Gjest Myumi Skrevet 10. februar 2004 #1 Del Skrevet 10. februar 2004 Har noen smakt Meierienes Eplejuice presset av epler fra Syd-Tyrol? Fyttirakkern så frisk og deilig den var, helt nydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 10. februar 2004 #2 Del Skrevet 10. februar 2004 Jepp, den er god, den! Men jeg vet ikke helt om jeg kjenner noen forskjell fra forgjengeren; den like gode, friske Meierienes eplejuice fra Hardanger. Uansett er begge deler bedre enn den standard juicen fra Meieriene, grønn kartong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 10. februar 2004 #3 Del Skrevet 10. februar 2004 Hardanger-juicen er den beste jeg har smakt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. februar 2004 #4 Del Skrevet 10. februar 2004 Hardanger-juicen er den beste jeg har smakt. :D Huff nei, den er sur og fæl! Er den nye juicen den samme da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 10. februar 2004 #5 Del Skrevet 10. februar 2004 Syd-Tyrol juicen er definitivt ikke sur :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. februar 2004 #6 Del Skrevet 10. februar 2004 Hardanger-juicen er den beste jeg har smakt. :D Var hekta etter en slurk, jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. februar 2004 #7 Del Skrevet 10. februar 2004 Syd-Tyrol juicen er definitivt ikke sur :D Ok, da får jeg ta en smak. Jeg leter nemlig enda etter den perfekte eplejuicen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. februar 2004 #8 Del Skrevet 10. februar 2004 Den perfekte juicen får du på flasker fra Ringi Gård. De selges bla på Bølgen og Moi Briskeby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 10. februar 2004 #9 Del Skrevet 10. februar 2004 Hardanger og syd tyrol er definitivt ikke den samme!!! Hardanger er syrlig (og utrolig god!!!) Syd tyrol er søtere enn vanlig (ikke fullt så god etter min smak!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå