Gå til innhold

Gutteproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er faktisk litt frustrert fordi det at gutter først er skikkelig hyggelige og så PLUTSELIG begynner å ignorere meg helt totalt er en ting som gjentar seg gang på gang, og jeg skjønner ikke hva dette skal bety.

Jeg kan jo ta et eksempel som skjedde her nå nylig:

Jeg adda en fyr på facebook fordi han var helt ekstremt kjekk (høres kanskje teit ut, men jeg gjorde det egentlig bare for gøy). Så godtok han meg da, og spurte om han kjente meg. Så sa jeg nei, men du var kjekk så bare måtte. Han var skikkelig hyggelig, og det virka som han bare syns det var koselig. Så sa han: “ikke får å kødde eller noe, men du hadde jævla fine øyer” og vi begynte å snakke om masse forskjellig. Vi fant ut at vi ikke bodde så veldig langt fra hverandre heller. Eller han syns det var langt. Muligens fordi han bor i byen og jeg bor på landet. Tar ca. litt under en time for meg til byen. Jeg sa til han at jeg skulle til byen snart, og pleide å være der ofte. Han spurte når, og jeg 5.juli. Dessverre sa han at han skulle reise på ferie før det (han hadde skikkelig lyst til at jeg skulle være med, men jeg tvilte på at jeg hadde fått lov, så det ble ikke noe) men så avtalte vi og møtes før det da for jeg sa at jeg kanskje skulle til byen før det også (egentlig så skulle jeg ikke det, ville bare møte han). Jeg sa at jeg skulle inn i 12-tida, og det syns han var sykt tidlig, han pleide visst å sove da. Men jeg sa han kunne møte meg i ett tida. Det ville han. Han sa at jeg måtte ringe å vekke ham, og når jeg satt på toget, så ringte jeg og han sa at han kom snart.

Jeg hadde jo selvfølgelig vært litt nervøs for at han ikke skulle være så kjekk som han var på bildene, eller at han skulle være en skikkelig stille type som det ble klein stillhet med, men han var over alle forventninger. Han var SYKT kjekk, og personligheten hans var til å smelte av. Det første han gjorde var å si “hei, hva skjer?” og så gidde han meg en klem. Følte allerede jeg hadde kjent ham i en evighet. Han spurte hvor vi skulle gå, og vi gikk litt rundt og shoppet noen forskjellige ting som jeg skulle ha først og når jeg var ferdig hadde han lyst å gå ned til havna. Vi gikk ned da, og bare snakket om alt. Jeg merket helt fra starten at det var en slags liten “gnist” mellom oss. Vi satt liksom veldig nærme hverandre og ettehvert begynte han å stå over meg på en måte, mens han snakket. Han la hodet sitt i fanget mitt, vi holdt i hånda, han sa han var kald, jeg varmet han, han la kinnet sitt inntil mitt og han spurte om jeg ville sitte på fanget hans. (Det var hele tiden han som tok initiativet. Jeg ville jo selvfølgelig, men jeg er nok litt mer sjenert.) Jeg hadde egentlig skikkelig lyst å kysse han der han stod en halv cm fra meg og så meg inn i øynene, men jeg tenkte jeg skulle vente litt. Vi flyttet litt på oss etter hvert da, og gikk til et litt varmere sted, der det heller ikke var så mange folk. Vi satt oss ned i en trapp helt inntil hverandre, han sa at han syns jeg var så flink til å synge og at jeg hadde så fine øyne. Jeg syns det var veldig søtt da og ikke lenge etter kysset vi. Jeg følte liksom det var helt naturlig, det var akkurat som at vi var sammen på en måte.

Når vi skulle gå ga vi hverandre en klem og et kyss og sa hadet…

Nå er dette ca 3 dager siden og i går snakket jeg til ham på chatten. Da var han bare helt sykt “care”. Han pleier liksom å skrive tegn osv. men denne ganga skreiv han bare helt sykt korte setninger og ingen tegn. Jeg skreiv “Skjer da?  og svaret jeg fikk var “gamer dd” Jeg lurer sånn på hvorfor han plutselig var sånn og jeg får liksom en dårlig følelse når han blir sånn ETTER jeg har møtt ham irl. En gang når jeg sa noe til ham gadd han ikke å svare en gang og jeg kunne se at han hadde sett det pga. den nye facebooken. Jeg ble bare sur og deppa egentlig, så jeg logga av uten å si hadet..

Så jeg bare lurer på om noen har opplevd noe av det samme og om noen skjønner hva dette betyr. Jeg lurer litt på om det var fordi han gamet, men syns uansett det var litt dårlig gjort. Jeg får så lett følelser for folk jeg har klint med og det er ganske plagsomt, for føler kanskje ikke gutter er sånn :S

Setter stor pris på tilbakemeldinger <3 Dette ble visst litt lang..jaja

(Han er utenlandsk forresten, men norsk statsborger, jeg er helt norsk) vet ikke om det har noe å si men..

Hilsen frustrert jente på 16

Anonym poster: c7dc98e24553e34c23170dddc0479a66

Anonym poster: c7dc98e24553e34c23170dddc0479a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cevita

Jeg synes du virker litt for påtrengende og desperat (som en typisk jente på 16 altså, ikke noe vondt ment :) ).

Slapp av litt :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...