Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #1 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har en kjærest som er en flott fyr på alle mulige måter. JEg bare reagerer på en ting.......Når vi har sex, fantaserer han om at jeg har sex med andre menn. Han sier han tenner på at jeg har hatt flere sexpartnere. Han sier han tenner på at jeg skal snakke dirty om andre menn og hvor stor pikk de hadde. begynner å lurer på om han har et mindreverdighetskompleks eller noe. JEg syns det er ubehagelig. Har prøvd å si til han at jeg helst ikke vil snakke om det som har vært, at jeg heslt bare vil ha han, og at jeg kun liker å ha sex med han....MEn han kommer stadig tilbake til disse fantasiene. Vet ikke hva mer jeg skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #2 Del Skrevet 10. februar 2004 Denne problemstillinga kan du angripe fra to kanter. Enten vemmes du og sier "Dette vil jeg ikke hverken høre om eller gjøre", eller så tenker du "Fantasier er fantasier, dette kan vi få noe godt ut av". Det er nemlig ikke slik at vi mennesker ønsker å gjøre atlt vi fantaserer om. Noe av det, ja, men slett ikke alt. Det er ikke så sikkert at han virkelig ønsker at du skal ha sex med andre. Hva om han bare tenner voldsomt på tanken? Snakk med kjæresten din. Del fantasier med ham. Lytt til hans fantasier, og smak på tanken uten at du tenker eller føler at han krever et de skal gjennomføres. Del dine egne fantasier med ham. La ham lytte og smake på dine ideer. Noen av dem vil han tenne på, andre vil han kanskje mislike. Bruk fantasiene som hjelpemiddel til å tenne på hverandre, men tro for all del ikke at det er fantasiene alene dere tenner på. Nyt hverandre, og utforsk lystene deres gjennom ord, smak, tanke, synssans, ulike former for berøring osv. Jeg har mange sære fantasier, men tenner ikke mindre på kjæresten min for det. Tvert imot, jeg setter stror pris på at han har evne til å tenne og fantasere sammen med meg. En del fantasier har blitt virkelighet i en eller annen form, men langt fra alle. Mange av dem er ikke mer enn fantasier, er ikke ment å være mer, og skal forbli fantasier. -Uten at det hindrer oss i å ta dem fram og smake litt nå og da. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 10. februar 2004 #3 Del Skrevet 10. februar 2004 Flott svar, Revetispa. Du er klok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #4 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har virkelig gjort det du beskriver ovenfor! Jeg har virkelig prøvd å smake og kjenne på hasn fantasier. Jeg er faktisk tilbøyelig til tenne på det han fantaserer om. Men jeg har seriøst problemer med å forstå at han heller vil bruke dildo på meg enn seg selv. Han tenner virkelig på andre kuker! Jeg er ikke prippen, ei heller vanskelig å be....for all del, lek med dildo er godt,det. Det jeg ikke skjønner, er at han virkelig vil høre om mine forrige elskere og hvor stort utsyr de hadde. Jeg bryr da meg ikke om størrelse eller form! Jeg har forklart han dette. At jeg ikke har problemer med å fantasere sammen med han, men at jeg ikke liker å trekke frem mine eks kjærester sine kuker inn i vårt forhold Er dette rart av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #5 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg er en mann som har det litt slik som din mann. Ta det helt rolig. Han holder ikke på å bli gal :-) Det er nok helst i fantasien at han ønsker dette. Jeg personlig trodde aldri jeg skulle bli tent av noe slikt, men det er altså mulig. Jeg blir også sjalu, men når det gjelder det seksuelle har det blitt annerledes. PS: Dette har ingenting med dårlig selvfølelse. Jeg ville heller si det motsatte. Han føler seg så sterk at det ikke berører hans selvbilde. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #6 Del Skrevet 10. februar 2004 Istedenfor å trekke inn tidligere store/små k... går det an å tenke på aktuelle nye partnere... Dine gamle partnere har han jo ikke noe med. Jeg har stor glede av å se på film/bilder sammen med min kjære å diskutere om hvilke hun kunne tenke seg. hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 10. februar 2004 #7 Del Skrevet 10. februar 2004 Denne problemstillinga kan du angripe fra to kanter. Enten vemmes du og sier "Dette vil jeg ikke hverken høre om eller gjøre", eller så tenker du "Fantasier er fantasier, dette kan vi få noe godt ut av". Det er nemlig ikke slik at vi mennesker ønsker å gjøre atlt vi fantaserer om. Noe av det, ja, men slett ikke alt. Det er ikke så sikkert at han virkelig ønsker at du skal ha sex med andre. Hva om han bare tenner voldsomt på tanken? Snakk med kjæresten din. Del fantasier med ham. Lytt til hans fantasier, og smak på tanken uten at du tenker eller føler at han krever et de skal gjennomføres. Del dine egne fantasier med ham. La ham lytte og smake på dine ideer. Noen av dem vil han tenne på, andre vil han kanskje mislike. Bruk fantasiene som hjelpemiddel til å tenne på hverandre, men tro for all del ikke at det er fantasiene alene dere tenner på. Nyt hverandre, og utforsk lystene deres gjennom ord, smak, tanke, synssans, ulike former for berøring osv. Jeg har mange sære fantasier, men tenner ikke mindre på kjæresten min for det. Tvert imot, jeg setter stror pris på at han har evne til å tenne og fantasere sammen med meg. En del fantasier har blitt virkelighet i en eller annen form, men langt fra alle. Mange av dem er ikke mer enn fantasier, er ikke ment å være mer, og skal forbli fantasier. -Uten at det hindrer oss i å ta dem fram og smake litt nå og da. :DBedre kan det vel ikke sies!