Gå til innhold

Mannen gav meg abortpille


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pippi1979

Har du fått tatt blodprøver som kan bevise at du har fått i deg den pillen? Tror det kan være lurt med tanke på bevisene mot han.

Skriv også alt ned slik du husker det fra han begynte gi deg "paracet".

Hva han sa, når han ga deg osv... Det er så lett å begynne glemme og surre fort, særlig i en så stresset situasjon. Lurt å ha alle detaljer klart til en rettsak :klemmer:

Endret av Pippi1979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

TS, i linken min som du siterer så er det et bilde av en sekskantet abortpille påtrykt "Searle", om du beveger deg litt nedover siden.

Jeg forsøkte å dokumentere din påstand her, med andre ord :)

Takk jeg såg det. Jeg har sett på denne pillen siden han gav den til meg på 25 års dagen min. Og kommer til å huske den resten av livet. Jeg er så sint, men mest lei meg. Føler noen har behandlet meg, fosteret mitt som ett lik. Jeg føler meg av ingen verdi...

Og hvis jeg orker å treffe en mann igjen, og uansett hvor snill han er kommer jeg til å være så paranoid, at jeg kan ikke se for meg å klare å være med noen igjen.

Jeg håper han får den straffen han fortjener. om det blir sak og jeg ikke kommer noe vei håper jeg dette forfølger han resten av livet. Jeg er en snill og god jente. Jeg fortalte han at mitt første svangerskap var tøft, om han kunne være så snill og behandle meg etter beste evne denne gangen. Det lovet han når han inså at jeg hadde bestemt meg og at bestikkelser og gi meg dårlig samvittighet var til ingen nytte. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

Har du fått tatt blodprøver som kan bevise at du har fått i deg den pillen? Tror det kan være lurt med tanke på bevisene mot han.

Ja urinprøve og blodprøve. Det tar lang tid, for hvis ikek de kan påvise stoffet direkte må de lete etter spor i stoffet. Det er over en uke siden nå. Poletiet har ennå ikke fått svar. Samt at overlegen på KK og på legevakten ikke en gang visste hvor lenge det kan ligge i blodet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det finnes ingen slike "abortpiller" som TS snakker om. De tablettene sm forårsaker aborter, settes i skjeden, som to vagitorier. Jeg mener TS fører folk bak lyset her, med denne historien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det finnes ingen slike "abortpiller" som TS snakker om. De tablettene sm forårsaker aborter, settes i skjeden, som to vagitorier. Jeg mener TS fører folk bak lyset her, med denne historien.

Nei. Det stemmer at det er vagitorier involvert ved de fleste medisinske aborter, men dette er for å mykne livmorhalsen og dempe smerter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sommer eller ei, jeg begynner å bli mektig lei av alle anklager om bedrag, oppspinn, løgn og fantasi i alle tråder, eller det som i bestefall blir betegnet som 'trolling'. Det er faktisk ikke greit å forenkle problemer ved å si at en er sikker det er oppspinn, for ofte er problemene omfattende for de det gjelder, og hva meg bekjent har livet stort sett hatt mange merkelige og 'usannsynelige' hendelser.

Hvis TS sker av tammen stakk abortutløsende vagitorier i skjeden hennes mens hun sov, kunne jeg trodd på det. Men da ville hun jo heller ikke visst om at det var vagitorier som ga aborten, og bare våknet med smerter og blødninger...

Nei, jeg mener TS lyver her.

Det eneste man får kjøpt uten å være innlagt på sykehus er nødprevensjon, som er en hestekur med P-piller, som ikke fjerner noe foster om man er blitt gravid.

Alt annet må du være innsøkt til sykehusets gynekologiske abdeling for å få utdelt, og du ligger gjerne også inne til observasjon mens

abortvagitoriene virker.

Historien til TS stemmer ikke med virkeligheten.Med mindre noen plutselg har funnet opp et nytt medikament som ligner Paracet, som tas oralt og som starter aborter.

Så vidt meg bekjent finnes det ikke noe sånt medikament.

Kun tabletter som man setter inn i skjeden. De må man være søkt inn til abort gjennom fastlegen sin for å få tilgang til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Nei. Det stemmer at det er vagitorier involvert ved de fleste medisinske aborter, men dette er for å mykne livmorhalsen og dempe smerter.

Så hvordan fikk mannen hennes gitt henne abortpiller gjennom munnen, som lignet Paracet? Det fins jo ingen slike.

Hvis hun skulle mistet barnet, måtte hun fått to slike vagitorier i skjeden. Når fikk hun i tilfelle dem? Jeg finner ingen grunner for å tro på historien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis TS sker av tammen stakk abortutløsende vagitorier i skjeden hennes mens hun sov, kunne jeg trodd på det. Men da ville hun jo heller ikke visst om at det var vagitorier som ga aborten, og bare våknet med smerter og blødninger...

