Gå til innhold

Han har ligget med mange, jeg syns det er turn-off

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Jeg personlig hadde ikke brydd meg noe om det,og ja, jeg syns du virker litt prippen.

Men du føler det du føler, og ingenting vi sier kan vel forandre på det. Men bare ha i bakhodet at han er akkurat den samme gutten som du fikk følelser for, det eneste som har forandret seg er at du nå vet hvor mange han har hatt sex med.

Og jeg skjønner ikke helt hvordan du kan si at folk som har hatt sex med "mange"(hva nå det vil si) er ødelagte. Du forelska jo deg i han. Han var vel ikke ødelagt før du fikk vite om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Jeg synes det er rart han fremdeles er interessert i deg etter at du har fortalt han hva du føler.

Dersom jeg hadde datet en mann som hadde sagt han mistet følelser og syntes jeg var turn-off på grunn av fortiden min, hadde han indirekte sagt at jeg ikke er bra nok som jeg er, og slike menn ville jeg ikke brukt tid og energi på.

Jeg synes du bør la han gå, så han kan finne en jente som respekterer han og elsker han for den han er.

enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Det er klart det er opp til hver enkelt å vurdere hva man skal tåle i et forhold. Jeg synes ikke det er noe verre å ville ha en partner med likt syn på sex som seg selv, enn å velge bort noen på grunn av feil høyde, små pupper eller for liten pikk. Det har jo med preferanser å gjøre, og der dette med sexpartnere er et valg man tar, kan man ikke gjøre stort med hvordan man er født.

Hver handling har en konsekvens, og man vet jo at enkelte ikke ønsker en partner som har hatt mange partnere, så da må man også regne med at dette kan være en dealbreaker. For min del bryr jeg meg ikke stort om slikt, og lar fortid være fortid, men jeg respekterer de som gjerne vil ha partnere med samme syn på sex som seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme syn på sex som seg selv.

Syn på sex. Den var vanskelig. Når man passerer de 40 så svekkes nærsynet og lommelykt og briller er jo bare i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Ikke alle passer sammen og dine personlige preferanser er det som betyr noe.

Og derfor kan jeg holde for meg selv hva jeg egentlig mener.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i dine sko TS, Ble sammen med en fyr som hadde hatt sex med nærmere 100 personer, og dette er veldig mye spør du meg... han var 23 år når vi ble sammen, og hadde et mindre seriøst forhold bak seg, som kanskje senket tallet noe, men likevel er det godt gjort å få så mange partnere på 23... skal sies at han debuterte når han var 12 år... Vel jeg ble stormtatt, og overså tallet... (jeg var jomfru..og 18 år) Jeg fortalte han at jeg var litt sjenert, og at jeg også hadde datet endel, men ikke hatt sex med dem.... Han sa at jeg var spesiell, og at derfor ble sex for han igjen spesiellt...

Desverre er det kun med sex er spesiellt med, ikke andre... Noen mnd inn i forholdet fikk jeg vite at han hadde hatt hatt en ONS noen dager før vi ble offisielt sammen, selv om jeg tydelig sa at dersom han ville date meg, kunne det ikke være noen andre... og dette var han helt enig i...

Han klarte å være monogam, frem til han ble litt usikker på forholdet, og hadde en ONS 4 år inn i forholdet... Han var fremdeles usikker på forholdet, og vi gjorde det slutt... han fant seg raskt en ny sexpartner når det ble slutt, men kom tilbake til meg, og angret.

Nå prøver vi igjen... men...

Jeg tror at gutter (eller jenter forsåvidt) med et høyt antall av sexparnere kan ha mistet følelsen av at sex er spesielt. dersom det er viktig for det at han også ser på sex som en spesiell ting, er det kanskje rett og la han gå. For det er viktig at dersom dere velger å være sammen, at dette er noe du legger fra deg, og ikke bruker mot han.

lykek til, uansett hva du velger å gjøre...

Anonym poster: febc34d0d4471a0ef6dcbe61c721d6c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg godt, TS. Jeg er også prippen og veldig fornøyd med det. Hva skal man vurdere folk etter om ikke tidligere oppførsel? Å love gull og grønne skoger koster ingenting, det er gjennom handlinger man virkelig viser hvem man er og jeg er ikke villig til å være prøvekluten for noens forsøk på monogami.

Anonym poster: 794ab9dec5049ecdf43db37a29074ab6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

he he..må le litt her og fortelle ts her at sex er ganske vanlig å ha. ikke alle elsker den som dem har sex med. vis du er redd for at denne partneren har elsket med sitt hjerte alle sine sexpartnere så bør du nok tenke deg godt om. syns det er helt greit at du ønsker å elske med hjerte,men det er slettes ikke veldig vanlig. du bør akseptere hans fortid og nyte å bli elsket! kan du ikke dette må du nok se seg etter en partner som har samme prinsipper som deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampen

Jeg skjønner godt hva du mener, er i akkurat samme situasjon selv. Jeg har også bare hatt én partner tidligere, og av de samme grunnene som deg. Tidligere i år møtte jeg en gutt som har vært player tidligere. Han angrer veldig på det nå, og har ikke hatt sex siden sist han var i et forhold. Likevel syns jeg at det var utrolig turn-off at han hadde vært player, og bare tanken på at han har hatt maaange jenter før meg gjorde meg dårlig. Jeg tenkte at jeg da ikke ville være noe spesielt for ham og at jeg bare ville bli "neste navn på lista". Vi holder enda på, og jeg har egentlig "tilgitt ham" for fortiden hans, det er tross alt ingenting han kan gjøre med det nå. Jeg har sagt klart i fra at han ikke skal snakke om de andre jentene/snakke av erfaring osv, fordi at jeg ikke vil tenke på det. Det fungerer egentlig bra, så det jeg skal frem til: Om du virkelig liker ham, og du er sikker på han han ikke bare leker med deg, så er det bare å peise på :jepp::smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men skal du ha jomfrugutt , så må du ikke forvente og forlange at han skal ha like gode kvinnehåndteringsferdigheter som de mer rutinerte. iallfall ikke det første halvåret.

Såe... en gutt som ikke har ligget rundt med halve byen og hatt utallige ONS er en jomfrugutt? Deg om det.

En trenger ikke å være en løstøs for å sjarmere og ha drag på damer, en som er kjent for å ligge rundt, er ikke veldig attraktiv, damer bruker de for ONS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såe... en gutt som ikke har ligget rundt med halve byen og hatt utallige ONS er en jomfrugutt? Deg om det.

En trenger ikke å være en løstøs for å sjarmere og ha drag på damer, en som er kjent for å ligge rundt, er ikke veldig attraktiv, damer bruker de for ONS!

Du misforstår. Jomfrugutt er en som ikke har debutert seksuelt.

Det finnes mange fine gutter i denne kategorien i aktuell alder, men de er mest sannsynlig litt usikre i starten, og da går ikke nødvendigvis alt av seg selv. De mangler noe kompetanse.

Løsgutter mangler kanskje en annen kompetanse. Evnen til å etablere og vedlikeholde faste stabile relasjoner. Og det er trolig verre.

Men dette som jeg skriver nå er jo generaliseringer og ikke veldig seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...