Gå til innhold

Møteplassen vs. Sukker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med Møteplassen med vs uten bilde? Jeg fikk 20 meldinger på en dag da jeg registrerte meg uten bilde og med en kort tekst (om enn gjennomtenkt så nokså intetsigende). Tror ikke jeg kommer til å laste opp bilde, da jeg har nok med Sukker foreløpig. Men får man like mye respons med bilde? Mer? Mindre? Da skjønner jeg i tilfelle hvorfor menn klager over at damer blir nedrent av meldinger og ikke "oppdager" de bra mennene. Men kan det virkelig være slik?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

20 meldinger... Og vi gutta er fornøyde om det er en per dag! Eller 2-3 i uka!

Tilbake til tråden: jeg har merka at på sukker gidder ikke folk legge like mye jobb i profilteksten, og mange har ingenting der heller... Jeg leste til og med, under fritid: "jeg sysler med ting og tang som de fleste..." WTF?!...

Anonym poster: 28740c404f3f8bd6c6b4668c3a09785f

Skrevet

Utseendet ditt skremmer meg i hvert fall ikke :) Skal på date i løpet av uka, og har vel en annen interessent, men skal si fra hvis jeg blir forkastet av disse ;)

Anonym poster: 81fb82a3d2dc93d394884caae7adb62d

Hehe, lykke til uansett ;) Håper forresten du bor nærme Re kommune i Vestfold.

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Noen her som har erfaring med Møteplassen med vs uten bilde? Jeg fikk 20 meldinger på en dag da jeg registrerte meg uten bilde og med en kort tekst (om enn gjennomtenkt så nokså intetsigende). Tror ikke jeg kommer til å laste opp bilde, da jeg har nok med Sukker foreløpig. Men får man like mye respons med bilde? Mer? Mindre? Da skjønner jeg i tilfelle hvorfor menn klager over at damer blir nedrent av meldinger og ikke "oppdager" de bra mennene. Men kan det virkelig være slik?

Ja, jeg fikk 4-5 henvendelser på den måneden jeg var der selv om jeg ikke hadde bilde, noe jeg har forstått er ganske bra til mann å være. Men så haddde jeg også tidenes beste profiltekst.

Endret av Maruwan
Skrevet (endret)

Jeg har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hvilken av disse to jeg skal satse på. Fikk en del meldinger de 3 første dagene på møteplassen, men ikke nå lenger. 2 av disse syntes jeg var interessante, og hun ene var "super vip" eller hva det heter, slik at jeg fikk kontakta henne. Skal møte henne på søndag :o

Sukker virker som har mye mer utvalg og "glamorøse" bilder. Møteplassen liker jeg godt fordi man kan lese starten av profilteksten i presentatsjonen: jeg synes det blir veldig overfladisk å klikke på profiler på sukker uten å kunne lese noe av det personen har skrevet. Synes matchingsystemet til sukker ikke er helt bra heller. (Dessuten kunne jeg ikke tenkt meg date ei dame som er for lik meg).

Noen som vet hvor mange flere brukere det er på sukker enn møteplassen, forresten?

Edit: Hvor bra er chatten på sukker?

Endret av athon
AnonymBruker
Skrevet

Liker møteplassen best, det skjer mer der: flere som er innom profilen, flere som sender brev, og faktisk noen som vil på date også innimellom :)

Sukker: ingen dater, liiite brev og få innom.

Jeg er jente :)

Anonym poster: 6a62c3c5ec54b5bcaebae9583b7f220b

Skrevet

Jeg lurer på hvor mye man øker sjansen ved å bli PlussVip?

Skrevet

Jeg vet ikke så mye om Møteplassen, men du jente som ikke får meldinger på Sukker - hvordan er innstillingene dine? Står du av og til som synlig pålogget? Jeg merker stor forskjell, har nesten ingen nye besøkende hvis jeg ikke er logga på noen dager. Samtidig tror jeg ikke det er noen fordel å være på 24/7, men noen timer nå og da. Får ikke så mange meldinger jeg heller, i hvert fall ikke som gratisbruker, men hvis jeg hadde villet kunne jeg antagelig datet noen nesten hver uke (selvsagt hadde ikke alle disse vært potensielt interessante)...

Chatten på sukker funker ikke noe særlig, i hvert fall har jeg kanskje fått beskjed én gang av de hm, 5-10 gangene noen har prøvd å kontakte meg. Noen ganger får jeg en melding etterpå, andre ganger oppdager jeg lenge etterpå hvem som har tatt kontakt fordi det står i grønn skrift... Har sett mange klage over chat-funksjonen i forumet.

AnonymBruker
Skrevet

Nettdating er ganske likt det virkelige livet da. Møter mye rart men en gang i blant kan man møte noen som har noe mellom ørene og som er ute etter noe seriøst.

Har en venninne som ville teste ut Møteplassen etter jeg hadde fortalt at jeg var aktiv der. Hun la ut et veldig flatterende og stylet bilde av seg selv og skrev nesten ingen ting i profilen sin. Ingenting som menn kunne relatere seg til iallefall. Men hun fikk haugevis av meldinger og komplimenter, kun pga bildet. Og alle syntes hun virket utrolig interessant :skratte: . Flere av de jeg hadde chattet med der inne hadde også sendt slike mld til henne. Så det er klart at utseende betyr mest for de aller fleste, det samme som ute på byen.

