Gå til innhold

Gaveforslag til kjæresten?


syltetøy221

Anbefalte innlegg

Kjæresten min blir 21 år på lørdag, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til han! Forslag? Vi har vært sammen siden Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klær?

Konsertbiletter?

Noe spill han "trenger", dersom han har spillkonsoll?

Driver han med en hobby som han trenger utstyr til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vet du hva? Litt større gutter (sånn over 18 år) er egentlig ikke så veldig opptatt av gaver, blomster, kort og papir. En avsugning du legger litt flid i eller en nydusja frøken som danser svanesjøen i nettoen for ham holder lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva? Litt større gutter (sånn over 18 år) er egentlig ikke så veldig opptatt av gaver, blomster, kort og papir. En avsugning du legger litt flid i eller en nydusja frøken som danser svanesjøen i nettoen for ham holder lenge.

What? Og det sier du nå?

Hadde jeg visst dette før så kunne eg ha spart ett par tusen tidligere i år... :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

What? Og det sier du nå?

Hadde jeg visst dette før så kunne eg ha spart ett par tusen tidligere i år... :kjefte:

Hehe, tragisk at jenter kan så lite guttepsykologi.

Et lite fjollete fniseerotisk show som hun har laget og fremført selv slår absolutt alt som kan pakkes inn i papir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alt dreie seg som gaver?

Hva med et innrammet bilde av dere to. Og at du lager middag, selvfølgelig noe han liker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Veien til en manns hjerte går via hans mage"

Lag noe godt. Fyr opp noen stearinlys (selv om det er sommer) og gjør det litt koselig. Gi han en massasje (trenger ikke ende med sex, men hvis det føles riktig så for all del). Gjør det til en kveld da du bruker litt energi på "han". Trenger ikke være dyrt eller mye penger, trenger bare vise at du er glad i han.

Et innrammet bilde av dere to sammen er også et godt forslag.

Menn er ikke så forskjellige fra kvinner, de fleste mennesker liker å bli satt pris på og at noen tenker på en. :)

Anonym poster: 1d3b97c0c7ab8de885a56d834b0e1c66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke uttale meg på vegne av alle - men jeg føler generiske gaver sier lite uansett hvor kostbare og fine de måtte være. Jeg liker når personen viser at hun vil tilbringe tid med meg, er glad i meg og vil glede meg. Om ei jeg var sammen med hadde lagd en koslig middag for oss etterfulgt av at hun tente meg masse og hadde gjort litt diskret research i forhold til hva som virkelig kunne tenne meg og lot meg få en drømmenatt - vel da hadde jeg glisa fra øre til øre.

Anonym poster: d4bca5f11caca0869aae8a798fe80a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...