...