Nei, jeg mener TS lyver her.

Det eneste man får kjøpt uten å være innlagt på sykehus er nødprevensjon, som er en hestekur med P-piller, som ikke fjerner noe foster om man er blitt gravid.

Alt annet må du være innsøkt til sykehusets gynekologiske abdeling for å få utdelt, og du ligger gjerne også inne til observasjon mens

abortvagitoriene virker.

Historien til TS stemmer ikke med virkeligheten.Med mindre noen plutselg har funnet opp et nytt medikament som ligner Paracet, som tas oralt og som starter aborter.

Så vidt meg bekjent finnes det ikke noe sånt medikament.

Kun tabletter som man setter inn i skjeden. De må man være søkt inn til abort gjennom fastlegen sin for å få tilgang til.

Les tråden...

Men kjapt fortalt: Det er to typer tabletter ved en medisinsk abort. En oralt for å stoppe fosterutviklingen (her er det flere typer som blir brukt, og enda flere typer som kan brukes), og en for å mykne opp livmorhalsen. Denne tas vaginalt.

Jeg har tilgang på førstnevnte, uten å være i helsevesenet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Er det ikke bedre å tro på historien, enn å risikere å sparke noen som allerede ligger nede?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å tvile på at mannen har fått tak i slike piller. Det finnes noe som heter internett...

Anonym poster: aa59c105e0d005fb77f1a65643246b83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror at om han ga henne pille for å stoppe fosterutviklingen ville hun ha kommet til kontroll og fått påvist et dødt foster. Eller utviklet en kraftig infeksjon.

Han måtte uansett han gitt henne to stykken "piller" i skjeden, vaginalt på samme måte som man setter inn vagitorier. Jeg tror med andre ord ikke på denne historien.

Hvorfor ønsker hun å skade en lege ved Volvat, lurer jeg på.For dette skurrer så kraftig som det kan gå an.

Hvorfor skulle en frisk person plutselig ville ta paracet hver kveld?Spesielt om hun var gravid? I mørket?

Jeg tror dette er oppmerksomhetsbehov og ikke en reell historie.

Og dersom det er rettssak på trappene skader hun saken ved å gå ut på KG.Det ville hennes advokat sagt til henne, for å ikke medvirke til at de som står bak kriminalitet kan finne ut at de må slette sine spor.

Så jeg tror dette ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Pillene som stopper fosterutviklingen kan fint sette igang livmorsammentrekninger.

Det jeg tildels er enig i gjør at dette skurrer er at det ikke er heldig å ha slik info på nett, men folk gjør rare ting når de er fortvilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

Det finnes ingen slike "abortpiller" som TS snakker om. De tablettene sm forårsaker aborter, settes i skjeden, som to vagitorier. Jeg mener TS fører folk bak lyset her, med denne historien.

Det fåes i oral og vaginal form fordi denne pillen kan gies krefpasienter med tarmkreft. Tror også KK vet hva de snakker om vedrørende medikamnete til kvinner sm vil ta medisinsk abort. Jeg tok abort i 2009 da fikk jeg 1 pille på KK, deretter ventet jeg to dager for å få 2 pille så kom alt ut. Kjekk fakta litt nærmere før du antar at folk lyver.

tror også jeg som har opplevd dette har snakket med overleger, kvinneklinikken googlet alt som er sekskantet pille med samme navn kan være sikker i min sak. SÅ NEI DET GIES IKKE BARE VAGINALT. det er hvis du skal sette i gang en fødsel, som ikke praktiseres på alle sykehus i norge, eller få ut rester!!!!!!!!!!!!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde glemt å oppdatere siden før mitt forrige svar,og hadde derfor bare lest første side. Men jeg støtter yes2yes i dette med hva som skal være poenget med å skrive om trolling i alle tråder med litt uvanlig problemstilling. Jeg tviler på at noen her kan bekrefte eller avkrefte ts sin historie. Og en ting er sikkert, det er mye rare folk rundt omkring (ikke ts selvsagt, men feks. hennes mann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det fåes i oral og vaginal form fordi denne pillen kan gies krefpasienter med tarmkreft. Tror også KK vet hva de snakker om vedrørende medikamnete til kvinner sm vil ta medisinsk abort. Jeg tok abort i 2009 da fikk jeg 1 pille på KK, deretter ventet jeg to dager for å få 2 pille så kom alt ut. Kjekk fakta litt nærmere før du antar at folk lyver.

tror også jeg som har opplevd dette har snakket med overleger, kvinneklinikken googlet alt som er sekskantet pille med samme navn kan være sikker i min sak. SÅ NEI DET GIES IKKE BARE VAGINALT. det er hvis du skal sette i gang en fødsel, som ikke praktiseres på alle sykehus i norge, eller få ut rester!!!!!!!!!!!!1