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #8 Del Skrevet 11. februar 2004 Takk for svar! Satte ekstra pris på å få svar fra en annen mann. Jeg begynte helt alvorlig å tvile både på meg selv og på han.......... Lover at jeg ikke skal stresse med denne saken. TAKK KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #9 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg hadde blitt såret hvis kjæresten min ville "dele" meg med noen. For meg hadde det føltes som om jeg ikke betydde nok for han. At det verdifulle vi hadde sammen ikke hadde så stor verdi, og derfor kunne deles. Sorry, men jeg mener at hvis man elsker høyt nok, vil man ikke dele sin elskede med noen. Bare tanken ville få det til å knyte seg i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 11. februar 2004 #10 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg hadde blitt såret hvis kjæresten min ville "dele" meg med noen. For meg hadde det føltes som om jeg ikke betydde nok for han. At det verdifulle vi hadde sammen ikke hadde så stor verdi, og derfor kunne deles. Sorry, men jeg mener at hvis man elsker høyt nok, vil man ikke dele sin elskede med noen. Bare tanken ville få det til å knyte seg i magen... Men der tar du feil. Det dreier seg om tenning, ikke følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #11 Del Skrevet 11. februar 2004 Da er jeg glad jeg har oppdaget hvor uendelig mye mer jeg får ut av sexen MED følelser. Tenner på sekundet flere ganger om dagen på min elskede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. februar 2004 #12 Del Skrevet 11. februar 2004 Da er jeg glad jeg har oppdaget hvor uendelig mye mer jeg får ut av sexen MED følelser. Tenner på sekundet flere ganger om dagen på min elskede... Det er fantasier og lek det er snakk om her... Mannen hennes tenner på henne fordi han føler sterkt for henne, men har samtidig (og antagelig pga sine sterke følelser) så stor tillit til henne at han deler sine fantasier med henne. Og fantasi er fantasi - ikke virkelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 11. februar 2004 #13 Del Skrevet 11. februar 2004 Da er jeg glad jeg har oppdaget hvor uendelig mye mer jeg får ut av sexen MED følelser. Tenner på sekundet flere ganger om dagen på min elskede... Ehm ... Det er jo sex med følelser det er snakk om. Poenget med dette er jo nettopp at man har følelser for hverandre, og har den tilliten i forholdet, at dette går an uten at det blir rabalder. Det er en greie mellom ham og henne, tredjeparten er bare et "tillegg", en objektiv greie som man tilfører sexlivet. Men jeg skjønner det kan virke skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #14 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg som begynte tråden; Jeg må innrømme at jeg har hatt følelser som at jeg ikke betyr mer for han enn at han vil dele meg med andre osv. (jeg kan ikke for alt i verden tenne på tanken å "dele" han med ei annen jente feks) men fant ut at han jo faktisk har "sunn sjalusi" i andre settinger i vårt forhold, så dette nok mest sannsynlig dreier seg om et tenningsmønster og fantasier.......Vil iallefall gjerne tro at det er dette det dreier seg om...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. februar 2004 #15 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg synes at det er skikkelig dårlig gjort at han fortsetter å kauke om det etter at du har sagt at du synes det er ubehagelig. Akkurat det burde han faktisk akseptere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #16 Del Skrevet 12. februar 2004 Det kan jo hende at du også kan ha glede av det når du blir mer fortrolig med det. I vårt forhold fantaserer vi om det av og til. I mitt sexliv (mannen) er det som om et nytt rom har åpnet seg (med mange spennede ting/opplevelser rundt omkring i rommet :-)). Hun har også fått et nytt smil om munnen når vi snakker om det 8) Og når jeg tenker på det blir jeg helt ør. PS: jeg er hetrofil Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #17 Del Skrevet 12. februar 2004 DER sa du det!! Jeg innrømmer også at tanken på biseksualitet har streifet meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå