Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Svampebob1
Skrevet

Kan vi skille mellom å gråte gjennom Titanic og det å vise følelser i situasjoner hvor det er på sin plass?

Hvorfor er det feil å gråte gjennom Titanic? ;-)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det feil å gråte gjennom Titanic? ;-)

Fordi det riktige ville være å sove gjennom hele den kjedelige filmen. :P

Anonym poster: b19392d7c558d17426cd2ae7d91d1aa9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke møtt meg enda, tydeligvis. haha ;-)

Har trøstepratet ved en mann og ved en anledning :-P.

Nå er ikke jeg en slik wannabe-psykolog, men jeg er ganske åpen av meg, lett å snakke med og jeg vinner fort tilliten til folk.. Og det har hendt jeg har "trykket på noen knapper" bevisst for å hjelpe noen :-P.

Har åpenbart ikke møtt deg, nei :) Jeg nok har knapper som kan trykkes på, men tror jeg har vært gjennom en del slike faser, blant annet med eksen, og funnet ut måter å forholde meg til tingene på. Så de siste gangene jeg har blitt direkte konfrontert av noen, har jeg ikke reagert så sterkt. Er en interessant opplevelse da, og når det gjelder dating er jeg veldig fan av at man kommer litt under huden på hverandre helt fra starten. Så bare si fra :lur:

Anonym poster: 046bcd06a3cb1d6f47c55df1a7a7643f

Gjest Svampebob1
Skrevet

Fordi det riktige ville være å sove gjennom hele den kjedelige filmen. :P

Jeg gråt ikke til Titanic.. Men jeg hylgrein til denne: http://www.imdb.com/title/tt1028532/

Måtte gi bort hunden min da jeg var 9 år gammel, så den satt! :-P

Forøvrig den første filmen jeg har grått til.

• Liker 2
Skrevet

Å se en mann gråte er noe av det søteste jeg kan se :rodmer:

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Har åpenbart ikke møtt deg, nei :) Jeg nok har knapper som kan trykkes på, men tror jeg har vært gjennom en del slike faser, blant annet med eksen, og funnet ut måter å forholde meg til tingene på. Så de siste gangene jeg har blitt direkte konfrontert av noen, har jeg ikke reagert så sterkt. Er en interessant opplevelse da, og når det gjelder dating er jeg veldig fan av at man kommer litt under huden på hverandre helt fra starten. Så bare si fra :lur:

Anonym poster: 046bcd06a3cb1d6f47c55df1a7a7643f

Akkurat det er noe jeg liker selv. At man kommer litt under huden på hverandre, mener jeg. Er viktig å være ærlige mot hverandre. Det skaper tillit! :-)

Men må innrømme at det nok må være ganske så spesielt for at jeg skal prøve å få ei til å grine på første daten. Den tiden da jeg holdt på slik er nok over ;-).

Gjest Maruwan
Skrevet

Vil bare fortelle alle ladies in the house at jeg sparka i en dørstokk i dag og begynte å hylgrine. Trekk kølapp.

• Liker 4
Gjest Svampebob1
Skrevet

Vil bare fortelle alle ladies in the house at jeg sparka i en dørstokk i dag og begynte å hylgrine. Trekk kølapp.

Huffameg!

*løpe bort og blåse på*

Her kom det en mann i stedet! Det hadde du ikke ventet?? ;-)

• Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet

Her kom det en mann i stedet! Det hadde du ikke ventet?? ;-)

Nei, det blei plutselig litt gay. Rart med det.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Nei, det blei plutselig litt gay. Rart med det.

Hahaha! :-D

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Kommer jo ann på tid og sted, om mannen gråter over en film han ser på TV ville jeg nok stusset litt, men turn off?

Nei!

Nå skal det sies at jeg er sammen med en mann som så godt som aldri gråter, og jeg kunne faktisk ønske han viste meg litt mer følelser innimellom.

Jeg har sett han med tårer i øynene to ganger og det er det på alle årene vi har vært sammen.

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg har sett han med tårer i øynene to ganger og det er det på alle årene vi har vært sammen.

La meg gjette: Hadde det noe med fotball å gjøre?

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg føler at jeg må grine litt, så gjør jeg det... Damer som mener det er et turn off, mangler virkelig empati, så sånn sett er jeg glad for at jeg slipper dem.

• Liker 2
Skrevet

La meg gjette: Hadde det noe med fotball å gjøre?

Overhodet ikke!

Har heldigvis ingen fotballgal mann (les. da hadde han ikke vært min mann).

AnonymBruker
Skrevet

Enn om man er en stalker og gråter foran dama fordi man ikke kan få henne?

Anonym poster: 929f20f000320199466fd1ecaf4f3e05

Skrevet

Neon ganger er det umulig å ikke gråte, kroppen tar kontroll og tårene bare faller selv om du stritter imot.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neon ganger er det umulig å ikke gråte, kroppen tar kontroll og tårene bare faller selv om du stritter imot.

Mhm. Løkskjæring er noe herk! :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Å se en mann gråte er noe av det søteste jeg kan se :rodmer:

Søtt, men ikke særlig maskulint.

Anonym poster: fbe9b4cca9c3b44af67d4ba8278e21b2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...