Uansett hvor interessant profil man har og hvor empatisk og ordentlig man virker, ser man kjedelig ut, får man lite treff.

Anonym poster: ab2e1ebfd4083e263433527b57565a5b

Skrevet

Jeg har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hvilken av disse to jeg skal satse på. Fikk en del meldinger de 3 første dagene på møteplassen, men ikke nå lenger. 2 av disse syntes jeg var interessante, og hun ene var "super vip" eller hva det heter, slik at jeg fikk kontakta henne. Skal møte henne på søndag :o

Sukker virker som har mye mer utvalg og "glamorøse" bilder. Møteplassen liker jeg godt fordi man kan lese starten av profilteksten i presentatsjonen: jeg synes det blir veldig overfladisk å klikke på profiler på sukker uten å kunne lese noe av det personen har skrevet. Synes matchingsystemet til sukker ikke er helt bra heller. (Dessuten kunne jeg ikke tenkt meg date ei dame som er for lik meg).

Noen som vet hvor mange flere brukere det er på sukker enn møteplassen, forresten?

Edit: Hvor bra er chatten på sukker?

På sukker er det utrolig mange vakre kvinner, og det er ikke bare på bilde;)

Chatten har jeg brukt kun når damer har kontaktet meg via den.

Men har du ikke tenktmå være betalende medlem? Det må du nok, for å lykkes.

På sukker er det også mer jevnt fordelt ant kvinner og menn.

Ei eksdame hadde over 400 uleste mld. På møteplassen etter en uke på ferie.., trodde knapt mine egne øyne når hun viste meg det.

Skrevet

På sukker er det utrolig mange vakre kvinner, og det er ikke bare på bilde;)

Chatten har jeg brukt kun når damer har kontaktet meg via den.

Men har du ikke tenktmå være betalende medlem? Det må du nok, for å lykkes.

På sukker er det også mer jevnt fordelt ant kvinner og menn.

Ei eksdame hadde over 400 uleste mld. På møteplassen etter en uke på ferie.., trodde knapt mine egne øyne når hun viste meg det.

Så du sier at det er flere menn på møteplassen enn det er damer? Jeg kommer nok til å betale en måned et av stedene, men en måned på møteplassen blir skrekkelig dyrt... Men det var interesse rundt profilen min de 3 første dagene da. Noe det ikke har vært på sukker om jeg skal tro besøkende som er innom.

Skrevet

Jeg vet ikke så mye om Møteplassen, men du jente som ikke får meldinger på Sukker - hvordan er innstillingene dine? Står du av og til som synlig pålogget? Jeg merker stor forskjell, har nesten ingen nye besøkende hvis jeg ikke er logga på noen dager. Samtidig tror jeg ikke det er noen fordel å være på 24/7, men noen timer nå og da. Får ikke så mange meldinger jeg heller, i hvert fall ikke som gratisbruker, men hvis jeg hadde villet kunne jeg antagelig datet noen nesten hver uke (selvsagt hadde ikke alle disse vært potensielt interessante)...

Chatten på sukker funker ikke noe særlig, i hvert fall har jeg kanskje fått beskjed én gang av de hm, 5-10 gangene noen har prøvd å kontakte meg. Noen ganger får jeg en melding etterpå, andre ganger oppdager jeg lenge etterpå hvem som har tatt kontakt fordi det står i grønn skrift... Har sett mange klage over chat-funksjonen i forumet.

Helt enig med alt du skriver. Og til alle som klager over manglende svar, det er kvaliteten og ikke kvantiteten som betyr noe.

Jeg har valgt å ikke være supermedlem fordi jeg får veldig bra med henvendelser. Det er ikke alle menn jeg kan kontakte, men det går fint for det. Selv sender jeg hjerte eller meldinger til menn som virker interessante, men får også veldig mange.

Prøvde meg på møteplassen for 2 år siden og det var bortkastet... Helt enormt med meldinger, men fra mange helt uaktuelle. Liker sukker best, men kan ikke si at det fungerer ettersom jeg fortsatt er singel ;-)

• 8 år senere...
Skrevet (endret)

Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Endret av tora3511
Skrevet
tora3511 skrev (2 timer siden):

Datingnettsider handler mer om hvor du er og hvordan du bruker det. Vær ærlig, ikke lat som du er noe du ikke er og ikke bruk masse tid på tekst.

Altså ærlig talt, tora3511! Du henter fram masse gamle tråder om sammenlikning av nettdatingapper? Hvorfor laget du ikke heller en helt ny tråd om dette enn å hente så gamle diskusjoner? Ting er absolutt annerledes nå i 2021 enn i 2012!!

Anonymkode: 134de...4db

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså ærlig talt, tora3511! Du henter fram masse gamle tråder om sammenlikning av nettdatingapper? Hvorfor laget du ikke heller en helt ny tråd om dette enn å hente så gamle diskusjoner? Ting er absolutt annerledes nå i 2021 enn i 2012!!

Anonymkode: 134de...4db

Eeeeh... Min erfaring er at det dessverre er same shit i 2021 som i 2012. Dessverre...

Anonymkode: db585...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...