De som tok dette oralt i USA døde av blødningene,. De tok det oralt fordi de hadde misforstått bruksanvisningen og de ringte ikke lege fordi de trodde man skulle få veldige smerter. Men de overlevde altså ikke, hjemme hos seg selv. Så jeg tro det er du som må "kjekke" fakta. Du har vært gjennom en abort før, så da vet du tydeligvis hva du skal skrive her for å få oppmerksomhet. Mne jeg tro deg fortsatt ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er nesten så jeg mistenker enkelte her for at de vil ha en steg for steg oppskrift om hvordan dette kan gjøres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest trådstarter

Takk for meg. Følte jeg bare var i ett nytt avhør. Lite nyttig her. Man kan noen ganger bli sprø av å snakke med sin egen familie, kriseteam fra legevakt og politi. Hadde trodd at vanelige mennesker hadde noe posetive innspill. Folk er jo svært dårlig på å sjekke fakta hvis dem er usikke rpå sannhet og usannhet. Dette er heller ingen rettsal side. Men en side for diskusjoner, råd og støtte. For kvinner, selv om vi vet at menn like rseg her.

Det er trist at mennesker inbiller seg at slik ikke går ann. for ett år siden trodde vi heller ikke det var mulig at 1 menneske kunne drepe 77 mennesker, mens nå igjen er det helt utenkelig at en mann kan gjøre en handling i desperasjon.

Så utrolig naivt og for en kynisk verden vi lever i.

Farvel "Kvinneguiden" Neste gang jeg besøker denne siden blir det for å spørre om hvilken hudpleie serie som er best. Kanskje i ett slikt tilfelle, hvis man er heldig, slipper man overhaling fra paykopater som åpenbart ikke har ett liv utenom KG.

Men til dere andre snille mennesker med barmhjerighet. Takk for oppmuntring :-)

Ber moderator om å rydde tråd pga personangrep opplysninger etc.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er nesten så jeg mistenker enkelte her for at de vil ha en steg for steg oppskrift om hvordan dette kan gjøres.

Ja, det er meget mulig. Samt at om dette stemmer trenger TS krisepsykiatri og ikke KG.

Kanskje noen av de registrerte kunne tenke seg å rapportere dette, så det kan bli vurdert av en moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk for meg. Følte jeg bare var i ett nytt avhør. Lite nyttig her. Man kan noen ganger bli sprø av å snakke med sin egen familie, kriseteam fra legevakt og politi. Hadde trodd at vanelige mennesker hadde noe posetive innspill. Folk er jo svært dårlig på å sjekke fakta hvis dem er usikke rpå sannhet og usannhet. Dette er heller ingen rettsal side. Men en side for diskusjoner, råd og støtte. For kvinner, selv om vi vet at menn like rseg her.

Det er trist at mennesker inbiller seg at slik ikke går ann. for ett år siden trodde vi heller ikke det var mulig at 1 menneske kunne drepe 77 mennesker, mens nå igjen er det helt utenkelig at en mann kan gjøre en handling i desperasjon.

Så utrolig naivt og for en kynisk verden vi lever i.

Farvel "Kvinneguiden" Neste gang jeg besøker denne siden blir det for å spørre om hvilken hudpleie serie som er best. Kanskje i ett slikt tilfelle, hvis man er heldig, slipper man overhaling fra paykopater som åpenbart ikke har ett liv utenom KG.

Men til dere andre snille mennesker med barmhjerighet. Takk for oppmuntring :-)

Ber moderator om å rydde tråd pga personangrep opplysninger etc.

Mulig du trakk deg fordi du ble avslørt, men ok.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om historien var sann,og en ukyndig ektemann ga slike piller på fritiden sin i mørket, uten noe undersøkelser av fosteret på forhånd, ville vi nok ikke sittet her og snakket med TS på nett..

Uansett bør ikke TS sitte på nett og legge ut om dette fordi det kan bli brukt mot henne i en rettsak.

Så hun bør slutte av hensyn til seg selv, og søke hjelp andre steder. Som Kirkens SOS, Mental Helses Hjelpetelefon, Amathea eller andre alternativer der folk med kompetanse i psykologisk krisehjelp kan bistå henne.

Dette er ingen sak for den gemene hop på KG å mene noe om.

Sånn sett bør tråden stenges.

Så lenge en VET hvor langt på vei en er, er det ikke mer risikabelt enn de "vanlige" medisinske abortene som blir utført rundt i norske hjem allerede.

Tro meg, dette kan jeg. Jeg har satt med inn i dette når jeg levde i et land hvor reglene for abort var svært, svært strenge, og jeg var avhengig av å vite at jeg hadde en mulighet om jeg skulle bli gravid. Det er risikabelt nok til at jeg ikke vil gi ut detaljer her, men det er langt fra så risikabelt som du vil ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...